Używając naszych logotypów pamiętaj o zostawieniu wystarczającej ilości miejsca wokół nich. Zwróć uwagę na format pobieranych plików. Pamiętaj, że zamieszczone grafiki nie mogą być stosowane jako wsparcie dla produktów lub usług Twojej firmy bez wcześniejszej konsultacji.
Wszystkie materiały zaprezentowane na stronie (zestaw logotypów, bannerów oraz nasz brand hero)
iPresso to zaawansowana platforma Marketing Automation dla profesjonalnych marketerów, którzy automatyzują spersonalizowaną komunikację z klientami i usprawniają procesy marketingowe.
iPresso działa od ponad 10 lat, nieustannie udoskonalając system iPresso i dostosowując go do dynamicznie zmieniających się trendów i oczekiwań rynku.
Platforma iPresso to praktycznie nieograniczone możliwości komunikacji marketingowej - od wiadomości e-mail, przez SMS i powiadomienia push, po konwersację na żywo przez komunikator WhatsApp i wykorzystywanie Real Time Marketingu. Wszystko całkowicie zautomatyzowane i zaprogramowane w scenariuszach, które uczą się zachowań klienta i dostarczają marketerom kompletu informacji o kontaktach, pozwalając jeszcze bardziej personalizować komunikację.
System iPresso sprawdzi się praktycznie w każdej branży - nasi klienci z powodzeniem stosują Marketing Automation w biznesach FMCG, E-commerce, Travel i Media&Entertainment.
Zaufały nam tak znane i popularne marki jak: Danone, Wawel, Warner Discovery, eSky, Grupa Żywiec, PZU.
Coraz większe problemy marek FMCG z dotarciem do konsumentów przez ograniczone zasięgi w internecie (stosowanie AI) i zmiany w algorytmach Google, coraz droższa reklama w social mediach, dynamiczny rozwój retail media. To rosnący ból głowy marketerów produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków. Co więcej, sieci detaliczne uzbrojone w technologię gromadzenia danych o klientach i zaawansowane programy lojalnościowe zyskały kolejną przewagę wobec producentów dostarczających markowe produkty.
Aby nie pozostawać w tyle, u producentów FMCG ruszył proces budowania baz konsumentów swoich marek - przynajmniej u tych, którzy szybko zareagowali i mitygują ryzyko utraty kontaktu ze swoimi konsumentami.
DigitalFMCG odpowiada na potrzeby marek FMCG i dostarcza kompleksową platformę do budowania baz konsumentów, prowadzenia komunikacji bezpośredniej wieloma kanałami, personalizacji i łączenia z kontekstem konkretnych sklepów, prowadzenia aktywacji dla konsumentów oraz analizy danych. To wszystko na sprawdzonym silniku iPresso, renomowanym systemie wykorzystywanym także przez firmy FMCG.
DigitalFMCG to pierwsza w Europie tak kompleksowa platforma zarządzania doświadczeniem konsumenta dedykowana dla marketingu producentów. Wyróżnia ją koncentracja na branży, możliwość indywidualnego rozszerzania możliwości, regionalne wsparcie oraz unikalne rozwiązania, które szybko budują przewagę marek.
"Brakowało na rynku takiego rozwiązania, które będzie odpowiadać na potrzeby branży FMCG. Obecne na rynku systemy do automatyzacji marketingu skupiają się na e-commerce i retail, ale zupełnie nie obejmują specyfiki marek i producentów. A to zupełnie co innego, bo udział e-commerce w sprzedaży u producentów FMCG często jest na poziomie promili" - tłumaczy Michał Wojciechowski, CEO iPresso S.A., twórcy i dostawcy DigitalFMCG.
Platforma DigitalFMCG dedykowana jest przede wszystkim markowym producentom z Europy. Firma skupiona jest na zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa oraz obsługi procesów na terenie Unii Europejskiej.
DigitalFMCG by iPresso, iPresso S.A. to polska firma wyspecjalizowana w dostarczaniu zaawansowanych systemów Marketing Automation opartych na autorskiej technologii. Z platformy iPresso oraz DigitalFMCG korzystają takie firmy jak m.in. Danone, Wawel, Grupa Żywiec, Generali, eSky, Warner Bros.
Więcej informacji:
AutoMati to postać obrazująca nasze wartości. Jest on towarzyszem, który zawsze służy pomocą, zwraca uwagę na istotne kwestie i jest dokładnie tam z gotowym rozwiązaniem, gdzie powinien.