Docieraj do klientów każdym kanałem: e-mail, SMS, push, WWW z jednego miejsca
Bogata paleta narzędzi, dzięki której nawet początkujący w automatyzacji po jednym dniu są w stanie uruchomić wielokanałowy marketing, który działa „sam”, wg własnego pomysłu.
Rozpocznij darmowy trialBez zobowiązań. W kilka minut założysz swoje konto iPresso, w kilkanaście skonfigurujesz niezbędne ustawienia, a po godzinie zaczniesz prowadzić wielokanałowe kampanie.
Utwórz bezpłatne kontoTRIAL ma takie same parametry co plan Lite z wyjątkiem SMS-ów: 10 oraz e-maili: 2000.
Nie. Plany abonamentowe iPresso nie wymagają pisemnej umowy. Wystarczy zarejestrować swoje iPresso i opłacić wybrany plan abonamentowy za miesiąc lub rok. Umowę podpisujemy na iPresso Enterprise, który ma indywidualne parametry.
Kartą kredytową, akceptowane są Visa i Mastercard. Można płacić miesięcznie lub rocznie, opłata za abonament pobierana jest zawsze na początku okresu. W przypadku iPresso Enterprise płatność przelewem lub kartą na podstawie faktury z uzgodnionymi w umowie warunkami.
Nie. Możesz swobodnie korzystać z systemu do poziomu limitów w wybranym planie abonamentowym. W każdej chwili możesz przejść na wyższy plan z większymi limitami.
Tak, oczywiście. Prosimy wówczas napisać na e-mail: invoice@ipresso.com podając nazwę firmy i adres swojego konta iPresso (np. mojafirma.ipresso.com).
To osoba, firma lub inny podmiot w bazie, który posiada jakiekolwiek dane identyfikacyjne np. e-mail.
iPresso BASIC (plany LITE, PLUS, PRO) jest bez długoterminowej umowy, można go przedłużać co miesiąc lub co rok. To świetne rozwiązanie dla małych i średnich firm, jak również wtedy gdy baza kontaktów nie przekracza 30 tys. Enterprise udostępniany jest na indywidualnych warunkach, można mieć bazę kontaktów liczoną nawet w milionach oraz wiele dodatkowych funkcji i modułów, dzięki czemu iPresso może stać się wyspecjalizowanym branżowo rozwiązaniem. Enterprise dostarczamy z dodatkowym wsparciem.
Podstawowe wsparcie to Help Center, całodobowe wsparcie e-mail (BASIC) oraz telefoniczne i video w godzinach 9-17 (Enterprise). Istnieje możliwość rozszerzenia wsparcia na indywidualnych warunkach w ramach Premium Support: iPresso Academy & Services. W razie takiej potrzeby wystarczy napisać do nas na adres sales@ipresso.com a my prześlemy indywidualną ofertę wsparcia dopasowaną do potrzeb.
Nie. iPresso jest aktywowane w momencie rejestracji i opłaty abonamentowej. W przypadku bardziej zaawansowanego dostosowania iPresso można zamówić usługi iPresso Services. Dotyczy to wersji Enterprise.
Tak. Organizacje pozarządowe i szkoły mogą liczyć na 40% rabatu.