Sprawna segmentacja w marketing automation to jedna z podstaw. By automatyzacja procesów działała, potrzebne są nie tylko odpowiednie narzędzia, ale przede wszystkim jasno sprecyzowani i wyodrębnieni odbiorcy, do których będzie trafiała spersonalizowana komunikacja. Tutaj wkracza iPresso z zaawansowaną segmentacją.
Intuicyjny, ale o potężnych możliwościach kreator zaawansowanych segmentów. Stworzysz tutaj segment nawet o bardzo specyficznym opisie, oparty o najróżniejsze atrybuty, akcje i działania przypisywane Twoim kontaktom.
Każdy segment można zapisać i wykorzystać do dalszej pracy w iPresso - w automatyzacji komunikacji, scenariuszach, powiadomieniach oraz wielu innych.
Na wydzielonym segmencie można przeprowadzić masowe działania np. przypisać tagi do kontaktów, określić ich miejsce w istniejącej lub przyszłej strategii marketingowej, wprowadzić notatki lub wykonać inne działanie.
Segmenty dostępne mogą być do dalszego wykorzystania w projektowaniu komunikacji, scenariuszy, wiadomości lub do szczegółowych analiz w określaniu nowych wariantów Customer Journey.
Rozwiązania dopasowane do branży. Zbuduj unikalną przewagę z technologią i wsparciem rozumiejącym specyfikę Twojej firmy.
Umów demo