iPresso jest pełne ciekawych i przydatnych funkcji. Poniżej prezentujemy te, których nasi klienci używają najczęściej. Jeśli szukasz bardziej szczegółowych informacji na temat możliwości iPresso - nie ma sprawy, znajdziesz je tutaj:
Intuicyjny i innowacyjny menedżer kontaktów Podzielony na trzy części widok pozwala na zapoznanie się z różnymi informacjami o kontakcie w tym samym czasie. Dzięki temu użytkownik ma szybki dostęp do najważniejszych danych oraz ich holistyczny ogląd.
Monitoring kontaktów Monitoring kontaktów odwiedzających podpięte strony internetowe oraz aktywności w zintegrowanych aplikacjach.
Monitoring kontaktów anonimowych Monitoring kontaktów, których nie ma jeszcze w bazie.
Linia czasu Historia kontaktów jest zapisywana w formie linii czasu. Pokazuje ona działania, których dokonywał kontakt od momentu rozpoczęcia monitorowania do chwili obecnej.
Integracja z systemami CRM Możesz zintegrować iPresso z popularnymi systemami CRM (np. PrestaShop, Survicate, Shopify, SMS). Wtedy dane o kontaktach będą automatycznie wymieniane między systemami.
Korzystanie z wbudowanej funkcji CRM w systemie iPresso Masz możliwość zbudowania funkcjonalności CRM na podstawie iPresso, będącego systemem otwartym i dającego duże możliwości dodawania własnych atrybutów opisujących kontakty.
Automatyczne dodawanie kontaktów z formularzy Każdy formularz utworzony w iPresso automatycznie zapisuje w systemie dane, tworzy nowe kontakty oraz je aktualizuje.
Dodawanie ręczne Zawsze istnieje możliwość ręcznego dodawania kontaktów i ich aktualizacji.
Powiązania między kontaktami Unikalną cechą iPresso jest łączenie kontaktów w relacje. Np. rodzice - dzieci, pracownik - firma, samochód - właściciel - serwis - dealer itp. Funkcja ta daje niesamowite możliwości w projektowaniu ścieżek klientów (Customer Journey) dopasowywaniu komunikacji, ofert i zwiększania sprzedaży.
Importowanie danych Importowanie danych z plików przy użyciu kreatora importu.
API do zarządzania danymi Automatyczne importowanie danych przez API iPresso.
Dowolne typy kontaktów Tworzenie różnych typów kontaktów posiadających różne pola (atrybuty) np. firma, osoba, klient, pracownik, partner, urządzenie, instytucja itd.
Kategorie i podkategorie Tworzenie dowolnej ilości kategorii i podkategorii, razem z indywidualnym oznakowaniem kolorystycznym dla łatwiejszego rozpoznawania kontaktów w systemie.
Tagi Dowolne tagowanie kontaktów.
Indywidualna korespondencja Integracja poczty użytkowników umożliwia prowadzenie korespondencji z poszczególnymi kontaktami z poziomu iPresso i zapisywanie jej na linii czasu historii kontaktu.
Wyszukiwanie Wyszukiwanie kontaktów według zapisanych danych i różnych atrybutów.
Masowe działania Masowe działania aktualizujące na wybranych/wyszukanych segmentach kontaktów np. zmiany kategorii, tagowanie.
Widok 360 stopni Kompleksowy widok 360 stopni wybranego kontaktu z informacjami o atrybutach, historią aktywności i działań, scoringiem, punktami lojalnościowymi i wieloma innymi danymi w ramach jednego, intuicyjnego ekranu.
Integracja danych o kontaktach Integracjach danych o kontaktach z wielu miejsc m.in. systemy CRM i inne.
Scoring behawioralny Definiowanie scoringu behawioralnego. Nadawanie punktów za poszczególne zachowania kontaktów, np. wejście na monitorowaną stronę, czas pobytu, kliknięcie w link, logowanie do sklepu itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów oceny punktowej w zależności np. od scenariusza Marketing Automation.
Scoring demograficzny Definiowanie scoringu demograficznego. Nadawanie punktów za poszczególne cechy np. miasto, stanowisko, status, kategoria itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów. Nadawanie jednego scoringu np. za zestaw cech.
Łączny scoring Suma scoringu behawioralnego i demograficznego.
Wiele planów scoringowych Prowadzenie wielu planów scoringowych jednocześnie.
Punkty lojalnościowe Nadawanie punktów lojalnościowych np. za konkretne aktywności kontaktów. Punkty mogą być naliczane w ramach wielu programów lojalnościowych, które mogą być prowadzone jednocześnie dla różnych grup kontaktów.
Atrybuty Możliwość dodawania i konfiguracji własnych atrybutów o różnych typach danych (np. tekst, data, liczba, pole wyboru, obliczeniowe).
Aktywności Rejestrowanie danych w czasie rzeczywistym w postaci aktywności kontaktu wraz z wieloma parametrami.
Tworzenie i uruchamianie scenariuszy Marketing Automation
Wizualny edytor Drag&Drop Wielopoziomowe, wielokanałowe scenariusze z licznymi rozgałęzieniami, zakończeniami i warunkami tworzone bez użycia kodu i rozbudowanych formularzy. Możesz samodzielnie przygotować unikalne scenariusze kampanii i Customer Journey. Wystarczy zaprojektować, ustawić i uruchomić.
Narzędzia Narzędzia do wysyłania e-maili, SMSów, powiadomień, kategoryzowania, tagowania oraz wiele innych zostały zebrane w jednym miejscu w przyborniku Drag&Drop.
Warunki Warunki logiczne, które rozdzielają ścieżki klientów w zależności od ich zachowań i cech. Np. można kształtować komunikację w zależności od klikniętego linku w e-mailu. W iPresso w przyborniku Drag&Drop znajduje się bogata kolekcja różnych warunków, które możesz konfigurować według potrzeb.
Akcje Kolekcja akcji do wykorzystania w scenariuszach obejmująca kanały komunikacji, działania specjalne, zmiany atrybutów kontaktów.
Monitorowanie scenariuszy w czasie rzeczywistym Podgląd przebiegu scenariusza w czasie rzeczywistym. Widać, ile kontaktów znajduje się na poszczególnych etapach, co umożliwia szybkie reagowanie na zachodzące zmiany.
Własne szablony Tworzenie własnych szablonów scenariuszy Marketing Automation do wielokrotnego wykorzystania w różnych kanałach komunikacji
Biblioteka szablonów Biblioteka szablonów gotowych do skonfigurowania i użycia.
Szkice Pracę nad scenariuszami można podzielić, nie trzeba projektować wszystkiego od razu. Wystarczy zapisać szkic algorytmu, który dopracujesz później albo zrobi to ktoś inny.
Autozapis Nie utracisz postępów swoich prac, gdy nagle zabraknie Internetu lub zamkniesz przeglądarkę. Funkcja autozapisu jest po to, aby systematycznie zapisywać szkic za Ciebie.
Odzyskiwanie porzuconych procesów
Automatyczne wykrywanie porzuceń iPresso monitoruje zachowania użytkowników w czasie rzeczywistym i automatycznie identyfikuje momenty, w których kluczowy proces (np. zakupowy, wypełnianie formularza, przeglądanie oferty) został przerwany przed finalizacją.
Wsparcie dla różnych typów porzuconych procesów iPresso umożliwia reagowanie na różne, predefiniowane i niestandardowe rodzaje porzuceń, w tym:
Porzucony koszyk: Gdy klient dodał produkty do koszyka, ale nie sfinalizował transakcji.
Porzucone przeglądanie: Gdy użytkownik przeglądał określone produkty, kategorie lub treści, ale opuścił stronę bez dokonania konwersji.
Porzucony formularz: Gdy użytkownik rozpoczął wypełnianie formularza (np. kontaktowego, zapisu na newsletter, aplikacyjnego), ale go nie wysłał.
Porzucony proces niestandardowy: Możliwość zdefiniowania i monitorowania unikalnych, specyficznych dla danego biznesu procesów (np. niedokończona konfiguracja produktu, przerwana rezerwacja), których przerwanie jest istotne z punktu widzenia celów biznesowych.
Personalizowane i zautomatyzowane reakcje wielokanałowe Po wykryciu porzucenia, iPresso może automatycznie uruchomić zdefiniowany scenariusz, wysyłając spersonalizowaną wiadomość (np. e-mail, SMS, web push, mobile push) zachęcającą do powrotu i dokończenia procesu. Treść komunikatu, kanał oraz czas wysyłki mogą być dynamicznie dostosowywane do kontekstu porzucenia i profilu klienta.
Elastyczna konfiguracja scenariuszy reakcji Użytkownik ma możliwość precyzyjnego definiowania warunków wyzwalających reakcję (np. wartość koszyka, czas od porzucenia, przeglądane produkty), opóźnień czasowych, sekwencji komunikatów w różnych kanałach oraz treści samych wiadomości dla różnych typów porzuceń i segmentów klientów.
Integracja z innymi funkcjonalnościami iPresso Dane o porzuconych procesach oraz reakcjach na nie mogą być wykorzystywane w innych modułach systemu, np. do segmentacji, scoringu, personalizacji treści na stronie czy w kolejnych kampaniach Marketing Automation, tworząc spójne i kompleksowe działania.
Segmentacja
Edytor segmentacji Wybranie segmentów bazy kontaktów na podstawie warunków logicznych (i/lub), zbiorów i podzbiorów. Do wyboru segmentów wykorzystywane są praktycznie wszystkie informacje o kontaktach znajdujące się w systemie. Segmenty można oznaczać przy pomocy tagów i kategorii, jak również zapisywać kryteria segmentacji do wykorzystania w różnych działaniach w systemie. Podstawowy edytor segmentacji to intuicyjny w użyciu, dynamiczny formularz.
Tagi Tagowanie kontaktów w segmentach i wykorzystanie tagów jako kryteriów w kolejnych segmentach.
Kategorie i podkategorie Tworzenie dowolnych kategorii i podkategorii dla wybranych segmentów. Kategorie mogą przenikać kontakty między sobą.
Segmentacja w oparciu o zachowania, atrybuty, dowolne aktywności i działania Do segmentacji można brać pod uwagę cały zestaw dostępnych w systemie i samodzielnie zdefiniowanych cech, aktywności kontaktów, działań własnych i systemu na kontaktach.
Akcje na segmentach Kolekcja akcji do wykonania ad-hoc na segmencie (m.in. przypisywanie liczności do zmiennej, dodawanie flagi, zmiana tagów, zmiana zgód, wysyłka e-mail/SMS, eksport, dodanie do raportu i in.)
Tworzenie segmentu na podstawie innego segmentu Wykorzystywanie zbiorów z jednego segmentu w tworzeniu innego.
Dzielenie segmentu Dzielenie na równe części, wyodrębnianie losowych grup kontrolnych.
Kanały komunikacji
E-mail Wysyłanie spersonalizowanych e-maili transakcyjnych i marketingowych
Web Push Powiadomienia do użytkowników przeglądarki internetowej.
Instant Push Specjalna wersja powiadomień Web Push z przyspieszoną dostarczalnością do masowego odbiorcy (np. dla pilnych komunikatów).
Mobile Push Powiadomienia do użytkowników aplikacji mobilnej.
SMS Wysyłka SMS-ów z możliwością personalizacji treści oraz innych elementów według celów kampanii.
WhatsApp Konwersacyjny kanał komunikacji z użytkownikami aplikacji WhatsApp.
RCS (wkrótce) Wiadomości RCS - ulepszona wersja SMS z funkcjami multimedialnymi i konwersacyjnymi.
Wiadomości głosowe Wysyłka nagrań głosowych jako wiadomości na wskazane numery telefonów. Wiadomości mogą być ładowane jako pliki dźwiękowe .wav lub odczytywanym przez syntezator mowy tekstem.
On-site - Treści dynamiczne na stronie www Generowanie treści dynamicznych (“w locie”) na podstawie zachowania użytkowników stron WWW, rozpoznanych kontaktów z bazy oraz kontaktów anonimowych.
In-app - Aplikacje mobilne Po zintegrowaniu aplikacji przez iPresso API możliwe staje się wywoływanie zdefiniowanych w aplikacji akcji oraz wyświetlanie powiadomień Push.
Universal InBox (wkrótce) Niezależny kanał komunikacji w ramach danego serwisu www i/lub aplikacji umożliwiający odbieranie przez użytkowników spersonalizowanych wiadomości w ramach swojego indywidualnego konta.
SmartTV / STB Wiadomości do aplikacji na telewizor (SmartTV) lub dekoder TV (STB) dostępne po zintegrowaniu.
Powiadomienia wyzwalane przez IoT (Internet Rzeczy) Tworzenie kontaktów będących urządzeniami i komunikacja z urządzeniami z BLE (Bluethooth 4.0+). Integracja przez iPresso API. Wyzwalanie działań w kilku kanałach komunikacji w następstwie określonej aktywności z urządzeniem.
Kampanie e-mail
Edytor Drag&Drop Intuicyjny edytor Drag&Drop z gotowymi do wstawienia elementami (np. kolumny z tekstem, pola na obrazki, przyciski itd.), które można samodzielnie, szybko i łatwo skonfigurować. Przygotowane w edytorze e-maile są responsywne i gotowe do wysyłki z zachowaniem standardów bezpieczeństwa.
Edytor WYSIWYG Popularny edytor do tworzenia treści. Przypomina edytor tekstu, w którym można tworzyć e-maile podobnie jak w programie pocztowym. Jest on wzbogacony o unikalne dla iPresso funkcje m.in. personalizację treści.
Edytor HTML Dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy tworzą e-maile w kodzie HTML, dostępny jest intuicyjny edytor kodu z automatycznym podglądem efektów "na żywo", kolorowaniem znaczników oraz automatycznym weryfikatorem poprawności składni.
Import projektów z paczek ZIP Zaawansowani użytkownicy, którzy tworzą e-maile w zewnętrznych narzędziach i pakietach graficznych mogą przeciągnąć plik do iPresso, a system odpowiednio przekonwertuje go na gotowy do użycia e-mail.
Biblioteka (>1400!) szablonów W iPresso Studio znajduje się biblioteka gotowych szablonów, które można wykorzystać do przygotowania własnych e-maili.
Własne szablony Możliwość tworzenia własnych szablonów e-maili. Przydatne zwłaszcza wtedy, gdy pracujesz zespołowo, masz własne standardy oraz gdy trzeba przyspieszyć tworzenie kolejnych e-maili na podstawie najlepszych wzorców.
Personalizacja treści Temat i treść e-maila mogą zawierać elementy personalizacji. Może to być np. imię, ale również cały blok z treścią w postaci opisów, nazw lub różnych atrybutów.
Dedykowany adres IP Dedykowany adres do wysyłek to lepsza reputacja dla serwerów pocztowych, wyższa dostarczalność oraz kontrola.
Raporty Kompleksowe raportowanie obejmujące: dostarczenia, otwieralność, klikalność, godziny otwarć, konwersja w %, przegląd jednostkowy, konwersja zagregowana, raporty zbiorcze z wielu wysyłek.
Automatyczne zapisania i wypisania Obsługa zapisań ze zgodami (np. marketingowymi) oraz wypisań z określonych zgód na komunikację.
Własne strony wypisań Tworzenie własnych stron za pośrednictwem których użytkownicy mogą wycofać zgodę na otrzymywanie wiadomości. Dostępny jest edytor HTML oraz opcje wgrania załączników ze stylami CSS i funkcjami Java Script. Możliwość rozdzielenia procesu wypisania na 2 etapy: weryfikację i potwierdzenie.
Wielo-scenariuszowe testy A/B/X Wielowymiarowe testy A/B/X z badaniem m.in. tematów, nadawców, treści, kliknięć i konwersji na określone działanie.
Responsywne projekty E-maile przygotowywane w edytorze Drag&Drop oraz z szablonów są responsywne i zapewniają dostępność i czytelność na urządzeniach mobilnych.
Podgląd e-maili Automatyczny podgląd tworzonej treści w kilku najpopularniejszych rozdzielczościach dla urządzeń typu desktop, tablet, smartphone.
Limitowanie częstotliwości komunikacji Ustawienie limitów komunikacji dla wybranych grup kontaktów - potencjalnych odbiorców e-mail np. z kampanii. Można definiować maksymalną dozwoloną liczbę wysyłek do wybranych adresatów.
Twarde odbicia Mechanizmy weryfikacji e-mail znajdujących się w bazie Oznaczanie kontaktów o błędnych adresach. Wykluczanie błędnych adresów z kolejnych wysyłek po ponownej weryfikacji.
Dostarczalność Wysoka dostarczalność wysyłek dzięki zaawansowanej infrastrukturze i doborze przodujących, renomowanych partnerów. Możliwość wsparcia ekspertów analizujących poziom dostarczania e-maili oraz rekomendacje dla poprawy dostarczalności.
Zaawansowane targetowanie Targetowanie demograficzne oraz behawioralne w oparciu o atrybuty kontaktów. Możliwość wyboru określonych segmentów kontaktów na podstawie wielu kryteriów i warunków logicznych.
Przepustowość Do 150 000 spersonalizowanych e-maili na godzinę w ramach pojedynczej kampanii. Możliwość prowadzenia kilkudziesięciu kampanii na różnych grupach z bazy kontaktów jednocześnie. Obsługa wysyłek do wielomilionowych baz.
E-maile dla scenariuszy Marketing Automation Tworzenie gotowych szablonów e-maili do wykorzystania w scenariuszach Marketing Automation. Mogą zostać przygotowane wcześniej, przed stworzeniem scenariusza oraz w trakcie jego projektowania.
Powiadomienia push
Dotarcie do klienta w czasie rzeczywistym Projektowanie i wywoływanie powiadomień w zależności od zachowania użytkownika. To urozmaicenie i uzupełnienie Customer Journey oraz sposób na skuteczniejszą komunikację.
Web Push Wysyłka powiadomień do zdefiniowanej grupy docelowej klientów odwiedzających stronę internetową.
Mobile Push Wysyłka powiadomień do zdefiniowanej grupy docelowej klientów korzystających z aplikacji mobilnej.
On-site Push Projektowanie treści w formie pop-upów, następnie wyzwalanie ich w czasie rzeczywistym w reakcji na bieżące aktywności klientów. Powiadomienie aktywuje się w odpowiedzi na konkretne zachowanie użytkownika. Za pomocą On-site Push możesz zachęcić do zapisu na newsletter, przedstawić upsell, przekierować do podobnych treści.
WhatsApp
WhatsApp — sposób działania Działanie tego kanału w iPresso nie opiera się na klasycznym chatbocie, który odpowiada na to, że osoba napisze do nas pierwsza, tylko analogicznie jak w przypadku innych kanałów takich jak e-mail czy push - inicjatorem komunikacji jest iPresso.
Unikalność kanału komunikacji Różnicą między tradycyjnymi kanałami komunikacji a kanałem WhatsApp jest to, że pozwala on na tworzenie konwersacji z kontaktem. Oznacza to, że kampania nie kończy się po wysłaniu wiadomości, lecz reaguje na odpowiedzi kontaktu zgodnie z zaplanowaną w kampanii konwersacją.
Uruchomienie integracji WhatsApp z iPresso Do uruchomienia integracji WhatsApp w iPresso koniecznie jest posiadanie konta biznesowego WhatsApp (WhatsApp Business Account). iPresso wraz z dostawcą integracji (Vonage) wspiera Klienta w całym procesie jej uruchomienia (również w uzyskaniu konta biznesowego WhatsApp).
Wysoka otwieralność WhatsApp jako kanał komunikacji charakteryzuje się bardzo wysoką otwieralnością, która może wynieść ponad 95%, co czyni ten kanał niezwykle skutecznym.
Dwukierunkowa komunikacja i interaktywność Dzięki możliwości wyboru różnych odpowiedzi przez Klienta komunikacja staje się interaktywna i dwukierunkowa. Oznacza to, że możesz „rozmawiać” z odbiorcami, a nie tylko przekazywać jednostronne komunikaty marketingowe.
Omnichannel W iPresso WhatsApp może łączyć się z innymi kanałami komunikacji dostępnymi w systemie (e-mail, SMS, web push, mobile push). Oznacza to, że odbiorca bezpośrednio w konwersacji WhatsApp może kliknąć opcję np. wyślij szczegóły oferty na e-mail. Dzięki temu można dotrzeć do odbiorcy w każdym możliwym kanale.
Akcje dodatkowe Oprócz możliwości wyzwolenia wysyłki w innych kanałach komunikacji akcje dodatkowe pozwalają również na m.in.: dodanie kontaktu do scenariusza Marketing Automation lub wypisania ze zgody np. marketingowej.
Raport z kampanii WhatsApp Możliwość zmierzenia efektywności kampanii przeprowadzonej w tym kanale. Dzięki raportom możesz sprawdzić m.in. takie dane jak: liczbę unikalnych kontaktów, do których zostały wysłane wiadomości, liczbę dostarczonych i odczytanych wiadomości, czy też liczbę wiadomości, na które uzyskano odpowiedź. Dane prezentowane są w formie tabeli i rozbudowanych wykresów.
Historia aktywności kontaktów W managerze kontaktów iPresso możesz sprawdzić aktywności kontaktów związane z kampaniami wysyłanymi przez WhatsApp. Znajdziesz takie dane jak np.: ID wysłanej kampanii, informacje, czy wiadomość została odczytana, a nawet konkretną odpowiedź kontaktu na wiadomość. Wszystkie informacje możesz następnie wykorzystać np. w segmentacji lub kolejnych kampaniach Marketing Automation.
Rodzaje wiadomości WhatsApp w odróżnieniu np. od SMS daje więcej ciekawych możliwości prezentacji treści. Możesz skorzystać m.in. z grafik, wideo oraz interaktywnych list, co czyni komunikację bardziej angażującą i interesującą dla odbiorcy.
Studio WhatsApp - tworzenie kampanii Autorskie rozwiązanie iPresso, w którym krok po kroku utworzysz kampanię WhatsApp. W tym miejscu tworzysz drzewo konwersacji z odbiorcami i wszystkie możliwe odpowiedzi. Tutaj skonfigurujesz ustawienia kampanii, sprawdzisz podgląd wiadomości (dokładnie tak, jak będzie wyglądać w aplikacji) oraz przetestujesz je.
Personalizacja W kampaniach WhatsApp dostępna jest pełna personalizacja wiadomości bazująca na cechach (atrybutach kontaktów). Możesz skorzystać ze standardowych atrybutów takich jak: imię, nazwisko, miasto lub samemu stworzyć nowe atrybuty.
Wyślij teraz lub zaplanuj Kampanię WhatsApp możesz wysłać od razu po jej skonfigurowaniu lub zaplanować ją w czasie. Dotyczy to kampanii skierowanych do konkretnych segmentów odbiorców.
Kampanie WhatsApp w innych mechanizmach iPresso Z kampanii WhatsApp jako jednego z kanałów komunikacji można skorzystać w scenariuszach Marketing Automation oraz porzuconych procesach.
Real-Time Marketing
Komunikacja wielokanałowa wyzwalana w czasie rzeczywistym lub zbliżonym do rzeczywistego (w zależności od kanału komunikacji) Możesz wyzwalać komunikaty na WWW w wielu formach (np. top-layer, box, pop-up itp.), wysyłać e-mail, SMS, powiadomienie push do aplikacji mobilnej.
Edytor kreacji (np. top-layery) w iPresso Studio Kompleksowy edytor kreacji pozwalający utworzyć elementy takie jak np. pop-up. Umożliwia edycję kodu HTML, ustawień wyglądu, wielkości, odległości, czasu wyświetlania, testowanie wyświetlania na wskazanych stronach.
Tworzenie własnych elementów dynamicznie dopasowywanych treści na WWW Możliwość wstawiania na WWW i zmiany elementów WWW dzięki wykorzystaniu JavaScript.
Wyzwalanie komunikatów w reakcji na zachowania na stronie WWW (w formie np. pop-upów, top-layerów) Definiowanie własnych sekwencji zachowań (np. odsłon poszczególnych podstron), na które podjęta zostanie automatyczna akcja.
Wyzwalanie komunikatów dla anonimowych użytkowników WWW Komunikaty na WWW można wyświetlać w oparciu o zachowania anonimowych użytkowników, niezidentyfikowanych w bazie kontaktów.
Reakcja w czasie rzeczywistym na zachowanie kontaktów monitorowanych na postawie ich atrybutów Wykorzystanie w kryteriach wyświetlania komunikatów atrybutów (np. płeć, kategoria, tagi, miejsce zamieszkania itp.), od których można uzależniać wyzwalany komunikat.
Integracja aktywności RTM z raportami KPI Tworzenie wskaźników KPI w oparciu o dane zbierane z aktywności kontaktów w reakcji na komunikację RTM.
Pop-upy
Gotowe szablony W iPresso znajdują się gotowe szablony pop-upów z najpopularniejszymi tematami: zapis na newsletter, zapis na webinar, pobranie e-booka. Każda kreacja ma dużo możliwości personalizacji.
Spersonalizowane pop-upy Dzięki danym o użytkownikach zebranym przez iPresso możesz stworzyć spersonalizowaną komunikację, aby konkretny użytkownik widział na pop-upie treści dostosowane do jego zainteresowań.
Zalety pop-upów Dobrze skonstruowane pop-upy mogą pozyskiwać nowe, wartościowe leady, zwiększać sprzedaż przez procesy cross- i up-sell oraz ratować porzucone koszyki w e-commerce.
Wiele opcji konfiguracji Możliwość wyboru miejsca i momentu, w których będzie pokazywać się pop-up (np. po przewinięciu % strony, przy próbie zamknięcia okna przeglądarki) oraz możliwość ustawienia odpowiedniego cappingu, aby pop-up nie pokazywał się klientowi zbyt często.
Feed Manager
Tworzenie feedów z różnych źródeł Tworzenie własnych feedów bezpośrednio w iPresso, pobieranie danych z plików (CSV, XML) oraz automatyczny import z zasobów, serwerów zewnętrznych itd.
Automatyczne zaciąganie i aktualizowanie danych Ustawienia automatycznego odświeżania feedów ze źródeł zewnętrznych.
Tworzenie wielu zbiorów z jednego feeda Możliwość tworzenia wielu różnych data setów na podstawie jednego feeda do różnych zastosowań lub grup odbiorców.
Filtrowanie i sortowanie Filtrowanie danych z feeda w zbiorach danych w celu odpowiedniego doboru elementów dla np. rekomendacji produktów.
Wykorzystanie w kanałach komunikacji Użycie w personalizacji treści w e-mailach, SMS-ach, webpushach.
Ramki rekomendacji
Integracja i automatyzacja danych iPresso jest platformą CDP (Customer Data Platform). Gromadzi dane o klientach w formie atrybutów i aktywności. Te informacje można wykorzystać do spersonalizowanej, wielokanałowej oraz zautomatyzowanej komunikacji.
Edytowalne szablony ramek rekomendacji Prosty, intuicyjny kreator ramek rekomendacji pozwala dostosować je pod swoje preferencje, np. w zgodzie z firmowym CI.
Współpraca z Feed Managerem Ramki rekomendacji pozwalają jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Feed Managera. Zyskuje się szerszy kontekst prezentowanych produktów, dostosowanych do tego, co w danej chwili chce zobaczyć odbiorca.
Korzyści z ramek rekomendacji Zwiększenie konwersji i sprzedaży. Szersze zaprezentowanie oferty np. sklepu internetowego. Reagowanie w czasie rzeczywistym na aktywność klientów. Odzyskiwanie porzuconych koszyków.
GeoPunkty
Precyzyjna komunikacja z klientami w Twojej okolicy Wyślij SMS do osób mieszkających blisko Twojego sklepu. Szybko dowiedzą się o promocji i mogą od razu z niej skorzystać.
Spersonalizowane kampanie Stwórz oferty idealnie dopasowane do potrzeb klientów. Przypisanie kontaktu do określonego punktu sprzedaży sprawia, że komunikacja jest bardziej osobista i skuteczna.
Automatyzacja komunikacji Automatyczne uwzględnianie danych tele-adresowych w wiadomościach. Informacja o najbliższym punkcie sprzedaży, jego godzinach otwarcia czy dostępnych udogodnieniach pojawi się automatycznie, co zwiększa wygodę i zadowolenie klientów.
Idealna grupa docelowa Zaznacz interesujący Cię obszar na mapie. To dokładnie określi, do kogo trafią Twoje wiadomości. Eliminujesz przypadkowe kontakty i zwiększasz skuteczność kampanii.
iPresso Satellite
Pobieranie parametrów ze źródeł zewnętrznych Wybieranie źródeł danych, na podstawie których, system ma reagować. Źródła są dostępne jako gotowe integracje w iPresso oraz istnieje możliwość integracji i dodania własnych parametrów.
Dodawanie parametrów wewnętrznych Dodawanie parametrów na podstawie obliczeń na danych wewnątrz systemu.
Zintegrowane źródła danych dla parametrów Dostępne, gotowe do użycia źródła danych (np. prognoza pogody).
Wyzwalanie scenariuszy Marketing Automation Automatyczne uruchamianie scenariuszy Marketing Automation na podstawie spełnienia kryteriów: parametrów ze źródeł zewnętrznych oraz wewnętrznych.
Przekazywanie własnych parametrów i źródeł danych Wskazywanie parametrów na podstawie przeliczenia danych zgromadzonych w systemie np. o liczności danego segmentu.
Ustalanie kryteriów w połączeniu z parametrami Wyzwalanie scenariuszy na podstawie dodatkowych kryteriów poza warunkowymi parametrami.
Google Ads
Personalizacja reklam Personalizacja grup docelowych kampanii Google Ads na podstawie danych o aktywności i zachowaniach użytkowników zebranych przez iPresso.
Wysyłka gotowych segmentów Wysyłka stworzonych na podstawie danych o użytkownikach segmentów z iPresso do panelu Google Ads.
Skuteczne reklamy Dotarcie do konkretnych, zdefiniowanych na podstawie zainteresowań użytkowników podnosi skuteczność kampanii reklamowych oraz pozwala uniknąć przepalania budżetów w Google Ads.
Łatwa integracja Integracja platformy iPresso z panelem Google Ads jest prosta i szybka - wystarczy kilka kliknięć.
Scoring
Różne rodzaje scoringu W iPresso możesz nadawać scoring kontaktom z bazy na podstawie demograficznej (np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania) oraz behawioralnej, nadającej zdefiniowaną ilość punktów za określone zachowania, na przykład zakup produktu lub pobranie PDF ze strony.
Dowolność konfiguracji W iPresso możesz wdrażać w życie własne, indywidualnie skonfigurowane plany i reguły scoringowe, na przykład scoring globalny po każdym otwarciu e-maila lub za przejście kolejnego etapu użytkownika w Customer Journey.
Raportowanie i analityka
Konfigurowalne dashboardy demograficzne Samodzielnie konfigurowalne dashboardy z danymi na podstawie cech.
Konfigurowalne raporty lejkowe Tworzenie indywidualnych lejków na podstawie segmentów prezentowane w formie graficznej z historią zmian na wykresie.
Konfigurowalne dashboardy KPI W iPresso możesz tworzyć swoje unikalne wskaźniki KPI składające się z danych gromadzonych w iPresso, które mogą być rozliczane w zadanych okresach. iPresso automatycznie generuje raporty z wykorzystaniem elementów graficznych, aby przegląd sytuacji (w oparciu o KPI) był przejrzysty i szybki. Można tworzyć wiele raportów i nadawać dostęp wybranym użytkownikom.
Indywidualne dashboardy managerskie Tworzenie indywidualnych dashboardów managerskich skonfigurowanych dla konkretnej firmy/marki.
Integracja z danymi z Google Analytics Pobieranie danych ze zintegrowanego konta GA do iPresso. Dzięki temu można wykorzystywać dane GA w raportach konfigurowanych w iPresso tworząc własne, unikalne wskaźniki KPI.
Eksport danych Dane z raportów można eksportować w wielu formatach m.in. CSV/Excel, PDF, PNG.
Raporty RFM
Klasyfikacja kontaktów Klasyfikacja klientów według kwot wydawanych na zakupy oraz częstotliwości dokonywania zakupów.
Wysyłka gotowych segmentów Z każdej grupy klientów w raporcie RFM możesz utworzyć segment i wykorzystać go do spersonalizowanej komunikacji, np. z użytkownikami, którzy dawno nic nie kupili.
Targetowane kampanie Dzięki analizie wartości monetarnej możesz skoncentrować się na klientach o najwyższej wartości, a przez to zwiększyć efektywność swoich kampanii i zarabiać więcej.
Niższe koszty akwizycji klientów Możesz skoncentrować się na przyciąganiu nowych klientów, zwłaszcza tych, którzy mają potencjał stać się lojalnymi. Nie musisz rozpraszać się na segmenty o mniejszym potencjale.
Dashboard eCommerce
Integracja eCommerce Funkcjonalność dostępna dla klientów korzystających z integracji eCommerce. W oparciu o zakupy swoich kontaktów pozwala na codzienne obliczanie oraz przedstawienie zmian w czasie różnych miar związanych z eCommerce.
Aktualne dane Wszystkie raportowane miary są przeliczane codziennie, o ile funkcjonalność jest uruchomiona i włączona jest jakakolwiek integracja eCommerce na koncie klienta.
Raportowane miary
CLV (Customer Lifetime Value) - całkowita wartość klienta (średni kapitał, który przynosi jeden klient).
AOV (Average Order Value) - średnia wartość zamówienia.
RPR (Repeated Purchase Rate) - wskaźnik powtórnych zakupów (procent klientów, którzy dokonali co najmniej dwóch zakupów w okresie jednego roku).
ACL (Average Customer Lifetime) - średnia liczba dni, przez które kontakt pozostaje aktywnym klientem.
Planer kampanii
Skuteczna organizacja kampanii Narzędzie, które umożliwia skuteczne organizowanie i planowanie działań marketingowych prowadzonych przez wiele kanałów komunikacji. Kompleksowe zarządzanie kampaniami marketingowymi, zapewniając jednocześnie spójność przekazu i efektywność działań. Wszystkie te kanały można efektywnie koordynować i integrować w ramach jednej platformy, co pozwala na spójne i skuteczne działania marketingowe.
Personalizacja Zaawansowane funkcje personalizacji przekazu, co pozwala na lepsze dopasowanie komunikacji do potrzeb i preferencji różnych segmentów grupy docelowej. Dzięki zbieraniu i analizie danych o klientach, użytkownicy mogą tworzyć bardziej spersonalizowane kampanie, które generują wyższe wskaźniki zaangażowania i konwersji.
Raportowanie Możliwość ciągłego monitorowania i analizowania wyników działań marketingowych. Dzięki wbudowanym narzędziom analitycznym, użytkownicy mogą śledzić skuteczność poszczególnych kampanii, identyfikować trendy oraz szybko reagować na zmiany na rynku. To pozwala na ciągłą optymalizację działań i maksymalizację zwrotu z inwestycji w marketing.
Edytor formularzy
Edytor Drag&Drop Tworzenie formularzy z wykorzystaniem łatwego w użyciu edytora "Drag&Drop".
Identyfikacja kontaktów Rozpoznawanie kontaktów monitorowanych, które już wypełniały formularz.
Strona podziękowania Ustawianie własnych, dopasowanych co do działań informacji wyświetlanych po wypełnieniu i przeładowaniu formularza.
Progresywne formularze Wyświetlanie pól, które nie zostały dotąd wypełnione i uzupełniają informacje o kontakcie oraz pominięcie pól, w których kontakt już uzupełniał treść.
Integracja ze stronami internetowymi Wystarczy wkleić kawałek kodu w miejscu, gdzie ma pokazać się formularz i gotowe. Cała reszta jest już po stronie iPresso.
Automatyzacja dodawania kontaktów Wypełnienie stworzonego w iPresso formularza przez użytkownika strony internetowej powoduje automatyczne dodanie nowego kontaktu w bazie lub zaktualizowanie już istniejącego.
Tworzenie dowolnych pól Można tworzyć w formularzach pola opisowe, pola wyboru, i inne gotowe do użycia, a także definiowane samodzielnie.
Wizualny edytor Drag&Drop Zdecyduj o ilości, kolejności i treści poszczególnych pól. Możesz modyfikować wygląd formularza tak, aby pasował wizualnie do Twojej strony. Zaprojektujesz też stronę, która pokaże się po wypełnieniu formularza. To rozwiązanie no-code - nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy o kodzie HTML.
Personalizacja Oprócz ustawienia pól i kolorów możesz spersonalizować swój formularz jak tylko chcesz: włączyć możliwość dodawania plików i wgrać własne grafiki, wprowadzić customowe walidacje i komunikaty.
Natychmiastowa komunikacja Nie musisz już tworzyć osobnych scenariuszy Marketing Automation - teraz w samych ustawieniach formularza możesz zaplanować automatyczną komunikację z wypełniającymi przez SMS i e-mail.
Responsywność i bezpieczeństwo Coraz więcej użytkowników wchodzi na nasze strony internetowe z urządzeń mobilnych - nowe formularze są zawsze responsywne i skutecznie chronią przed spamem dzięki Google reCaptcha.
Dodawanie własnych styli CSS Do formularzy można dodać swój własny styl odzwierciedlający się w: wyglądzie pól, etykiet, opisów, odległości i cały układ.
Data collector
Wskazywanie danych do pobrania Do wyboru są możliwe następujące zdarzenia: po kliknięciu w wybrany element, na zmianie wartości pola formularza, na zapisie formularza, po określonym czasie od załadowania strony.
Ustalanie czyje dane mają być pobrane Istnieje możliwość pobierania danych wszystkich kontaktów, tylko anonimowych, lub tylko monitorowanych.
Brak potrzeb angażowania IT i ingerencji w kod strony Możliwość zbierania danych bez konieczności zaangażowania IT. Wystarczy jedynie kod monitorujący zamieszczony na stronie.
Przetworzenie danych "w locie" - wskazywanie akcji do wykonania Wybór akcji, jaka ma zostać uruchomiona, np.zapis aktywności, zapis działania, aktualizacja atrybutów, zapis kontaktu, zapis danych do pamięci przeglądarki, zebranie tokenu web push.
RODO Manager
Dodawanie i edycji wielu zgód dla różnych celów Zarządzanie wieloma zgodami dla różnych celów. Obsługa wielu języków.
Zgodność z GDPR/RODO Procesy zapewniające wdrożenie procedur wymaganych przez regulacje Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych.
Statystyki wypisań Rejestracja oraz przeglądanie statystyk zapisów i wypisań z każdej zgody.
Historia zmian zgód Przeglądanie kto, kiedy i jak zmodyfikował treść zgody (np. treść klauzuli na przetwarzanie danych osobowych przy formularzu kontaktowym).
Własne strony profilowe Tworzenie stron dla użytkowników końcowych z udostępnianiem informacji o zakresie przetwarzania danych oraz możliwościach ich edycji i usuwania.
Własne strony wypisań Tworzenie własnych stron, za pośrednictwem których użytkownicy mogą wycofać zgodę na otrzymywanie wiadomości. Dostępny jest edytor HTML oraz opcje wgrania załączników ze stylami CSS i funkcjami Java Script. Możliwość rozdzielenia procesu wypisania na 2 etapy: weryfikację i potwierdzenie.
Zautomatyzowany proces zapisu i wypisu zgód Proces wypisywania rejestrowany jest w kontekście każdego pojedynczego kontaktu w bazie z informacją o terminie oznaczenia zgody oraz jej treści.
Zdarzenia dotyczące zgód zapisywane w historii każdego kontaktu w bazie Umiejscowienie informacji dotyczących zgód na linii czasu kontaktów.
Integracja z formularzami iPresso Automatyczne dodawania mechanizmów rejestracji zgód do formularzy przygotowywanych w iPresso.
Programy lojalnościowe
Punkty lojalnościowe W iPresso można prowadzić programy lojalnościowe, w ramach których nadawane są punkty.
Wiele programów Tworzenie i prowadzenie wielu programów lojalnościowych jednocześnie.
Punkty za aktywności i cechy Nadawanie punktów za dowolnie zdefiniowane aktywności kontaktów, również zintegrowane z innych systemów i aplikacji (np. kasowych).
Moduł kuponingowy Kompleksowy moduł kuponingowy do zarządzania programami lojalnościowymi z generowaniem unikalnych kodów, integracją ze sklepami internetowymi, generowaniem wydruków, stroną programu dla końcowych klientów, zarządzaniem szablonami i wieloma innymi funkcjami, wzbogacającymi program lojalnościowy i zwiększającymi jego efektywność.
Landing Pages
Edytor WYSIWIG Edytor wizualny do tworzenia stron.
Edycja kodu HTML Możliwość ingerencji w istniejący kod, jak i wklejanie własnego w istniejący projekt LP (landing page) przy pomocy prostego edytora.
Automatycznie kodowanie Automatyczne dodawanie kodów trackujących i śledzenia linków.
Podpinanie pod własne domeny Umieszczanie stron pod własnymi adresami URL.
Własne pliki CSS Dodawanie własnych arkuszy stylów.
Dopinanie gotowych formularzy Wstawianie przygotowanych w iPresso formularzy.
Ankiety internetowe
Edytor ankiet internetowych Intuicyjny kreator ankiet bez konieczności tworzenia kodu.
Ankiety anonimowe Możliwość przeprowadzania ankiet bez konieczności rejestracji i identyfikacji.
Raportowanie wyników Raportowanie wyników odpowiedzi na poszczególne pytania. W przypadku ankiet nieanonimowych przeglądanie odpowiedzi poszczególnych respondentów.
Kilka typów pól dla pytań i odpowiedzi Wybór możliwych do zastosowania pól np. jednokrotny wybór, wielokrotny wybór, pytania otwarte.
Ustawianie własnego wyglądu Można ustawiać własne nagłówki (w tym grafikę) i opisy wprowadzające do ankiet.
Prowadzenie wielu ankiet/badań jednocześnie na różnych grupach celu Można uruchamiać i prowadzić wiele badań ankietowych w tym samym czasie.
Ankiety NPS
Domena Użytkownicy mają możliwość skorzystania z domyślnej domeny, jak i podpięcia własnej (w zależności od celu) - na której odbiorcy będą widzieli ankietę. Ankiety dotyczące różnych kampanii mogą mieć różne domeny.
Tagi Podczas tworzenia ankiet NPS użytkownik może im przypisać konkretne tagi. Mogą one oznaczać produkty, usługi, odnosić się do specyficznych atrybutów wysegmentowanych grup odbiorców lub też opisywać konkretne założenia ankiety.
Klucz API Gdy ankieta NPS zostanie zakończona, to użyty przy jej tworzeniu klucz API może zostać wykorzystany ponownie.
Dodatkowe pytania ankietowe Do standardowych pytań w ankiecie można dodać dodatkowe pytania opisowe (nie są one konieczne w momencie tworzenia ankiety), które będą się wyświetlać w momencie kliknięcia przez respondenta w konkretną wartość między 0 - 10.
Zbieranie danych Udzielane odpowiedzi odkładają się w indywidualnych profilach odbiorców w bazie kontaktów. Odpowiedzi o określonej wartości między 0 - 10 mogą służyć jako dodatkowy element podczas tworzenia nowych, dokładniejszych segmentów odbiorców.
Raporty Raporty wyświetlane są w formie wygodnych wykresów w panelu użytkownika (według określonych interwałów czasowych), mogą być również wyeksportowane do pliku .csv.
Kreator motywów
Dopasowanie do odbiorców Możliwość eksperymentowania z wyglądem kreacji i dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb różnych grup odbiorców. Kreator przyspiesza również wysyłkę kampanii.
Lepsze statystyki kampanii Kreator motywów pozwala stworzyć unikalne kreacje e-mailowe oraz pop-up, które mają większą szansę na zwrócenie uwagi odbiorców. Kreator jest doskonałym uzupełnieniem innych funkcjonalności iPresso, takich jak automatyczne scenariusze czy rekomendacje za pośrednictwem Feed Managera.
Bezpieczeństwo
Komunikacja Wszystkie połączenia z systemem iPresso są szyfrowane za pomocą protokołu TLS.
Płatności Bezpieczna obsługa płatności poprzez operatora Stripe.
2FA Możliwość uruchomienia uwierzytelnienia dodatkowym składnikiem.
Rejestr aktywności użytkowników Logowanie aktywności użytkowników w czasie rzeczywistym w panelu oraz API. Aktywności z wieloma parametrami.
Modelowanie ról dostępu Zarządzanie dostępami do systemu z ustawianiem grup dostępu wraz ze szczegółowymi uprawnieniami do poszczególnych funkcjonalności i modułów.
Zarządzanie dostępem Zezwalanie na dostęp z określonych źródeł, konfigurowalna polityka haseł, tymczasowe dostępy, zaufane urządzenia.
Zgodność z normami ISO Wdrożone, certyfikowane normy zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem informacji 27001:2013 i 9001:2015.
SLA Gwarancja jakości i stabilności świadczonych usług dla iPresso Enterprise.
Centrum Danych iPresso działa w dwóch niezależnych geograficznych centrach danych w standardzie Tier-3.
Cykliczne audyty bezpieczeństwa Testy bezpieczeństwa zlecane zewnętrznym podmiotom.
Dedykowane adresy IP Dedykowane adresy IP dla wysyłek.
Dokumentacja API Dokumentacja wraz z przykładami kodu w formie użytecznego manuala na stronie internetowej.
Aplikacje iPresso Aplikacje i rozszerzenia iPresso zwiększające możliwości o funkcjonalności dopasowane do wybranych branż lub potrzeb użytkowników.
Własne rozszerzenia Tworzenie własnych rozszerzeń do iPresso w oparciu o API.
Indywidualne integracje Indywidualne integracje z innymi systemami i aplikacjami.
Integracje natywne Integracje gotowe do użycia z popularnymi systemami i aplikacjami. Wymagają tylko autoryzacji w iPresso.
Wsparcie
Standardowe wsparcie on-line Wsparcie on-line - e-mail oraz livechat przez naszych konsultantów do dyspozycji. Wspieramy użytkowników w procesie boardingu w systemie oraz jego podstawowym wykorzystaniu, poruszaniu się w jego modułach.
Pomoc Help Center zawiera tutoriale video, instrukcje obsługi, najczęściej zadawane pytania, prezentacje.
Filmy instruktażowe Instruktażowe filmy video dostępne on-line w Help Center, a także na YouTube. Dla klientów Enterprise w przypadku indywidualnych warunków przygotowujemy konkretne filmy dla konkretnej firmy i jej użytkowników.
Webinary Webinary prowadzone cyklicznie oraz indywidualnie dla wybranych klientów na indywidualnych warunkach w ramach iPresso Enterprise.
Wsparcie dodatkowe Wsparcie indywidualne zespołu iPresso (dla klientów wariantu Enterprise), które uzgadniane jest indywidualnie i zawiera wyższe parametry wsparcia takie jak krótsze czasy reakcji, dopasowany zakres wsparcia, dedykowani konsultanci.
iPresso Services Usługi dla klientów iPresso Enterprise związane z przygotowywaniem layoutów stron, indywidualnych szablonów e-mail, integracji, indywidualnych raportów itp.
Wsparcie programistyczne Wsparcie programistyczne dla klientów iPresso Enterprise w np. indywidualnych zaawansowanych integracjach, dostosowywaniu innych aplikacji do iPresso, tworzenia indywidualnych modułów, add-onów i aplikacji.
Indywidualne warsztaty i webinary iPresso Academy Szkolenia i warsztaty on-line iPresso Academy prowadzone indywidualnie dla zamkniętych grup np. dla pracowników konkretnej firmy.
Warsztaty iPresso Academy w siedzibie klienta Szkolenia i warsztaty prowadzone w siedzibie Klienta. Zakres warsztatów niejednokrotnie obejmuje analizę konkretnych przypadków biznesowych Klienta.
Eyetracking Badania eyetracking kreacji i szablonów stron WWW, e-maili i innych treści wizualnych, które wykorzystywane są w ramach działań prowadzonych z iPresso. Celem badań jest osiągnięcie maksymalnej skuteczności i komfortu przekazu dla odbiorców.