Od ponad 10 lat współpracujemy z największymi firmami z branży. Na bazie tych doświadczeń stworzyliśmy rozwiązanie dopasowane do specyfiki FMCG.
Największe marki konsumenckie wybrały iPresso do budowania relacji z klientami. Dopasowana, kontekstowa komunikacja przyniesie Twojej firmie wzrosty lojalności odbiorców, skuteczności marketingu i sprzedaży.
Z nami zautomatyzujesz komunikację prowadzoną kanałami dopasowanymi do oczekiwań klientów - m.in. e-mail, SMS, WhatsApp, powiadomienia push.
Dotarcie do klienta kanałem, który preferuje, to dopiero połowa sukcesu. Trzeba jeszcze dostarczyć mu treści, jakich w danej chwili poszukuje. Stawiamy na marketing kontekstowy, czyli najskuteczniejszą formę komunikacji. iPresso gromadzi dane o aktywności użytkowników na stronie Twojej firmy i wysyła wiadomości skrojone pod ich aktualne potrzeby.
Marketing kontekstowy zwraca uwagę i wykorzystuje to, co dzieje się dookoła klienta: warunki pogodowe, kursy walut, segmenty zainteresowań. Nie opiera się tylko na informacjach z CRM oraz z innych źródeł. Kontekst buduje szerszą i bliższą komunikację z odbiorcą, co przekłada się na wzrost sprzedaży, lepszą konwersję i większą lojalność.
Zbieramy dla Ciebie wiedzę o zachowaniach klientów i pomagamy wykorzystać
te dane w budowaniu jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych
Dane o konsumentach+ Dane zewnętrzne (np. warunki pogodowe)
Segmentacja kontaktów, scenariusze Marketing Automation, Personalizacja
Komunikacja przez e-mail, WWW, SMS, web push, mobile push, WhatsApp, opakowania, G Ads + inne
Marketing automation pomoże Ci stworzyć obszerną bazę wiedzy o Twoich konsumentach. Od zbudowania bazy kontaktów, przez wiele opcji na ich zaangażowanie w interakcję z Twoją firmą, po utrzymanie zainteresowania Twoją ofertą.
Pozyskanie nowych konsumentów do bazy, czyli działania promocyjne, loterie, wydarzenia oraz działania systematyczne.
Angażowanie konsumentów w aktywności promocyjne, pobudzanie zakupów, budowanie świadomości.
Utrzymanie konsumentów
- powtarzalność zakupów.
Wiemy, jak ważne w branży FMCG są działania offline. iPresso łączy efekty tych działań z marketingiem internetowym, wspierając trade-marketing i sprzedaż oraz maksymalizuje konwersje w e-commerce.
Masz niewielki zespół marketingu i obawiasz się, że nie starczy zasobów ludzkich na korzystanie z zalet automatyzacji? Spokojnie. iPresso wielokrotnie zwiększa efektywność nawet najmniejszych zespołów, oferując gotowe scenariusze działań marketingowych i automatyzując procesy, które dotychczas zajmowały Ci mnóstwo czasu.