Scoring

funkcjonalności ipresso

Jest to ocena cech i zachowań klientów, która ułatwia kierowanie właściwych osób do właściwego scenariusza Marketing Automation. Dzięki punktom scoringowym można szybko sprawdzić kto w bazie jest rzeczywiście wartościowym kontaktem, bardziej odpowiednim do planów promocyjnych.

Scoring demograficzny

iPresso może przyznawać punkty za wskazane cechy jak również za zestaw cech, które występują jednocześnie.

Scoring behawioralny

Ocena zachowań polegająca na przypisywaniu punktów za konkretne aktywności np. odwiedzenie danej strony, kliknięcie w link w e-mailu.

Własne reguły scoringowe

W systemie Marketing Automation iPresso można wdrażać w życie własne plany i reguły scoringowe, jak np. nadawać scoring globalnie przy każdym otworzeniu jakiegokolwiek e-maila. Można również przypisywać punkty w zupełnie innej skali w danym scenariuszu Customer Journey.

Chcesz wiedzieć więcej?

Jeśli szukasz bardziej szczegółowych informacji na temat możliwości iPresso - nie ma sprawy, znajdziesz je tutaj:

szczegółowa specyfikacja

Wypróbuj iPresso już teraz!

przekonaj się, dlaczego warto zaufać magii automatyzacji

iPresso BASIC

dla firm i projektów z bazami
kontaktów do 50 tys.
załóż konto trial

iPresso ENTERPRISE

zaawansowane możliwości
i indywidualne wsparcie
umów demo