iPresso FMCG

#1 Marketing automation dla branży fmcg

To przede wszystkim rozwiązanie dopasowane do branży. Zbuduj unikalną przewagę z technologią i wsparciem rozumiejącym jej specyfikę.

Umów się na rozmowę

Automatyzacja marketingu w FMCG

Wersja iPresso enterprise dedykowana branży fmcg

Gromadzenie, integracja danych o konsumentach

+

Wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja

+

Raportowanie w czasie rzeczywistym

=

Unikalne doświadczenia konsumenta
Wartości dla marki, których nie da się skopiować.

Dla kogo iPresso FMCG?

  • firm produkcyjnych i marek dóbr szybkozbywalnych żywności: nabiał, przekąski, wędliny, makarony, sosy
  • firm produkcyjnych i marek napoi bezalkoholowych i alkoholi lekkich (piwa, cydry)
  • marek z branży chemii gospodarczej
  • marek z branży higieny osobistej (kosmetyki, środki do pielęgnacji)
  • marek produktów specjalistycznych: karma dla niemowląt, posiłki dla chorych

Kto pracuje z iPresso FMCG?

  • managerowie marketingu, brand managerowie
  • specjaliści i managerowie digital marketingu
  • analitycy
  • dyrektorzy marketingu
  • specjaliści przedstawiciele agencji reklamowych - partnerzy marek

Wybrane marki korzystające z iPresso FMCG

Podstawowe korzyści
osiągane przez użytkowników iPresso FMCG

1
Budowa bazy konsumentów
2
Zwiększenie baz konsumenckich
3
Zintegrowana komunikacja
4
Realna wartość dla marek i biznesu - bezpośrednie dotarcie do konsumentów
5
Zwiększenie ilości realnych danych gromadzonych o konsumentach
6
Zgodność i kontrola procesów ochrony danych osobowych
7
Porządek w danych i ich integracja per konsument a nie tylko per brand
8
Kontrola nad procesami tworzenia kampanii nawet przez wielu partnerów jednocześnie
9
Skuteczniejsza adaptacja technologii marketingowych przez organizację
10
Szybsze uczenie się organizacji
11
Ciągłość gromadzenia danych
Sprawdź, jak wiele możesz zyskać

Koordynacja pracy zespołów i agencji

  • Presso dostosowuje uprawnienia i funkcje do sposobu pracy zespołów marketingu - to narzędzie ich codziennej pracy. Dlatego można nadawać dostępy nie tylko do poszczególnych funkcjonalności np. ze względu na rolę w firmie, ale również ze względu na grupę docelową komunikacji.
  • Pozwala również na angażowanie do iPresso partnerów zewnętrznych, którzy opracowują projekty oraz schematy kampanii bezpośrednio w systemie.
iPresso teams

Dlatego iPresso FMCG to m.in.:

ipresso łączy i buduje wartość
  • przygotowywanie kampanii w jednym miejscu przez pracowników marketingu oraz agencje reklamowe
  • kontrola wyników kampanii przez bieżący pomiar m.in. KPI
  • zaawansowane zarządzanie uprawnieniami dające większą kontrolę nad procesem tworzenia i uruchamiania kampanii
Sprawdź, co możesz z nami osiągnąć

Skontaktuj się z nami

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Wykorzystywane są one między innymi do lepszego spersonalizowania reklam pod Twoje indywidualne preferencje. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zgadzam się