iPresso jest pełne ciekawych i przydatnych funkcji. Poniżej prezentujemy te, których nasi klienci używają najczęściej. Jeśli szukasz bardziej szczegółowych informacji na temat możliwości iPresso - nie ma sprawy, znajdziesz je tutaj:
Pobierz plik PDFPodzielony na trzy części widok pozwala na jednoczesne zapoznanie się z różnymi informacjami o kontakcie. Szybki dostęp do najważniejszych danych.
Monitoring kontaktów odwiedzających podpięte strony internetowe oraz aktywności w zintegrowanych aplikacjach.
Monitoring kontaktów, których nie ma jeszcze w bazie.
Historia kontaktów jest zapisywana w formie linii czasu.
Możesz zintegrować iPresso z popularnymi systemami CRM (np. Salesforce, Base, SugarCRM i in. - zobacz więcej). Wtedy dane o kontaktach będą automatycznie wymieniane między systemami.
Masz możliwość zbudowania funkcjonalności CRM w oparciu o iPresso, które jest systemem otwartym i daje duże możliwości dodawania własnych atrybutów opisujących kontakty, a także m.in. dodawanie notatek przez użytkowników oraz integrowanie służbowych skrzynek pocztowych w celu prowadzenia korespondencji z kontaktami.
Każdy formularz utworzony w iPresso automatycznie zapisuje w systemie dane, tworzy nowe kontakty oraz aktualizuje.
Oczywiście zawsze istnieje możliwość ręcznego dodawania kontaktów i ich aktualizacji.
Unikalna cecha iPresso - łączenie kontaktów w relacje. Np. rodzice - dzieci, pracownik - firma, samochód - właściciel - serwis - dealer itp. Funkcja ta daje niesamowite możliwości w projektowaniu ścieżek klientów i dopasowywania komunikacji, oferty i zwiększania sprzedaży.
Importowanie danych z plików przy użyciu kreatora importu.
Automatyczne importowanie danych przez API iPresso.
Dodawanie dowolnie zdefiniowanych pól kontaktów.
Tworzenie dowolnej ilości kategorii i podkategorii. Nazywanie kategorii, oznakowanie kolorystyczne dla łatwiejszego rozpoznawania kontaktów w systemie. Definiowanie uprawnień dostępu do poszczególnych kategorii przez użytkowników iPresso.
Dowolne tagowanie kontaktów. Słownik tagów oraz generator hierarchii tagów.
Integracja poczty użytkowników umożliwia prowadzenie korespondencji z poszczególnymi kontaktami z poziomu iPresso i zapisywanie jej na linii czasu historii kontaktu.
Wyszukiwanie kontaktów wg zapisanych danych.
Masowa działania aktualizujące na wybranych/wyszukanych grupach kontaktów np. zmiany kategorii, tagowanie.
Kompleksowy widok 360 stopni wybranego kontaktu z informacjami o atrybutach, historią aktywności i działań, scoringiem, punktami lojalnościowymi i wieloma innymi danymi w ramach jednego, intuicyjnego ekranu.
Integracjach danych o kontaktach z wielu miejsc m.in. Facebook, Twitter, systemy CRM i inne.
Definiowanie scoringu behawioralnego. Nadawanie punktów za poszczególne zachowania kontaktów, np. wejście na monitorowaną stronę, czas pobytu, kliknięcie w link, logowanie do sklepu itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów oceny punktowej w zależności np. od scenariusza Marketing Automation.
Definiowanie scoringu demograficznego. Nadawanie punktów za poszczególne cechy np. miasto, stanowisko, status, kategoria itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów. Nadawanie jednego scoringu np. za zestaw cech.
Suma scoringu behawioralnego i demograficznego.
Prowadzenie wielu planów scoringowych jednocześnie.
Nadawanie punktów lojalnościowych np. za konkretne aktywności kontaktów. Punkty mogą być naliczana w ramach wielu programów lojalnościowych, które mogą być prowadzone jednocześnie dla różnych grup kontaktów.
Deduplikacja kontaktów działa automatycznie w przypadku stwierdzonej jednoznaczości danych tj. np. e-mail, imię, nazwisko są takie same. Automatyczne oznaczanie kontaktów, o dużym podobieństwie danych i możliwym duplikacie.
Customer Journey, personalized scenarios. Wielopoziomowe, wielokanałowe algorytmy/reguły z wieloma rozgałęzieniami, zakończeniami i warunkami tworzone bez użycia kodu, rozbudowanych formularzy. Tutaj marketer może samodzielnie przygotować rozbudowane scenariusze kampanii i customer journey. Wystarczy zaprojektować, ustawić i uruchomić.
Narzędzia do wykorzystania takie jak np. wysyłanie e-maili, smsów, powiadomień, kategoryzowanie, tagowanie i wiele innych narzędzi w jednym miejscu w przyborniku drag&drop.
Warunki logiczne, które rozdzielają ścieżki klientów w zależności od ich zachowań i cech. Np. można kształtować komunikację w zależności od kliknietego linka w e-mailu. W iPresso w przyborniku drag&drop znajduje bogata kolekcja różnych warunków, które można również konfigurować wg potrzeb (Enterprise edition).
Aktywności
Działania
Podgląd przebiegu scenariusza w czasie rzeczywistym. Widać ile kontaktów znajduje się na poszczególnych etapach.
Tworzenie własnych szablonów scenariuszy Marketing Automation do wielokrotnego wykorzystania.
Biblioteka szablonów gotowych do skonfigurowania i użycia.
Pracę nad scenariuszami można podzielić, nie musisz projektować wszystkiego od razu. Gdy najdzie Cię pomysł po prostu zapisz go jako szkic algorytmu, który dopracujesz później albo zrobi to ktoś inny.
Nie zgubisz pracy i pomysłów nad którymi spędziłeś sporo czasu, nawet gdy stracisz połączenie z internetem lub nagle ktoś zamknie przeglądarkę. Funkcja autozapisu jest po to aby systematycznie zapisywać szkic na Ciebie.
Wybranie segmentów bazy kontaktów na podstawie warunków logicznych (i/lub), zbiorów i podzbiorów. Do wyboru segmentów wykorzystywane są praktycznie wszystkie informacje o kontaktach wykorzystywane w systemie. Segmenty można oznaczać przy pomocy tagów i kategorii jak również zapisywać kryteria segmentacji do wykorzystania w różnych działaniach w systemie (np. raportach, grupach celu w kampaniach). Podstawowy edytor segmentacji to intuicyjny w użyciu, dynamiczny formularz.
Dla osób, które preferują graficzne odwzorowanie tworzonej segmentacji w iPresso jest kreator Drag&Drop. Tutaj można wybierać segmenty z bazy kontaktów układając sekwencję bloków i strzałek, dzięki czemu widać logikę wyboru grup “z lotu ptaka”, krok po kroku.
Edytory segmentacji pozwalają na oszacowanie liczebności grupy o zadanych kryteriach.
Tagowanie kontaktów w segmentach i wykorzystanie tagów, jako kryteria w kolejnych segmentach.
Tworzenie dowolnych kategorii i pod kategorii dla wybranych segmentów. Kategorie mogą przenikać kontakty między sobą.
Do segmentacji można brać pod uwagę cały zestaw dostępnych w systemie i samodzielnie zdefiniowanych cech, aktywności kontaktów, działań własnych i systemu na kontaktach.
Wysyłanie spersonalizowanych e-maili transakcyjnych i marketingowych.
Wysyłka smsów z możliwością personalizacji treści i czasu.
Wysyłka nagrań głosowych jako wiadomości dzwoniących na wskazane numery telefonów. Wiadomości mogą być ładowane jako pliki dźwiękowe .wav lub odczytywanym przez syntezator mowy tekstem.
Wyświetlanie spersonalizowanych komunikatów i całych bloków zawartości strony www w postaci tekstowej, graficznej (html).
Generowanie treści dynamicznie (w locie) na podstawie zachowania użytkowników stron www. Rozpoznanych kontaktów z bazy jak również anonimowych.
Integracja kontaktów z kontami Twitter. Publikowanie twitów z poziomu iPresso wraz z zadawaniem czasu publikacji. Pobieranie statystyk ze zintegrowanych kont Twiter.
Publikowanie postów o zadanym czasie i przeglądanie postów, komentarzy i statystyk do wielu zintegrowanych profili FB.
Publikacja prezentacji oraz prowadzenie kampanii leadowych. Pobieranie statystyk prezentacji.
Publikacja video na zintegrowane kanały YT oraz pobieranie podstawowych statystyk.
Po zintegrowaniu aplikacji przez iPresso API możliwe staje się wywoływanie zdefiniowanych w aplikacji akcji oraz wyświetlanie powiadomień Push.
Gromadzenie kontaktów przez rejestrację w hot-spotach zintegrowanych w iPresso oraz wysyłanie do nich komunikacji w następstwie np. zalogowania do sieci.
Tworzenie kontaktów będących urządzeniami i komunikacja z urządzeniami z BLE (Bluethooth 4.0). Integracja z beaconami przez iPresso API. Wyzwalanie komuniakcji w kilku kanałach komunikacji w następstwie określonej aktywności z urządzeniem lub samego urządzenia.
Intuicyjny edytor przeciągnij-upuść z gotowymi do wstawienia elementami (np. kolumny z tekstem, pola na obrazki, przyciski itd.) które można samodzielnie, szybko i łatwo skonfigurować. Przygotowane w tym edytowrze e-maile są responsywne i gotowe do wysyłki z zachowaniem standardów.
Popularny edytor do tworzenia treści. Przypomina edytor tekstu, w którym można tworzyć e-maile podobnie jak w programie pocztowym. Jest on oczywiście wzbogacony o unikalne dla iPresso funkcje m.in. personalizacji treści.
Dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy tworzą e-maile w czystym kodzie HTML dostępny jest intuicyjny edytor kodu z automatycznym podglądem efektów "na żywo", kolorowaniem znaczników oraz automatycznym weryfikatorem poprawności składni.
Zaawansowani użytkownicy, który tworzą e-maile w zewnętrznych narzędziach i pakietach graficznych mogą zaimportować gotowy e-mail wraz z kodem html, obrazkami i stylami w postaci projektu spakowanego w formacie .zip. Wystarczy przeciągnać plik do iPresso a system sam odpowiednio przekonwertuje go na gotowy do użycia e-mail.
W iPresso Studio znajduje się biblioteka gotowych szablonów, które można wykorzystać do przygotowania własnych e-maili. Szablony z myślą o różnych okazjach (np. Dzień Matki itp.) oraz szablony gotowych układów treści.
Możliwość tworzrenia własnych szablonów e-maili. Przydatne zwłaszcza wtedy, gdy pracujecie zespołowo, macie własne standardy oraz gdy po prostu trzeba przyspieszyć tworzenie kolejnych e-maili na podstawie najlepszych wzorców.
Temat, treść e-maila może zwierać elementy personalizacji. Może to być np. imię, ale również cały blok z treścią w postaci opsiów, nazw czy różnych atrybutów np. produktów.
Dedykowany adres do wysyłek to większa reputacja dla serwerów pocztowych, wyższa dostarczalność, kontrola.
Kompleksowe raportowanie: dostarczenia, otwieralność, klikalność, godziny otwarć, konwersja w %, przegląd jednostkowy, konwersja zagregowana, raporty zbiorcze z wielu wysyłek.
Obsługa zapisań ze zgodami (np. marketingowymi) oraz wypisań z określonych zgód na komunikację
Tworzenie własnych stron do wypisań.
Wieloscenariuszowe, wielowymiarowe testy A/B/X z badaniem m.in. tematów, nadawców, treści, kliknięć i konwesrsji na określone działanie.
e-maile przygotowywane w edytorze Drag&Drop oraz z szablonów są responsywne i zapeniają dostępność i czytelność na urządzeniach mobilnych.
Automatyczny podgląd tworzonej treści w kilku najpopularniejszych rozdzielczościcha dla urządzeń typu desktop, tablet, smartphone.
Ustawienie limitów komunikacji dla wybranych grup kontaktów - potencjalnych odbiorców e-mail np. z kampanii. Można definiować maksymalną dozwoloną liczbę wysyłek do wybranych adresatów np. nie częściej niż X razy w miesiącu.
Mechanizmy weryfikacji e-maili, na które nie docierają e-maile. Oznaczanie kontaktów o błędnych adresach. Wykluczanie błędnych adresów z kolejnych wysyłek po ponownej weryfikacji.
Wysoka dostarczalność wysyłek dzięki zaawansowanej infrastrukturze i doborze wiodących, renomowanych partnerów. Możliwość wsparcia ekspertów analizujących poziom dostarczania e-maili oraz rekomendacje dla poprawy dostarczalności.
Targetowanie demograficzne w oparciu o atrybuty kontaktów oraz behawioralne. Możliwość wyboru określonych segmentów kontaktów na podstawie wielu kryteriów i warunków logicznych.
up to 150 000 personalized html e-mails per hour w ramach pojedyńczej kampanii. Możliość prowadzenia kilkudziesięciu kampanii na różncyh grupach z bazy kontaktów jednocześnie. Obsługa wysyłek wielomilionowych baz.
Wysyłka pojedyńczych kampanii wg zadanych kryteriów.
Tworzenie szablonów gotowych e-maili do wykorzystania w scenariuszach Marketing Automation. Mogą zostać przygotowane wcześniej, przed stworzniem scenariusza oraz w trakcie jego projektowania. Można to robić w najbardziej dogodnym momencie.
Można wyzwalać komunikaty na www w wielu formach (np. top-layer, box, pop-up itp.), wysyłać e-mail, sms, powiadomienie push do aplikacji mobilnej.
Kompleksowy edytor kreacji pozwalający utworzyć elementy takie jak np. pop-up. Umożliwia edycję kodu html, ustawień wyglądu, wielkości, odległości, czasu wyświetlania, testowanie wyświetlania na wskazanych stronach.
Możliwość wstawiania na www i zmiany elementów www dzięki wykorzystaniu JavaScript.
Definiowanie własnych sekwencji zachowań (np. odsłon poszczególnych podstron) na które podjęta zostanie automatyczna akcja.
Komunikaty na www można wyświeltać w oparciu o zachowania anonimowych użytkowników, nie zidentyfikowanych w bazie kontaktów.
Dla kontaktów zidentyfikowanych można wyzwalać komunikaty z elementami personalizacji z wykorzystaniem atrybutów kontaktów.
Wykorzystanie w kryteriach wyświetlania komunikatów atrybutów (np. płeć, kategoria, tagi, miejsce zamieszkania itp.), od których można uzależniać wyzwalany komunikat.
Tworzenie wskaźników KPI w oparciu o dane zbierane z aktywności kontaktów w reakcji na komunikację RTM.
Wybieranie źródeł danych, na podstawie których, system ma reagować. Źródła są dostępne jako gotowe integracje w iPresso oraz istnieje możliwość integracji i dodania własnych parametrów.
Dodawanie parametrów na podstawie obliczeń na danych wewnątrz systemu.
Dostępne, gotowe do użycia źródła danych (np. prognoza pogody).
Automatyczne uruchamianie scenariuszy Marketing Automation na podstawie spełnienia kryteriów: parametrów ze źródeł zewnętrznych oraz wewnętrznych.
Automatyczne uruchamianie akcji Real-Time-Marketing np. powiadomień na stronie www na postawie spełnionych kryteriów: parametrów ze źródeł zewnętrznych oraz wewnętrznych.
Wskazywanie parametrów na podstawie przeliczenia danych zgromadzonych w systemie np. o liczności danego segmentu.
Wyzwalanie akcji i scenariuszy na podstawie dodatkowych kryteriów poza warunkowymi parametrami.
Samodzielnie konfigurowalne dashbordy z danymi na podstawie cech.
Tworzenie indywidualnych lejków na podstawie segmentów prezentowane w formie graficznej z historią zmian na wykresie.
W iPresso można tworzyć swoje unikalne wskaźniki KPI składające się z danych gromadzonych w iPresso (własnych i zintegrowanych z innych systemów np. Google Analytics, CRM itp.), które mogą być rolzliczane w zadanych okresach. iPresso automatycznie generuje raporty z wykorzystaniem elementów graficznych aby przegląd sytuacji w oparciu o KPI był przejrzysty i szbyki. Można tworzyć wiele raportów i nadawać dostęp wybranym użytkownikom.
Tworzenie indywidualnych dashboardów managerskich skonfigurowanych dla konkretnej firmy/marki z możliwością ustawienia niezależnego
Pobieranie danych ze zintegrowanego konta GA do iPresso. Dzięki temu można wykorzystywać dane GA w raportach konfigurowanych w iPresso tworząc własne, unikalne wskaźniki KPI.
Widok kontaktu tzw. 360 stopni czyli obraz kontaktu z najważniejszymi informacjami demograficznymi i behawioralnymi
Kalendarz zdarzeń
Analiza aktywności
Analiza działań
Raporty lejków Marketing Automation
Kompleksowe raportowanie kampanii e-mail
Raportowanie kampanii SMS
Raportowanie klikalności linków
Raporty odsłon: osobno anonimiownych i rozpoznanych kontaktów
Dane z raportów można eksportować w wielu formatach m.in. csv/excel, PDF, png.
Powiadomienia
Raportowanie mediów społecznościowych
Raporty monitoringu mediów
Tworzenie formularzy z wykorzystaniem łatwego w użyciu edytora "przeciągnij i upuść".
Rozpoznawanie kontaktów monitorowanych, które już wypełniały formularz.h.
Ustawianie własnych informacji wyświetlanych po wypełnieniu i przeładowaniu formularza.
Wyświetlanie pól, które nie zostały dotąd wypełnione i uzupełniają informacje o kontakcie. Nie wyświetlanie pól, które już dany, rozpoznany kontakt wypełniał.
Wystarczy wkleić kawałek kodu w miejscu, gdzie ma pokazać się formualrz i gotowe. Cała reszta jest już po stronie iPresso.
Wypełnienie stworzonego w iPresso formularza przez użytkownika strony internetowej powoduje automatyczne dodanie nowego kontaktu w bazie lub zaktualizowanie już istniejącego.
Można tworzyć pola opisowe, pola wyboru, checkboxy i inne gotowe do użycia a także definiowane samodzielnie.
Można dowolnie ostylować swój formularz: wygląd pól, etykiet, opisów, odległości i cały układ.
Wybór zdarzeń na stronie, które mają wystąpić - do wyboru są możliwe następujące zdarzenia: na kliknięciu w wybrany element, na zmianie wartości pola formularza, na zapisie formularza, po określonym czasie od załadowania strony.
Możliwość wyboru kontaktów, których dane mają zostać pobrane. Istnieje możliwość pobierania danych wszystkich kontaktów, tylko anonimowych, lub tylko monitorowanych.
Możliwość zbierania danych bez konieczności zaangażowania IT. Wystarczy jedynie kod monitorujący zamieszczony na stronie.
Wybór akcji, jaka ma zostać uruchomiona, np.zapis aktywności, zapis działania, aktualizacja atrybutów, zapis kontaktu, zapis danych do pamięci przeglądarki, zebranie tokenu web push.
Zarządzanie wieloma zgodami dla różnych celów. Obsługa wielu języków oraz poziomów i zależności między nimi.
Procesy zapewniające wdrożenie procedur wymaganych przez regulacje Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych.
Rejestracja oraz przeglądanie statystyk zapisów i wypisań z każdej zgody.
Przeglądanie kto, kiedy i jak zmodyfikował treść zgody (np. treść klauzuli na przetwarzanie danych osobowych przy formularzu kontaktowym).
Tworzenie stron dla użytkowników końcowych z udostępnianiem informacji o zakresie przetwarzania danych oraz możliwościami ich edycji i usuwania.
Tworzenie własnych szablonów stron do wypisań.
Proces wypisywania rejestrowany jest w kontekście każego pojedyńczego kontaktu w bazie z informacją o terminie oznaczenia zgody oraz jej treści.
Umiejscowienie informacji dotyczących zgód na linii czasu kontaktów.
Automatyczne dodawania mechanizmów rejestracji zgód do formularzy przygotowywanych w iPresso.
W iPresso można prowadzić programy lojalnościowe w ramach których nadawane są punkty.
Tworzenie i prowadzenie wielu programów lojalnościowych jednocześnie.
Nadawanie punktów za dowolnie zdefiniowane aktywności kontaktów, również zintegrowane z innych systemów i aplikacji (np. kasowych).
Kompleksowy moduł kuponingowy do zarządzania programami lojalnościowymi z generowaniem unikalnych kodów, integracją ze sklepami internetowymi, generowaniem wydruków, stroną programu dla końcowych klientów, zarządzaniem szablonami i wieloma innymi funkcjami, wzbogacającymi program lojalnościowy i zwiększającymi jego efektywność.
Edytor wizualny do tworzenia stron.
Edycja kodu HTML.
Automatyczne dodawanie kodów trackujących i śledzenia linków.
Umieszczanie stron pod własnymi adresami URL.
Dodawanie własnych arkuszy styli.
Wstawianie przygotowanych w iPresso formularzy.
Intuicyjny kreator ankiet, w którym bez konieczności tworzenia kodu można zaprojektować własną ankietę internetową.
Możliwość przeprowadzania ankiet bez konieczności rejestracji i identyfikacji.
Raportowanie wynikiów odpowiedzi na poszczególne pytania. W przypadku ankiet nie anonimowych przeglądanie odpowiedzi poszczególnych respondentów.
Wybór możliwych do zastosowania pól np. jednokrotny wybór, wielokrotny wybór, pytania otwarte.
Można ustawiać własne nagłówki (w tym grafikę) i opisy wprowadzające do ankiet.
Można uruchamiać i prowadzić wiele badań ankietowych w tym samym czasie.
Monitoring internetu pod zadane frazy kluczowe.
Monitoring Twittera pod zadane frazy kluczowe.
Automatyczne zrzuty z ekranu stron internetowych, na których pojawiła się monitorowana fraza kluczowa.
Automatyczne oznaczenie wydźwięku wypowiedzi (pozytywny, negatywny, neutralny) na podstawie wcześniejszych oznaczeń użytkowników.
Wdrożone, certyfikowane normy zarządzania jakością. Najnowsza certyfikacja ISO 9001:2008
Wdrożone, certyfikowane normy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Najnowsza certyfikacja 27001:2008.
Szyfrowane połączenia. Wszystkie połączenia z systemem iPresso jest szyfrowane z protokołem SSL 2.0.
Bezpieczne płatności - zabezpieczone bezpiecznym połączeniem i zabezpieczene przetwarzanie danych z operatorami płatniczymi.
Kopie bezpieczeństwa danych klientów iPresso.
Logowanie aktywności użytkowników i systemu.
Zarządzanie dostępami do systemu z ustawianiem grup dostępu wraz ze szczegółowymi uprawnieniami do poszczególnych funkcjonalności i modułów.
Bezpieczna autoryzacja w API iPresso z odnawialnym tokenem i bezpiecznym, szyfrowanym połączeniem.
Wejście serwisowe w ramach wsparcia do systemu klienta wykonywane zdalnie przez autoryzowanego pracownika zespołu wsparcia iPresso.
Gwarancja jakości świadczonych usług.
Dedytkowane adresy IP dla wysyłek.
Procedury Disaster Recovery
Zarządznie przepływem pracy w tworzeniu z akceptacją "na dwie ręce".
Centrum Danych o warunkach Tier-3
Liczba niepoprawnych prób logowania, logowanie ze wskazanych adresów IP, zestawianie połączeń VPN.
Wersji instalacji iPresso na własnym sprzęcie w swoim centrum danych.
Środowisko testowe dla nauki użytkowników, testów integracji i mechanizmów.
API
AP
Dokumentacja wraz z przykładami kodu w formie użytecznego manuala na stronie internetowej.
Aplikacje i rozszerzenia iPresso zwiększające jego możliwości o funkcjonalności dopasowane dla wybranych branż lub potrzeb użytkowników.
Tworzenie własnych rozszerzeń do iPresso w oparciu o API.
Indywidualne integracje z innymi systemami i aplikacjami.
Integracje gotowe do użycia z popularnymi systemami i aplikacjami. Wymagają tylko autoryzacji w iPresso.
Wsparcie on-line - email oraz livechat przez naszych konsultantów do dyspozycji. Wspieramy użytkowników w procesie boardingu w systemie oraz jego podstawowym wykorzystaniu, poruszaniu się w jego modułach.
Centrum wsparcia on-line, które znajduje się pod adresem https://ipresso.com/support Help Center zawiera tutoriale video, instrukcje obsługie, najczęściej zadawane pytania, prezentacje, e-booki a także prowadzone cyklicznie webinary.
Instruktażowe filmy video dostępne on-line w HelpCenter a także na kanale YouTube. Dla klientów Enterprise w przypadku indywidualnych warunków przygotowujemy konkretne filmy dla konkretnej firmy i jej użytkowników.
Webinary prowadzone cyklicznie oraz indywidualnie dla wybranych klientów na indywidualnych warunkach w ramach iPresso Enterprise.
Wsparcie indywidualne zespołu wpsarcia iPresso, które uzgadniane jest indywidualnie i zawiera wyższe parametry wsparcia takie jak krótsze czasy reakcji, dopasowany zakres wsparcia, dedykowani konsultanci.
Usługi dla klientów iPresso Enterprise związane z przygotowywaniem layoutów stron, indywidualnych szablonów e-mail, integracji, indywidualnych raportów itp.
Wsparcie programistyczne w np. indywidualnych zaawansowanych integracjach, dostosowywaniu innych aplikacji do iPresso, tworzenia indywidualnych modułów, add-onów i aplikacji.
Szkolenia i wartszaty on-line iPresso Academy prowadzone indywidualnie dla zamkniętych grup np. dla pracowników konkretnej firmy.
Szkolenia i warsztaty prowadzone w siedzibie Klienta. Zakres warszatów niejednokrotnie obejmuje analizę konkretnych przypadków biznesowych Klienta.
Badania eyetrakcing kreacji i szablonów stron www, e-maili i innych treści wizualnych, które wykorzystywane są w ramach działań prowadzonych z iPresso. Celem badań jest osiądnięcie maksymalnej skuteczności i komfortu przekazu dla odbiorców. Badania przeprowadzane są na wybranych grupach respondentów w laboratorium prowadzonym przez zespół iPresso. Badania dostępne są dla klientów iPresso Enterprise.
Podzielony na trzy części widok pozwala na jednoczesne zapoznanie się z różnymi informacjami o kontakcie. Szybki dostęp do najważniejszych danych.
Monitoring kontaktów odwiedzających podpięte strony internetowe oraz aktywności w zintegrowanych aplikacjach.
Monitoring kontaktów, których nie ma jeszcze w bazie.
Historia kontaktów jest zapisywana w formie linii czasu.
Możesz zintegrować iPresso z popularnymi systemami CRM (np. Salesforce, Base, SugarCRM i in. - zobacz więcej). Wtedy dane o kontaktach będą automatycznie wymieniane między systemami.
Masz możliwość zbudowania funkcjonalności CRM w oparciu o iPresso, które jest systemem otwartym i daje duże możliwości dodawania własnych atrybutów opisujących kontakty, a także m.in. dodawanie notatek przez użytkowników oraz integrowanie służbowych skrzynek pocztowych w celu prowadzenia korespondencji z kontaktami.
Każdy formularz utworzony w iPresso automatycznie zapisuje w systemie dane, tworzy nowe kontakty oraz aktualizuje.
Oczywiście zawsze istnieje możliwość ręcznego dodawania kontaktów i ich aktualizacji.
Unikalna cecha iPresso - łączenie kontaktów w relacje. Np. rodzice - dzieci, pracownik - firma, samochód - właściciel - serwis - dealer itp. Funkcja ta daje niesamowite możliwości w projektowaniu ścieżek klientów i dopasowywania komunikacji, oferty i zwiększania sprzedaży.
Importowanie danych z plików przy użyciu kreatora importu.
Automatyczne importowanie danych przez API iPresso.
Dodawanie dowolnie zdefiniowanych pól kontaktów.
Tworzenie dowolnej ilości kategorii i podkategorii. Nazywanie kategorii, oznakowanie kolorystyczne dla łatwiejszego rozpoznawania kontaktów w systemie. Definiowanie uprawnień dostępu do poszczególnych kategorii przez użytkowników iPresso.
Dowolne tagowanie kontaktów. Słownik tagów oraz generator hierarchii tagów.
Integracja poczty użytkowników umożliwia prowadzenie korespondencji z poszczególnymi kontaktami z poziomu iPresso i zapisywanie jej na linii czasu historii kontaktu.
Wyszukiwanie kontaktów wg zapisanych danych.
Masowa działania aktualizujące na wybranych/wyszukanych grupach kontaktów np. zmiany kategorii, tagowanie.
Kompleksowy widok 360 stopni wybranego kontaktu z informacjami o atrybutach, historią aktywności i działań, scoringiem, punktami lojalnościowymi i wieloma innymi danymi w ramach jednego, intuicyjnego ekranu.
Integracjach danych o kontaktach z wielu miejsc m.in. Facebook, Twitter, systemy CRM i inne.
Definiowanie scoringu behawioralnego. Nadawanie punktów za poszczególne zachowania kontaktów, np. wejście na monitorowaną stronę, czas pobytu, kliknięcie w link, logowanie do sklepu itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów oceny punktowej w zależności np. od scenariusza Marketing Automation.
Definiowanie scoringu demograficznego. Nadawanie punktów za poszczególne cechy np. miasto, stanowisko, status, kategoria itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów. Nadawanie jednego scoringu np. za zestaw cech.
Suma scoringu behawioralnego i demograficznego.
Prowadzenie wielu planów scoringowych jednocześnie.
Nadawanie punktów lojalnościowych np. za konkretne aktywności kontaktów. Punkty mogą być naliczana w ramach wielu programów lojalnościowych, które mogą być prowadzone jednocześnie dla różnych grup kontaktów.
Deduplikacja kontaktów działa automatycznie w przypadku stwierdzonej jednoznaczości danych tj. np. e-mail, imię, nazwisko są takie same. Automatyczne oznaczanie kontaktów, o dużym podobieństwie danych i możliwym duplikacie.
Customer Journey, personalized scenarios. Wielopoziomowe, wielokanałowe algorytmy/reguły z wieloma rozgałęzieniami, zakończeniami i warunkami tworzone bez użycia kodu, rozbudowanych formularzy. Tutaj marketer może samodzielnie przygotować rozbudowane scenariusze kampanii i customer journey. Wystarczy zaprojektować, ustawić i uruchomić.
Narzędzia do wykorzystania takie jak np. wysyłanie e-maili, smsów, powiadomień, kategoryzowanie, tagowanie i wiele innych narzędzi w jednym miejscu w przyborniku drag&drop.
Warunki logiczne, które rozdzielają ścieżki klientów w zależności od ich zachowań i cech. Np. można kształtować komunikację w zależności od kliknietego linka w e-mailu. W iPresso w przyborniku drag&drop znajduje bogata kolekcja różnych warunków, które można również konfigurować wg potrzeb (Enterprise edition).
Aktywności
Działania
Podgląd przebiegu scenariusza w czasie rzeczywistym. Widać ile kontaktów znajduje się na poszczególnych etapach.
Tworzenie własnych szablonów scenariuszy Marketing Automation do wielokrotnego wykorzystania.
Biblioteka szablonów gotowych do skonfigurowania i użycia.
Pracę nad scenariuszami można podzielić, nie musisz projektować wszystkiego od razu. Gdy najdzie Cię pomysł po prostu zapisz go jako szkic algorytmu, który dopracujesz później albo zrobi to ktoś inny.
Nie zgubisz pracy i pomysłów nad którymi spędziłeś sporo czasu, nawet gdy stracisz połączenie z internetem lub nagle ktoś zamknie przeglądarkę. Funkcja autozapisu jest po to aby systematycznie zapisywać szkic na Ciebie.
Wybranie segmentów bazy kontaktów na podstawie warunków logicznych (i/lub), zbiorów i podzbiorów. Do wyboru segmentów wykorzystywane są praktycznie wszystkie informacje o kontaktach wykorzystywane w systemie. Segmenty można oznaczać przy pomocy tagów i kategorii jak również zapisywać kryteria segmentacji do wykorzystania w różnych działaniach w systemie (np. raportach, grupach celu w kampaniach). Podstawowy edytor segmentacji to intuicyjny w użyciu, dynamiczny formularz.
Dla osób, które preferują graficzne odwzorowanie tworzonej segmentacji w iPresso jest kreator Drag&Drop. Tutaj można wybierać segmenty z bazy kontaktów układając sekwencję bloków i strzałek, dzięki czemu widać logikę wyboru grup “z lotu ptaka”, krok po kroku.
Edytory segmentacji pozwalają na oszacowanie liczebności grupy o zadanych kryteriach.
Tagowanie kontaktów w segmentach i wykorzystanie tagów, jako kryteria w kolejnych segmentach.
Tworzenie dowolnych kategorii i pod kategorii dla wybranych segmentów. Kategorie mogą przenikać kontakty między sobą.
Do segmentacji można brać pod uwagę cały zestaw dostępnych w systemie i samodzielnie zdefiniowanych cech, aktywności kontaktów, działań własnych i systemu na kontaktach.
Wysyłanie spersonalizowanych e-maili transakcyjnych i marketingowych.
Wysyłka smsów z możliwością personalizacji treści i czasu.
Wysyłka nagrań głosowych jako wiadomości dzwoniących na wskazane numery telefonów. Wiadomości mogą być ładowane jako pliki dźwiękowe .wav lub odczytywanym przez syntezator mowy tekstem.
Wyświetlanie spersonalizowanych komunikatów i całych bloków zawartości strony www w postaci tekstowej, graficznej (html).
Generowanie treści dynamicznie (w locie) na podstawie zachowania użytkowników stron www. Rozpoznanych kontaktów z bazy jak również anonimowych.
Integracja kontaktów z kontami Twitter. Publikowanie twitów z poziomu iPresso wraz z zadawaniem czasu publikacji. Pobieranie statystyk ze zintegrowanych kont Twiter.
Publikowanie postów o zadanym czasie i przeglądanie postów, komentarzy i statystyk do wielu zintegrowanych profili FB.
Publikacja prezentacji oraz prowadzenie kampanii leadowych. Pobieranie statystyk prezentacji.
Publikacja video na zintegrowane kanały YT oraz pobieranie podstawowych statystyk.
Po zintegrowaniu aplikacji przez iPresso API możliwe staje się wywoływanie zdefiniowanych w aplikacji akcji oraz wyświetlanie powiadomień Push.
Gromadzenie kontaktów przez rejestrację w hot-spotach zintegrowanych w iPresso oraz wysyłanie do nich komunikacji w następstwie np. zalogowania do sieci.
Tworzenie kontaktów będących urządzeniami i komunikacja z urządzeniami z BLE (Bluethooth 4.0). Integracja z beaconami przez iPresso API. Wyzwalanie komuniakcji w kilku kanałach komunikacji w następstwie określonej aktywności z urządzeniem lub samego urządzenia.
Intuicyjny edytor przeciągnij-upuść z gotowymi do wstawienia elementami (np. kolumny z tekstem, pola na obrazki, przyciski itd.) które można samodzielnie, szybko i łatwo skonfigurować. Przygotowane w tym edytowrze e-maile są responsywne i gotowe do wysyłki z zachowaniem standardów.
Popularny edytor do tworzenia treści. Przypomina edytor tekstu, w którym można tworzyć e-maile podobnie jak w programie pocztowym. Jest on oczywiście wzbogacony o unikalne dla iPresso funkcje m.in. personalizacji treści.
Dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy tworzą e-maile w czystym kodzie HTML dostępny jest intuicyjny edytor kodu z automatycznym podglądem efektów "na żywo", kolorowaniem znaczników oraz automatycznym weryfikatorem poprawności składni.
Zaawansowani użytkownicy, który tworzą e-maile w zewnętrznych narzędziach i pakietach graficznych mogą zaimportować gotowy e-mail wraz z kodem html, obrazkami i stylami w postaci projektu spakowanego w formacie .zip. Wystarczy przeciągnać plik do iPresso a system sam odpowiednio przekonwertuje go na gotowy do użycia e-mail.
W iPresso Studio znajduje się biblioteka gotowych szablonów, które można wykorzystać do przygotowania własnych e-maili. Szablony z myślą o różnych okazjach (np. Dzień Matki itp.) oraz szablony gotowych układów treści.
Możliwość tworzrenia własnych szablonów e-maili. Przydatne zwłaszcza wtedy, gdy pracujecie zespołowo, macie własne standardy oraz gdy po prostu trzeba przyspieszyć tworzenie kolejnych e-maili na podstawie najlepszych wzorców.
Temat, treść e-maila może zwierać elementy personalizacji. Może to być np. imię, ale również cały blok z treścią w postaci opsiów, nazw czy różnych atrybutów np. produktów.
Dedykowany adres do wysyłek to większa reputacja dla serwerów pocztowych, wyższa dostarczalność, kontrola.
Kompleksowe raportowanie: dostarczenia, otwieralność, klikalność, godziny otwarć, konwersja w %, przegląd jednostkowy, konwersja zagregowana, raporty zbiorcze z wielu wysyłek.
Obsługa zapisań ze zgodami (np. marketingowymi) oraz wypisań z określonych zgód na komunikację
Tworzenie własnych stron do wypisań.
Wieloscenariuszowe, wielowymiarowe testy A/B/X z badaniem m.in. tematów, nadawców, treści, kliknięć i konwesrsji na określone działanie.
e-maile przygotowywane w edytorze Drag&Drop oraz z szablonów są responsywne i zapeniają dostępność i czytelność na urządzeniach mobilnych.
Automatyczny podgląd tworzonej treści w kilku najpopularniejszych rozdzielczościcha dla urządzeń typu desktop, tablet, smartphone.
Ustawienie limitów komunikacji dla wybranych grup kontaktów - potencjalnych odbiorców e-mail np. z kampanii. Można definiować maksymalną dozwoloną liczbę wysyłek do wybranych adresatów np. nie częściej niż X razy w miesiącu.
Mechanizmy weryfikacji e-maili, na które nie docierają e-maile. Oznaczanie kontaktów o błędnych adresach. Wykluczanie błędnych adresów z kolejnych wysyłek po ponownej weryfikacji.
Wysoka dostarczalność wysyłek dzięki zaawansowanej infrastrukturze i doborze wiodących, renomowanych partnerów. Możliwość wsparcia ekspertów analizujących poziom dostarczania e-maili oraz rekomendacje dla poprawy dostarczalności.
Targetowanie demograficzne w oparciu o atrybuty kontaktów oraz behawioralne. Możliwość wyboru określonych segmentów kontaktów na podstawie wielu kryteriów i warunków logicznych.
up to 150 000 personalized html e-mails per hour w ramach pojedyńczej kampanii. Możliość prowadzenia kilkudziesięciu kampanii na różncyh grupach z bazy kontaktów jednocześnie. Obsługa wysyłek wielomilionowych baz.
Wysyłka pojedyńczych kampanii wg zadanych kryteriów.
Tworzenie szablonów gotowych e-maili do wykorzystania w scenariuszach Marketing Automation. Mogą zostać przygotowane wcześniej, przed stworzniem scenariusza oraz w trakcie jego projektowania. Można to robić w najbardziej dogodnym momencie.
Można wyzwalać komunikaty na www w wielu formach (np. top-layer, box, pop-up itp.), wysyłać e-mail, sms, powiadomienie push do aplikacji mobilnej.
Kompleksowy edytor kreacji pozwalający utworzyć elementy takie jak np. pop-up. Umożliwia edycję kodu html, ustawień wyglądu, wielkości, odległości, czasu wyświetlania, testowanie wyświetlania na wskazanych stronach.
Możliwość wstawiania na www i zmiany elementów www dzięki wykorzystaniu JavaScript.
Definiowanie własnych sekwencji zachowań (np. odsłon poszczególnych podstron) na które podjęta zostanie automatyczna akcja.
Komunikaty na www można wyświeltać w oparciu o zachowania anonimowych użytkowników, nie zidentyfikowanych w bazie kontaktów.
Dla kontaktów zidentyfikowanych można wyzwalać komunikaty z elementami personalizacji z wykorzystaniem atrybutów kontaktów.
Wykorzystanie w kryteriach wyświetlania komunikatów atrybutów (np. płeć, kategoria, tagi, miejsce zamieszkania itp.), od których można uzależniać wyzwalany komunikat.
Tworzenie wskaźników KPI w oparciu o dane zbierane z aktywności kontaktów w reakcji na komunikację RTM.
Wybieranie źródeł danych, na podstawie których, system ma reagować. Źródła są dostępne jako gotowe integracje w iPresso oraz istnieje możliwość integracji i dodania własnych parametrów.
Dodawanie parametrów na podstawie obliczeń na danych wewnątrz systemu.
Dostępne, gotowe do użycia źródła danych (np. prognoza pogody).
Automatyczne uruchamianie scenariuszy Marketing Automation na podstawie spełnienia kryteriów: parametrów ze źródeł zewnętrznych oraz wewnętrznych.
Automatyczne uruchamianie akcji Real-Time-Marketing np. powiadomień na stronie www na postawie spełnionych kryteriów: parametrów ze źródeł zewnętrznych oraz wewnętrznych.
Wskazywanie parametrów na podstawie przeliczenia danych zgromadzonych w systemie np. o liczności danego segmentu.
Wyzwalanie akcji i scenariuszy na podstawie dodatkowych kryteriów poza warunkowymi parametrami.
Samodzielnie konfigurowalne dashbordy z danymi na podstawie cech.
Tworzenie indywidualnych lejków na podstawie segmentów prezentowane w formie graficznej z historią zmian na wykresie.
W iPresso można tworzyć swoje unikalne wskaźniki KPI składające się z danych gromadzonych w iPresso (własnych i zintegrowanych z innych systemów np. Google Analytics, CRM itp.), które mogą być rolzliczane w zadanych okresach. iPresso automatycznie generuje raporty z wykorzystaniem elementów graficznych aby przegląd sytuacji w oparciu o KPI był przejrzysty i szbyki. Można tworzyć wiele raportów i nadawać dostęp wybranym użytkownikom.
Tworzenie indywidualnych dashboardów managerskich skonfigurowanych dla konkretnej firmy/marki z możliwością ustawienia niezależnego
Pobieranie danych ze zintegrowanego konta GA do iPresso. Dzięki temu można wykorzystywać dane GA w raportach konfigurowanych w iPresso tworząc własne, unikalne wskaźniki KPI.
Widok kontaktu tzw. 360 stopni czyli obraz kontaktu z najważniejszymi informacjami demograficznymi i behawioralnymi
Kalendarz zdarzeń
Analiza aktywności
Analiza działań
Raporty lejków Marketing Automation
Kompleksowe raportowanie kampanii e-mail
Raportowanie kampanii SMS
Raportowanie klikalności linków
Raporty odsłon: osobno anonimiownych i rozpoznanych kontaktów
Dane z raportów można eksportować w wielu formatach m.in. csv/excel, PDF, png.
Powiadomienia
Raportowanie mediów społecznościowych
Raporty monitoringu mediów
Tworzenie formularzy z wykorzystaniem łatwego w użyciu edytora "przeciągnij i upuść".
Rozpoznawanie kontaktów monitorowanych, które już wypełniały formularz.h.
Ustawianie własnych informacji wyświetlanych po wypełnieniu i przeładowaniu formularza.
Wyświetlanie pól, które nie zostały dotąd wypełnione i uzupełniają informacje o kontakcie. Nie wyświetlanie pól, które już dany, rozpoznany kontakt wypełniał.
Wystarczy wkleić kawałek kodu w miejscu, gdzie ma pokazać się formualrz i gotowe. Cała reszta jest już po stronie iPresso.
Wypełnienie stworzonego w iPresso formularza przez użytkownika strony internetowej powoduje automatyczne dodanie nowego kontaktu w bazie lub zaktualizowanie już istniejącego.
Można tworzyć pola opisowe, pola wyboru, checkboxy i inne gotowe do użycia a także definiowane samodzielnie.
Można dowolnie ostylować swój formularz: wygląd pól, etykiet, opisów, odległości i cały układ.
Wybór zdarzeń na stronie, które mają wystąpić - do wyboru są możliwe następujące zdarzenia: na kliknięciu w wybrany element, na zmianie wartości pola formularza, na zapisie formularza, po określonym czasie od załadowania strony.
Możliwość wyboru kontaktów, których dane mają zostać pobrane. Istnieje możliwość pobierania danych wszystkich kontaktów, tylko anonimowych, lub tylko monitorowanych.
Możliwość zbierania danych bez konieczności zaangażowania IT. Wystarczy jedynie kod monitorujący zamieszczony na stronie.
Wybór akcji, jaka ma zostać uruchomiona, np.zapis aktywności, zapis działania, aktualizacja atrybutów, zapis kontaktu, zapis danych do pamięci przeglądarki, zebranie tokenu web push.
Zarządzanie wieloma zgodami dla różnych celów. Obsługa wielu języków oraz poziomów i zależności między nimi.
Procesy zapewniające wdrożenie procedur wymaganych przez regulacje Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych.
Rejestracja oraz przeglądanie statystyk zapisów i wypisań z każdej zgody.
Przeglądanie kto, kiedy i jak zmodyfikował treść zgody (np. treść klauzuli na przetwarzanie danych osobowych przy formularzu kontaktowym).
Tworzenie stron dla użytkowników końcowych z udostępnianiem informacji o zakresie przetwarzania danych oraz możliwościami ich edycji i usuwania.
Tworzenie własnych szablonów stron do wypisań.
Proces wypisywania rejestrowany jest w kontekście każego pojedyńczego kontaktu w bazie z informacją o terminie oznaczenia zgody oraz jej treści.
Umiejscowienie informacji dotyczących zgód na linii czasu kontaktów.
Automatyczne dodawania mechanizmów rejestracji zgód do formularzy przygotowywanych w iPresso.
W iPresso można prowadzić programy lojalnościowe w ramach których nadawane są punkty.
Tworzenie i prowadzenie wielu programów lojalnościowych jednocześnie.
Nadawanie punktów za dowolnie zdefiniowane aktywności kontaktów, również zintegrowane z innych systemów i aplikacji (np. kasowych).
Kompleksowy moduł kuponingowy do zarządzania programami lojalnościowymi z generowaniem unikalnych kodów, integracją ze sklepami internetowymi, generowaniem wydruków, stroną programu dla końcowych klientów, zarządzaniem szablonami i wieloma innymi funkcjami, wzbogacającymi program lojalnościowy i zwiększającymi jego efektywność.
Edytor wizualny do tworzenia stron.
Edycja kodu HTML.
Automatyczne dodawanie kodów trackujących i śledzenia linków.
Umieszczanie stron pod własnymi adresami URL.
Dodawanie własnych arkuszy styli.
Wstawianie przygotowanych w iPresso formularzy.
Intuicyjny kreator ankiet, w którym bez konieczności tworzenia kodu można zaprojektować własną ankietę internetową.
Możliwość przeprowadzania ankiet bez konieczności rejestracji i identyfikacji.
Raportowanie wynikiów odpowiedzi na poszczególne pytania. W przypadku ankiet nie anonimowych przeglądanie odpowiedzi poszczególnych respondentów.
Wybór możliwych do zastosowania pól np. jednokrotny wybór, wielokrotny wybór, pytania otwarte.
Można ustawiać własne nagłówki (w tym grafikę) i opisy wprowadzające do ankiet.
Można uruchamiać i prowadzić wiele badań ankietowych w tym samym czasie.
Monitoring internetu pod zadane frazy kluczowe.
Monitoring Twittera pod zadane frazy kluczowe.
Automatyczne zrzuty z ekranu stron internetowych, na których pojawiła się monitorowana fraza kluczowa.
Automatyczne oznaczenie wydźwięku wypowiedzi (pozytywny, negatywny, neutralny) na podstawie wcześniejszych oznaczeń użytkowników.
Wdrożone, certyfikowane normy zarządzania jakością. Najnowsza certyfikacja ISO 9001:2008
Wdrożone, certyfikowane normy zarządzania bezpieczeństwem informacji. Najnowsza certyfikacja 27001:2008.
Szyfrowane połączenia. Wszystkie połączenia z systemem iPresso jest szyfrowane z protokołem SSL 2.0.
Bezpieczne płatności - zabezpieczone bezpiecznym połączeniem i zabezpieczene przetwarzanie danych z operatorami płatniczymi.
Kopie bezpieczeństwa danych klientów iPresso.
Logowanie aktywności użytkowników i systemu.
Zarządzanie dostępami do systemu z ustawianiem grup dostępu wraz ze szczegółowymi uprawnieniami do poszczególnych funkcjonalności i modułów.
Bezpieczna autoryzacja w API iPresso z odnawialnym tokenem i bezpiecznym, szyfrowanym połączeniem.
Wejście serwisowe w ramach wsparcia do systemu klienta wykonywane zdalnie przez autoryzowanego pracownika zespołu wsparcia iPresso.
Gwarancja jakości świadczonych usług.
Dedytkowane adresy IP dla wysyłek.
Procedury Disaster Recovery
Zarządznie przepływem pracy w tworzeniu z akceptacją "na dwie ręce".
Centrum Danych o warunkach Tier-3
Liczba niepoprawnych prób logowania, logowanie ze wskazanych adresów IP, zestawianie połączeń VPN.
Wersji instalacji iPresso na własnym sprzęcie w swoim centrum danych.
Środowisko testowe dla nauki użytkowników, testów integracji i mechanizmów.
API
AP
Dokumentacja wraz z przykładami kodu w formie użytecznego manuala na stronie internetowej.
Aplikacje i rozszerzenia iPresso zwiększające jego możliwości o funkcjonalności dopasowane dla wybranych branż lub potrzeb użytkowników.
Tworzenie własnych rozszerzeń do iPresso w oparciu o API.
Indywidualne integracje z innymi systemami i aplikacjami.
Integracje gotowe do użycia z popularnymi systemami i aplikacjami. Wymagają tylko autoryzacji w iPresso.
Wsparcie on-line - email oraz livechat przez naszych konsultantów do dyspozycji. Wspieramy użytkowników w procesie boardingu w systemie oraz jego podstawowym wykorzystaniu, poruszaniu się w jego modułach.
Centrum wsparcia on-line, które znajduje się pod adresem https://ipresso.com/support Help Center zawiera tutoriale video, instrukcje obsługie, najczęściej zadawane pytania, prezentacje, e-booki a także prowadzone cyklicznie webinary.
Instruktażowe filmy video dostępne on-line w HelpCenter a także na kanale YouTube. Dla klientów Enterprise w przypadku indywidualnych warunków przygotowujemy konkretne filmy dla konkretnej firmy i jej użytkowników.
Webinary prowadzone cyklicznie oraz indywidualnie dla wybranych klientów na indywidualnych warunkach w ramach iPresso Enterprise.
Wsparcie indywidualne zespołu wpsarcia iPresso, które uzgadniane jest indywidualnie i zawiera wyższe parametry wsparcia takie jak krótsze czasy reakcji, dopasowany zakres wsparcia, dedykowani konsultanci.
Usługi dla klientów iPresso Enterprise związane z przygotowywaniem layoutów stron, indywidualnych szablonów e-mail, integracji, indywidualnych raportów itp.
Wsparcie programistyczne w np. indywidualnych zaawansowanych integracjach, dostosowywaniu innych aplikacji do iPresso, tworzenia indywidualnych modułów, add-onów i aplikacji.
Szkolenia i wartszaty on-line iPresso Academy prowadzone indywidualnie dla zamkniętych grup np. dla pracowników konkretnej firmy.
Szkolenia i warsztaty prowadzone w siedzibie Klienta. Zakres warszatów niejednokrotnie obejmuje analizę konkretnych przypadków biznesowych Klienta.
Badania eyetrakcing kreacji i szablonów stron www, e-maili i innych treści wizualnych, które wykorzystywane są w ramach działań prowadzonych z iPresso. Celem badań jest osiądnięcie maksymalnej skuteczności i komfortu przekazu dla odbiorców. Badania przeprowadzane są na wybranych grupach respondentów w laboratorium prowadzonym przez zespół iPresso. Badania dostępne są dla klientów iPresso Enterprise.