Usługi dodatkowe

Wspólnie z klientami pracujemy nad rozwojem umiejętności z zakresu technologii marketingowych ich zespołów.Dlatego posiadamy ofertę, którą można dostosować do wymagań w zakresie wsparcia i usług. iPresso to nie tylko platforma Marketing Automation, to także know-how, doświadczenie, szkolenia, integracje systemów i rozwój dedykowanych komponentów.Nasze zespoły specjalistów Customer Success, Customer Development oraz Integration codziennie dbają o systematyczny rozwój naszych klientów

iPresso Services

Czyli co iPresso może jeszcze dla Ciebie zrobić

Integracja systemów

Analiza systemowa

Projektowanie i produkcja indywidualnych rozszerzeń do iPresso

Doradztwo strategiczne w zakresie strategii MA

Analityka i audyt danych

Badania UI z badaniami eyetracking

iPresso Creative Services

To usługi kreatywne, wspierające przygotowywanie kampanii

W ramach usług kreatywnych otrzymujesz:

  • wysokiej jakości platformę Marketing Automation
  • możliwość rozwoju umiejętności swoich użytkowników
  • ekspercką wiedzę dopasowaną do potrzeb Twojej branży
  • wsparcie specjalistów automatyzacji oraz IT
  • możliwość integracji systemów i aplikacji
Dowiedz się więcej

iPresso Academy

dzielimy się wiedzą ekspercką

W ramach iPresso Academy otrzymujesz:

  • Indywidualne szkolenia i warsztaty z zakresu m.in. posługiwania się Marketing Automation, technologii marketingowych, strategii automatyzacji, Customer Journey, tworzenia person, analityki.
  • Prowadzimy również indywidualne programy rozwojowe poprzedzone ewaluacją i zakończone certyfikatem.
  • Szkolenia prowadzimy w formach zdalnych oraz stacjonarnych w siedzibach klientów.
Dowiedz się więcej

Premium Support

ipResso enterprise = premium support
  • Każdy z klientów iPresso Enterprise otoczony jest opieką i monitoringiem przez naszych specjalistów. W tym celu udostępniamy specjalny kanał Service Desk oraz dedykowane kontakty z osobami znającymi branżę klienta oraz stosowane rozwiązania.
  • Nasze procesy wsparcia budowane już przez wiele lat są ciągle dopracowywane i objęte normą jakości ISO 9001 oraz procedurami SLA.
  • Wysoki standard obsługi oczekiwany przez profesjonalistów to prawdziwy Premium Support. Nasze wsparcie zapewniamy klientom na całym świecie.
Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Wykorzystywane są one między innymi do lepszego spersonalizowania reklam pod Twoje indywidualne preferencje. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zgadzam się