Segmentacja

funkcjonalności ipresso

Sprawna segmentacja w marketing automation to jedna z podstaw. By automatyzacja procesów działała, potrzebne są nie tylko odpowiednie narzędzia, ale przede wszystkim jasno sprecyzowani i wyodrębnieni odbiorcy, do których będzie trafiała spersonalizowana komunikacja. Tutaj wkracza iPresso z zaawansowaną segmentacją.

Kreator segmentacji

Intuicyjny, ale o potężnych możliwościach kreator zaawansowanych segmentów. Stworzysz tutaj segment nawet o bardzo specyficznym opisie, oparty o najróżniejsze atrybuty, akcje i działania przypisywane Twoim kontaktom.

Zapisywanie segmentów

Każdy segment można zapisać i wykorzystać do dalszej pracy w iPresso - w automatyzacji komunikacji, scenariuszach, powiadomieniach oraz wielu innych.

Akcje na segmentach

Na wydzielonym segmencie można przeprowadzić masowe działania np. przypisać tagi do kontaktów, określić ich miejsce w istniejącej lub przyszłej strategii marketingowej, wprowadzić notatki lub wykonać inne działanie.

Wykorzystywanie segmentów

Segmenty dostępne mogą być do dalszego wykorzystania w projektowaniu komunikacji, scenariuszy, wiadomości lub do szczegółowych analiz w określaniu nowych wariantów Customer Journey.

Chcesz wiedzieć więcej?

Jeśli szukasz bardziej szczegółowych informacji na temat możliwości iPresso - nie ma sprawy, znajdziesz je tutaj:

szczegółowa specyfikacja

Wypróbuj iPresso już teraz!

przekonaj się, dlaczego warto zaufać magii automatyzacji

iPresso BASIC

dla firm i projektów z bazami
kontaktów do 50 tys.
załóż konto trial

iPresso ENTERPRISE

zaawansowane możliwości
i indywidualne wsparcie
umów demo