Scoring

funkcjonalności ipresso

Jest to ocena cech i zachowań klientów, która ułatwia kierowanie właściwych osób do właściwego scenariusza Marketing Automation. Dzięki punktom scoringowym można szybko sprawdzić kto w bazie jest rzeczywiście wartościowym kontaktem, bardziej odpowiednim do planów promocyjnych.

Scoring demograficzny

iPresso może przyznawać punkty za wskazane cechy jak również za zestaw cech, które występują jednocześnie.

Scoring behawioralny

Ocena zachowań polegająca na przypisywaniu punktów za konkretne aktywności np. odwiedzenie danej strony, kliknięcie w link w e-mailu.

Własne reguły scoringowe

W systemie Marketing Automation iPresso można wdrażać w życie własne plany i reguły scoringowe, jak np. nadawać scoring globalnie przy każdym otworzeniu jakiegokolwiek e-maila. Można również przypisywać punkty w zupełnie innej skali w danym scenariuszu Customer Journey.

Wypróbuj iPresso już teraz!

30-dniowy trial za 0 zł
Bez
zobowiązań
Działasz,
jak chcesz
Rozpocznij trialDowiedz się więcej o iPresso BASIC
Rozwiązania dopasowane do branży. Zbuduj unikalną przewagę z technologią i wsparciem rozumiejącym specyfikę Twojej firmy.
Umów demoDowiedz się więcej o iPresso Enterprise