Prezentuj zaciągane automatycznie produkty i usługi na swojej stronie WWW, zarówno użytkownikom rozpoznanym, jak i anonimowym. Kreator ramek umożliwia także łatwe dostosowanie szablonu oraz stworzenie własnego szablonu od zera.
Zwiększenie konwersji i tym samym sprzedaży, dzięki bardziej dopasowanym i spersonalizowanym ofertom.
Możliwość szerokiego zaprezentowania swojej oferty na swojej stronie www jako jej element i w pop-upach.
Real Time Marketing (RTM), czyli trafienie do odbiorcy z dopasowanym komunikatem w najlepszym momencie.
Możliwość reagowania w czasie rzeczywistym na aktywności klientów i wdrożenie cross i up-sellingu.
Odzyskiwanie utraconych klientów dzięki możliwości prowadzenia kampanii typu win-back.
Rozszerzanie Customer Journey o edukację klienta (np. zamieszczenie artykułów na temat produktu w jego karcie na sklepie).
iPresso jako platforma CDP (Customer Data Platform) gromadzi informacje o Twoich klientach w postaci atrybutów oraz aktywności, które możesz wykorzystać w wielokanałowej, zautomatyzowanej komunikacji marketingowej (email, SMS, web push, mobile push, a także komunikaty on-site). Dzięki temu trafisz do swoich odbiorców z adekwatnym komunikatem w odpowiednim czasie… i w pełni automatycznie :)
Właśnie takie możliwości daje nasz prosty oraz intuicyjny kreator ramek. Możesz wykorzystać gotowe zestawy, które od razu dostosujesz pod swoje preferencje. Następnie możesz je zapisać jako szablony i wielokrotnie z nich korzytsać w przyszłości. Co więcej, kreator ramek stworzyliśmy z dbałością o to, by dobrze się prezentowały oraz nie wymagały zaangażowana zespołu IT, aby pokazać ja na Twojej stronie WWW.
Ramki rekomendacji to tak naprawdę kropka nad i, która znakomicie uzupełnia naszą autorską funkcjonalność, jaką jest Feed Manager. Teraz jeszcze lepiej wykorzystasz potencjał feedów, które użyjesz już nie tylko w kreacjach mailowych, SMS-ach, web push’ach, ale teraz także jako element strony WWW oraz pop-upy. Dzięki ramkom zyskujesz szeroki kontekst zaprezentowania Twoich produktów oraz usług.
Wszystko gotowe? Teraz trzeba zmierzyć wyniki przeprowadzonych kampanii. Dane do raportów generujemy na bazie aktywności kontaktów, które weszły w interakcję z daną ramką. Dzięki temu wiemy, komu dana ramka się wyświetliła oraz ile wystąpiło kliknięć. Teraz przejdźmy do przykładowych ramek!
Rozwiązania dopasowane do branży. Zbuduj unikalną przewagę z technologią i wsparciem rozumiejącym specyfikę Twojej firmy.
Umów demo