Usługi dodatkowe

Wspólnie z klientami pracujemy nad rozwojem umiejętności z zakresu technologii marketingowych ich zespołów.Dlatego posiadamy ofertę, którą można dostosować do wymagań w zakresie wsparcia i usług. iPresso to nie tylko platforma Marketing Automation, to także know-how, doświadczenie, szkolenia, integracje systemów i rozwój dedykowanych komponentów.Nasze zespoły specjalistów Customer Success, Customer Development oraz Integration codziennie dbają o systematyczny rozwój naszych klientów

iPresso Services

Czyli co iPresso może jeszcze dla Ciebie zrobić

Integracja systemów

Analiza systemowa

Projektowanie i produkcja indywidualnych rozszerzeń do iPresso

Doradztwo strategiczne w zakresie strategii MA

Analityka i audyt danych

Badania UI z badaniami eyetracking

iPresso Creative Services

To usługi kreatywne, wspierające przygotowywanie kampanii

W ramach usług kreatywnych otrzymujesz:

  • wysokiej jakości platformę Marketing Automation
  • możliwość rozwoju umiejętności swoich użytkowników
  • ekspercką wiedzę dopasowaną do potrzeb Twojej branży
  • wsparcie specjalistów automatyzacji oraz IT
  • możliwość integracji systemów i aplikacji
Dowiedz się więcej

iPresso Academy

dzielimy się wiedzą ekspercką

W ramach iPresso Academy otrzymujesz:

  • Indywidualne szkolenia i warsztaty z zakresu m.in. posługiwania się Marketing Automation, technologii marketingowych, strategii automatyzacji, Customer Journey, tworzenia person, analityki.
  • Prowadzimy również indywidualne programy rozwojowe poprzedzone ewaluacją i zakończone certyfikatem.
  • Szkolenia prowadzimy w formach zdalnych oraz stacjonarnych w siedzibach klientów.
Dowiedz się więcej

Premium Support

ipResso enterprise = premium support
  • Każdy z klientów iPresso Enterprise otoczony jest opieką i monitoringiem przez naszych specjalistów. W tym celu udostępniamy specjalny kanał Service Desk oraz dedykowane kontakty z osobami znającymi branżę klienta oraz stosowane rozwiązania.
  • Nasze procesy wsparcia budowane już przez wiele lat są ciągle dopracowywane i objęte normą jakości ISO 9001 oraz procedurami SLA.
  • Wysoki standard obsługi oczekiwany przez profesjonalistów to prawdziwy Premium Support. Nasze wsparcie zapewniamy klientom na całym świecie.
Dowiedz się więcej

Dowiedz się więcej

Umów się na prezentację i sprawdź, co zyskasz!
Napisz do nas

W sprawie oferty, pytań, integracji, zagadnień technicznych.

Wypełnij formularz
Brief

Przygotujemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Określ swoje potrzeby
Spotkanie video

Zorganizujemy webinar, na którym wspólnie omówimy nurtujące Cię zagadnienia.

Umów się
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Wykorzystywane są one między innymi do lepszego spersonalizowania reklam pod Twoje indywidualne preferencje. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zgadzam się