Specjalna wersja iPresso dla sektora finansowego. Wyposażona nie tylko w dopasowaną technologię ale również z branżowym wsparciem.
Rozwiązanie dla firm i instytucji finansowych - zaawansowany Marketing Automation wraz ze wsparciem i indywidualną integracją. Stworzone z myślą o marketerach banków, ubezpieczycielach, firmach pożyczkowych i inwestycyjnych. Narzędzie współczesnego i efektywnego marketingu w finansach.
5% wzrost retencji klientów może przełożyć się na 25% - 100% wzrostu zysku. 70% decyzji zakupowych zależy od tego jak klienci są traktowani
Ernst & Young Global Consumer Banking Survey
Zintegrowane kanały komunikacji pozwalają zarządzać spersonalizowaną komunikacją bezpośrednio z jednego miejsca: e-mailing, smsy, powiadomienia push, personalizacja www w czasie rzeczywistym i każdy innych dostępny do integracji kanał.
Podgląd przepływu kontaktów oraz pomiar KPI w czasie rzeczywistym lub zbliżonym do rzeczywistego na każdym etapie realizowanych działań.
Przetestuj iPresso StudioTworzenie, uruchamianie i monitorowanie wielokanałowych, multi-scenariuszowych ścieżek klienta jest dostępne dla marketerów i nie wymaga każdorazowego angażowania specjalistów technologicznych. Scenariusze Marketing Automation można łatwo zapisywać jako obrazki do użycia w prezentacjach wewnętrznych.
System jest ciągle rozwijany w miarę pojawiających się nowych, sprawdzonych technologii wykorzystywanych przez klientów produktów finansowych. Monitorujemy środowisko pracy zespołów marketingowych dostarczając narzędzia dopasowane do potrzeb marketerów.
iPresso wspiera pracę zespołową - specjaliści odpowiadają za swoje elementy kampanii lecz widzą również całość: to pomaga w rozumieniu roli oraz celów kampanii. Ograniczane jest dublowanie ról, zadań i aktywności komunikacyjnych. Większa jest przejrzystość i czytelność działań.
Praca z bazami liczącymi miliony kontaktów, wiele podpiętych źródeł, miliony odsłon i zapytań systemu dziennie. Infrastruktura przygotowana na dużą skalę, szybki rozwój i duże przyrosty danych. iPresso Enterprise Financial Services zapewnia wysoką dostępność, gwarancję SLA.
Wysokie normy bezpieczeństwa i szyfrowane połączenia, procesy i procedury bezpieczeństwa potwierdzone cyklicznymi audytami i corocznie recertyfikowanymi normami ISO 9001 oraz ISO 27001.