Rozwiązania

Skup się na strategii i pomysłach - iPresso zajmie się resztą

Dowiedz się więcej

Zbuduj unikalne rozwiązania

W tworzeniu praktycznych rozwiązań dla różnych branż, które dają przewagę, uwzględniają unikalne know-how marki i są niekopiowalne iPresso pomaga profesjonalnym marketerom od wielu lat. Z naszym wsparciem system Enterprise może być wdrożony w ciągu kilku godzin, a pierwszymi efektami skutecznej automatyzacji można się cieszyć już po paru dniach.

Rozwiązania unikalne jak Twoja branża

iPresso posiada wersje odpowiednio przygotowane dla konkretnych branż w zakresie możliwości technologicznych oraz wiedzy, wsparcia i gotowych procesów.Na bazie danych, które gromadzi nasz system tworzymy unikalne procesy automatyzacji oraz wsparcie dla komunikacji, które działają w konkretnym kontekście marki, biznesu, grupy klientów, czy użytkowników.

Indywidualne wsparcie

Specjalizujemy się w wybranych branżach również w zakresie know-how. Dostarczamy dopasowane wsparcie sprawnie integrując się z zespołami marketingu i rozumiejąc ich potrzeby.Naszą rolą w budowie unikalnego rozwiązania jest działanie proaktywne. Monitorujemy procesy i rekomendujemy kolejne kroki, tak aby osiągać większą wartość z automatyzacji marketingu.

Rozwój zespołów

Wspierając na co dzień użytkowników dbamy również o dostarczenie odpowiedniej wiedzy fachowej i uczymy umiejętności wykorzystania technologii, aby osiągać większą produktywność i budować wartość marki.

Strategia Marketing Automation

Wspólnie przygotowujemy strategię automatyzacji marketingu poprzedzając ją audytem wykorzystywanych technologii, analizą rynku oraz wykorzystywania danych. Przygotowujemy rekomendacje oraz konkretne rozwiązania zawierające work-flow pracy zespołów, narzędzia komunikacji oraz odpowiednie szkolenia.

MarTech Stack

Technologia Marketing Automation to nie wszystko. Prawidłowo, świadomie rozwinięty ekosystem wykorzystywanych narzędzi wspierających marketing, sprzedaż i codzienną pracę staje się kluczowy w osiąganiu efektów jakich oczekują odbiorcy. Angażujemy się w proces budowy i rozwoju MarTech Stack’ów z punktu widzenia automatyzacji.

Personalizacja

Miliony kontaktów, miliony komunikatów, a wszystkie dopasowane indywidualnie, co do czasu, treści i formy. Wszystko to automatycznie i jak należy.

Co personalizuje iPresso?

  • Personalizacja czasu komunikacji - dla każdego odbiorcy komunikat będzie wysyłany w najbardziej dogodnym czasie. Przekłada się to bezpośrednio na open rate oraz zwiększa zainteresowanie komunikatem.
  • Personalizacja może być wielokanałowa - automatyczne dostosowywanie dogodnego kanału komunikacji dzięki zaawansowanym scenariuszom np. część użytkowników otrzyma e-mail, inni sms, a niektórzy webpush.
  • Personalizacja treści - oferta może być dopasowana i wysłana na podstawie odpowiednich danych o kontaktach, jak imię, miasto, stanowisko itp.
  • Personalizacja formy komunikatu - zróżnicowany język komunikatu (np. do młodzieży i osobno dla klientów firmowych) jest bardziej zrozumiały i przekonujący. Doborem wariantu zajmuje się już oczywiście iPresso.

Jak szeroko można personalizować?

  • Segmenty
    Pozwala automatycznie kwalifikować kontakty do segmentów i prowadzić dla nich zindywidualizowaną komunikację według spełniających kryteria scenariuszy.
  • Mikrosegmenty
    Segmenty mogą być zawężone do bardzo szczegółowo i precyzyjnie opisanych grup, dzięki temu można prowadzić selektywną komunikację o wysokiej skuteczności.
  • Użytkownicy anonimowi
    Użytkownik, który odwiedza stronę www pierwszy raz i jest anonimowy wcale nie musi być pozostawiony bez odpowiedniej obsługi. System będzie dyskretnie obserwował  sekwencje jego zachowań i w zależności od potrzeb oraz klasyfikacji reagował dobierając treść i formę komunikacji on-site.
  • Indywidualny klient - 1:1
    Jest to najbardziej wyrafinowana forma komunikacji z wykorzystaniem automatyzacji. Przy odpowiednim przygotowaniu scenariuszy dostarcza najwyższej jakości obsługę klienta. W tym modelu komunikacji można uzyskać efekt nawet setek tysięcy indywidualnie obsługiwanych klientów bez udziału np. handlowca.
  • Zmieniaj stronę www dla każdego użytkownika
    iPresso daje szereg narzędzi do dostosowywania treści stron www bez konieczności ingerowania w CMS ani zatrudniania programistów. Można wyświetlać nie tylko tzw. layery typu pop-up, notyfikacje, sidebar itp. ale również dostosowywać bloki, a nawet podmieniać całą zawartość!
  • Personalizacja dopasowana do branży
    Dzięki segmentacji i analizie zachowań użytkowników można szybko identyfikować użytkowników potencjalnie zainteresowanych konkretną ofertą i przygotować dla nich niezależną strategię komunikacji.

Real-Time Marketing

Marketing Automation musi odpowiadać natychmiast na reakcje użytkowników, zmieniające się potrzeby klientów, identyfikowane preferencje oraz wiele innych czynników wpływających na komunikację. Technologia iPresso daje takie możliwości - dostarcza konkretne narzędzia oraz metody przetwarzania danych do prowadzenia działań w czasie rzeczywistym.

Możliwości

  • Błyskawiczna analiza atrybutów i zachowań użytkowników stron i aplikacji mobilnych - przetwarzanie każdego pojedynczego kontaktu.
  • Kwalifikacja do segmentów większej grupy kontaktów na bieżąco (bez oczekiwania na cykliczne przetwarzanie znane m.in. z klasycznych systemów CRM).
  • Wywoływanie działań (w tym w systemach zewnętrznych jak np. call centre) według ustalonych aktywności kontaktów.
  • Pobieranie danych do przygotowania treści “w locie”, obróbka i wyświetlenie wskazanemu użytkownikowi.

Wybrane korzyści

  • Wzrost konwersji z komunikacji na www i mobile.
  • Realizacja strategii marka i firma zawsze dostępne i reagujące 24/7.
  • Zwiększony cross-sell w oparciu o szybką analizę zachowań odbiorców.
  • Wykrywanie sekwencji zachowań i natychmiastowa reakcja.
  • Wyświetlanie treści w oparciu o charakterystyczne zachowania jednostki.
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania użytkowników.

Testowanie, badanie i ciągła poprawa wyników

Testowanie niezliczonych wariantów scenariuszy komunikacji w tym samym czasie, pod kątem wielu kanałów, z których każdy może być dokładnie rozfragmentaryzowany to tylko wybrana możliwość jaką daje iPresso w zakresie poprawy efektywności.

Szeroko zakrojone testowanie

W jednym miejscu, w ramach iPresso Studio można przeprowadzać wielowymiarowe, wielowariantowe testy A/B/X - testy e-maili (czytaj więcej tutaj i tutaj), akcji wyzwalanych na stronach www (czytaj więcej tutaj i tutaj) oraz innych w zależności od specyfiki firmy i metryk, na których analizie się skupia.

Testy scenariuszy Customer Journey

Każdy ze scenariuszy można dzielić na wiele odnóg - losowych grup, które będą dodatkowo posiadały własny, oddzielny scenariusz. Wielkość grup kontaktów w każdy wariancie można dokładnie ustalić. W miarę realizacji scenariusza kontakty przepływają do poszczególnych wersji dając jednoznaczną odpowiedź, która wersja działa najlepiej. Rozszerza to możliwości szukania najefektywniejszej drogi dotarcia do odbiorców i osiągnięcia pożądanych rezultatów.

Grupy kontrolne

Rozbijanie scenariuszy pozwala również na wykorzystanie grup kontrolnych. Wystarczy wydzielić wskazaną próbę (podając % i/lub wielkość bezwzględną liczby kontaktów), a iPresso automatycznie i losowo będzie “podbierać” kontakty sprzed dalszego wątku scenariusza, aby móc sprawdzić czy przejście przez niego faktycznie przynosi oczekiwane rezultaty.

Porównawcza analiza konwersji w kanałach

W systemie iPresso można również raportowanie oraz rozpoznawanie efektywności. Dzięki unikalnemu narzędziu pomiaru wyników kampanii możliwe jest porównywanie zdefiniowanej konwersji w wybranych kanałach w jakich kampania była prowadzona. Co więcej można porównywać wyniki w ujęciu tzw. konwersji bezpośrednich i pośrednich.

Data Science & Machine Learning

A może jeszcze więcej? Dla zaawansowanych użytkowników, posiadających już dane pokazujące różne zjawiska przygotowujemy modele na podstawie zaawansowanej analizy statystycznej. Możliwe jest wpięcie ich w iPresso w postaci dedykowanych modułów obliczeniowych i raportów.

iPresso eCouponing

eCouponing to między innymi sposób na budowanie lepszych relacji lojalności z klientami, dynamicznego rozszerzania bazy klientów oraz prowadzenia spersonalizowanych akcji sprzedażowych.

Od prostych mechanizmów z kodami wysyłanymi na e-mail do zaawansowanych programów monetyzacyjnych ze zintegrowanymi liniami produkcyjnymi. iPresso daje olbrzymie możliwości tworzenia programów sprzedażowych i lojalnościowych z wykorzystaniem narzędzi kuponowych zarówno elektronicznych, jak również drukowanych.

Możliwości

W wersji Basic

  • unikalne kupony jako listy kodów
  • natychmiastowe wdrożenie w kanałach: e-mail, sms, www, mobile
  • pełna kontrola nad wykorzystaną ilością
  • rozbudowane raporty aktywności kuponowej
  • indywidualne komunikaty dopasowane do kanałów dystrybucji kuponów dla poszczególnych grup
  • mechanizmy scoringowe
  • scoring oraz integracja z programami lojalnościowymi w iPresso

Dodatkowo w wersji Enterprise:

  • system generowania unikalnych kodów (alfanumeryczne, QR, paskowe) w bardzo dużych wolumenach (nawet > 500 mln)
  • dystrybucja kuponów na nadruki, opakowania, korespondencja seryjna i in.
  • kontrola wydawania kuponów/kodów do produkcji i dystrybucji
  • analityka kodów (Data Science i modelowanie Machine Learning), dedykowane raportowanie, zarządzanie work-flow generowania i logistyki

Wybrane korzyści

  • rozbudowanie bazy kontaktów
  • większa aktywność, zaangażowanie i lojalność kontaktów
  • jeden zestaw narzędzi do wykorzystania w różnych akcja promocyjnych
  • niższe koszty prowadzenia programów lojalnościowych i monetyzacyjnych
  • lepsze wyniki w upsell i cross-sell
  • dokładniejsze dane o klientach/konsumentach

MarTech Stack

iPresso pozwala integrować dane, przetwarzać i przekazywać je dalej. Dzięki temu iPresso Enterprise tworzy solidny fundament do tworzenia indywidualnych zestawów technologii marketingowych, które będą w pełni dopasowane do unikalnych potrzeb danej firmy.

Wykorzystaj w pełni potencjał swoich narzędzi

iPresso umożliwia automatyczne wyzwalanie konkretnych działań w innych systemach i aplikacjach oraz prowadzić działania w wyniku zapytań z innego systemu. Dzięki temu cały ekosystem MarTech w organizacji funkcjonuje dynamicznie, automatycznie realizując zadania i skracając czas reakcji do niezbędnego minimum.

Zintegrowane raportowanie

Łączenie posiadanych narzędzi MarTech w iPresso to przede wszystkim większe możliwości raportowania i oceny sytuacji we wszystkich podpiętych kanałach oraz wiedzy o klientach.

Lejki

Mierzenie etapów sprzedaży oraz konwersji z działań promocyjnych jest kluczowe dla oceny ich skuteczność oraz szybkości pokonywania przez potencjalnych klientów kolejnych etapów. Dzięki temu planowanie oraz egzekucja działań może przebiegać sprawniej.

Jedną z najpowszechniejszych metod pomiarów i obserwacji postępów jest stosowanie tzw. raportów lejkowych (pipeline).

Jak działają lejki?

Podziel proces na etapy, nazwij je i określ kryteria, jakie musi spełnić dany kontakt, aby zostać do niego zakwalifikowany.


Na przykład:

Zarejestrowany użytkownik newslettera → Pobrany dokument → Wypełniony formularz z zapytaniem ofertowym na WWW → Kupiony produkt

lub jeszcze prostszy:

Liczba odbiorców newslettera → klikniętych linków z e-bookiem → pobranych e-booków

Utwórz segmenty dla każdego z etapów ze wskazaniem odpowiednich kryteriów, a następnie utwórz lejek przypisując segmenty do odpowiednich etapów.

I już - gotowe!

Takich lejków można stworzyć wiele, a każdy z nich będzie codziennie odświeżany. Co więcej, można sprawdzać jakie kontakty znajdują się na danym etapie lejka.

Przykłady lejków

Sprzedażowe

Pierwszy kontakt → Prezentacja → Wysłana oferta → Negocjacje → Podpisana umowa

Promocyjne

Rejestracja w konkursie → potwierdzenie uczestnictwa → wypełnienie ankiety konkursowej

Odebranie e-maila z promocją → wejście na stronę promocyjną → potwierdzenie zamówienia promocyjnego

E-commerce

Dodanie do koszyka → potwierdzone zamówienie → opłacone zamówienie → wysłane zamówienie → dostarczone zamówienie

iPresso CareLine

Zintegrowane rozwiązanie wsparcia i obsługi klientów z automatyzacją i rejestracją Customer Journey.

Co się składa na rozwiązanie iPresso CareLine?

  • iPresso Enterprise - system Marketing Automation w wersji dedykowanej dla branży.
  • iPresso 360 CareLine View - aplikacja przeznaczona dla osób obsługujących klientów, która zapewnia podgląd ich działań w wymiarze 360. W skład aplikacji mogą wchodzić dodatkowe komponenty jak np. rozpoznawanie kontaktu po dzwoniącym numerze telefonu.
  • Narzędzia zintegrowane - Call Centre, CRM, Live Chat. Każde narzędzie można wdrożyć za pośrednictwem API ze wsparciem naszych specjalistów lub pobrać konkretne komponenty gotowe do natychmiastowego działania z udostępnionej listy.

Możliwości

  • Specjalny widok klienta dla konsultantów, którzy go wspierają integracja kanałów e-mail, sms, www, mobile, live chat, messenger, mobile, call centre.
  • Zautomatyzowane scenariusze ze spersonalizowaną komunikacją.
  • Automatyczne działania po określonych zachowaniach klientów.
  • Zautomatyzowana obsługa procesów windykacyjnych i retencyjnych.
  • Analityka zachowań.
  • Zaawansowana segmentacja.
  • Łatwo obsługa dużych baz danych z możliwością integracji z wielu źródeł.
  • Łączenie kontaktów w relacje.
  • Testy schematów komunikacji dla konkretnych grup.

Korzyści

  • Poprawa jakości obsługi klienta.
  • Obniżenie kosztów obsługi i utrzymywania wielu narzędzi i systemów.
  • Zautomatyzowane raportowanie z danych pochodzących z wielu źródeł.
  • Kontrola procesów w czasie rzeczywistym.
  • Przejrzystość tworzenia komunikatów, testowania i funkcjonowania scenariuszy.

Badania opinii klientów

iPresso Marketing Automation to nie tylko możliwość gromadzenia danych o klientach i ich zachowaniu, w celu dostarczenia im lepszego doświadczenia na stronach, aplikacjach oraz bardziej dopasowanych ofert. To także możliwość prowadzenia badań opinii wprost. Dzięki wbudowanym narzędziom możliwe jest wprowadzenie kompleksowego systemu badań na różnych punktach styku, w różnej formie: od prostej oceny jakości po pogłębione, indywidualne i anonimowe ankiety.

Dostępne w iPresso narzędzia badań bezpośrednich:

NPS

Natychmiastowa ocena przez odbiorców w skali 1-10 swojej gotowości do polecenia produktu, usługi lub konkretnej treści odwiedzanej na stronie. Ankieta NPS może być wyświetlana na www oraz przez e-mail.

Ankiety

Ankiety wysyłane drogą e-mail pozwalają na zbieranie odpowiedzi jeno-, wielokrotnego użytku oraz na pytania otwarte.

Akcje na stronach

iPresso dzięki narzędziom do segmentacji bazy kontaktów umożliwia tworzenia grup do prowadzenia testów i badań. Może odbywać się to na kilka sposobów:

  • grupa panelowa (panel badawczy) - stały segment wyznaczonych kontaktów, które systematycznie poddawane są badaniom
  • grupa losowa - kontakty dobierane są losowo przez scenariusz, który automatycznie wyznacza np. co dziesiątą osobę w populacji
  • grupa wyznaczana ad-hoc - segment odbiorców tworzony automatycznie w wyniku wystąpienia konkretnego zdarzenia, np. w wyniku zakończenia akcji promocyjnej.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Wykorzystywane są one między innymi do lepszego spersonalizowania reklam pod Twoje indywidualne preferencje. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zgadzam się