Zbuduj unikalną maszynę wzrostu: sprzedaży, jakości obsługi, konwersji, liczby klientów
Dowiedz się więcejW tworzeniu praktycznych branżowych rozwiązań, które dają przewagę, iPresso pomaga profesjonalnym marketerom od wielu lat. Zintegrowane narzędzia iPresso pozwalają budować niepowtarzalne rozwiązania.
Wspólnie przygotowujemy strategię automatyzacji marketingu poprzedzając ją audytem wykorzystywanych technologii, analizą rynku oraz wykorzystywania danych. Przygotowujemy rekomendacje oraz konkretne rozwiązania zawierające work-flow pracy zespołów, narzędzia komunikacji oraz odpowiednie szkolenia.
iPresso posiada wersje odpowiednio przygotowane dla konkretnych branż w zakresie możliwości technologicznych oraz wiedzy, wsparcia i gotowych procesów.
Dostarczamy dopasowane wsparcie sprawnie integrując się z zespołami marketingu i rozumiejąc ich potrzeby.
Wspierając na co dzień użytkowników dbamy również o dostarczenie odpowiedniej wiedzy fachowej i uczymy umiejętności wykorzystania technologii, aby osiągać większą produktywność.
Technologia Marketing Automation to nie wszystko. Prawidłowo, świadomie rozwinięty ekosystem wykorzystywanych narzędzi wspierających marketing, sprzedaż i codzienną pracę staje się kluczowy w osiąganiu efektów jakich oczekują odbiorcy. Angażujemy się w proces budowy i rozwoju MarTech Stack’ów z punktu widzenia automatyzacji.
W tworzeniu praktycznych rozwiązań dla różnych branż, które dają przewagę, uwzględniają unikalne know-how marki i są niekopiowalne iPresso pomaga profesjonalnym marketerom od wielu lat. Z naszym wsparciem system Enterprise może być wdrożony w ciągu kilku godzin, a pierwszymi efektami skutecznej automatyzacji można się cieszyć już po paru dniach.
iPresso posiada wersje odpowiednio przygotowane dla konkretnych branż w zakresie możliwości technologicznych oraz wiedzy, wsparcia i gotowych procesów.Na bazie danych, które gromadzi nasz system tworzymy unikalne procesy automatyzacji oraz wsparcie dla komunikacji, które działają w konkretnym kontekście marki, biznesu, grupy klientów, czy użytkowników.
Specjalizujemy się w wybranych branżach również w zakresie know-how. Dostarczamy dopasowane wsparcie sprawnie integrując się z zespołami marketingu i rozumiejąc ich potrzeby.Naszą rolą w budowie unikalnego rozwiązania jest działanie proaktywne. Monitorujemy procesy i rekomendujemy kolejne kroki, tak aby osiągać większą wartość z automatyzacji marketingu.
Wspierając na co dzień użytkowników dbamy również o dostarczenie odpowiedniej wiedzy fachowej i uczymy umiejętności wykorzystania technologii, aby osiągać większą produktywność i budować wartość marki.
Wspólnie przygotowujemy strategię automatyzacji marketingu poprzedzając ją audytem wykorzystywanych technologii, analizą rynku oraz wykorzystywania danych. Przygotowujemy rekomendacje oraz konkretne rozwiązania zawierające work-flow pracy zespołów, narzędzia komunikacji oraz odpowiednie szkolenia.
Technologia Marketing Automation to nie wszystko. Prawidłowo, świadomie rozwinięty ekosystem wykorzystywanych narzędzi wspierających marketing, sprzedaż i codzienną pracę staje się kluczowy w osiąganiu efektów jakich oczekują odbiorcy. Angażujemy się w proces budowy i rozwoju MarTech Stack’ów z punktu widzenia automatyzacji.
Miliony kontaktów, miliony komunikatów, a wszystkie dopasowane indywidualnie, co do czasu, treści i formy. Wszystko to automatycznie i jak należy.
Marketing Automation musi odpowiadać natychmiast na reakcje użytkowników, zmieniające się potrzeby klientów, identyfikowane preferencje oraz wiele innych czynników wpływających na komunikację. Technologia iPresso daje takie możliwości - dostarcza konkretne narzędzia oraz metody przetwarzania danych do prowadzenia działań w czasie rzeczywistym.
Testowanie niezliczonych wariantów scenariuszy komunikacji w tym samym czasie, pod kątem wielu kanałów, z których każdy może być dokładnie rozfragmentaryzowany to tylko wybrana możliwość jaką daje iPresso w zakresie poprawy efektywności.
W jednym miejscu, w ramach iPresso Studio można przeprowadzać wielowymiarowe, wielowariantowe testy A/B/X - testy e-maili (czytaj więcej tutaj i tutaj), akcji wyzwalanych na stronach www (czytaj więcej tutaj i tutaj) oraz innych w zależności od specyfiki firmy i metryk, na których analizie się skupia.
Każdy ze scenariuszy można dzielić na wiele odnóg - losowych grup, które będą dodatkowo posiadały własny, oddzielny scenariusz. Wielkość grup kontaktów w każdy wariancie można dokładnie ustalić. W miarę realizacji scenariusza kontakty przepływają do poszczególnych wersji dając jednoznaczną odpowiedź, która wersja działa najlepiej. Rozszerza to możliwości szukania najefektywniejszej drogi dotarcia do odbiorców i osiągnięcia pożądanych rezultatów.
Rozbijanie scenariuszy pozwala również na wykorzystanie grup kontrolnych. Wystarczy wydzielić wskazaną próbę (podając % i/lub wielkość bezwzględną liczby kontaktów), a iPresso automatycznie i losowo będzie “podbierać” kontakty sprzed dalszego wątku scenariusza, aby móc sprawdzić czy przejście przez niego faktycznie przynosi oczekiwane rezultaty.
W systemie iPresso można również raportowanie oraz rozpoznawanie efektywności. Dzięki unikalnemu narzędziu pomiaru wyników kampanii możliwe jest porównywanie zdefiniowanej konwersji w wybranych kanałach w jakich kampania była prowadzona. Co więcej można porównywać wyniki w ujęciu tzw. konwersji bezpośrednich i pośrednich.
A może jeszcze więcej? Dla zaawansowanych użytkowników, posiadających już dane pokazujące różne zjawiska przygotowujemy modele na podstawie zaawansowanej analizy statystycznej. Możliwe jest wpięcie ich w iPresso w postaci dedykowanych modułów obliczeniowych i raportów.
eCouponing to między innymi sposób na budowanie lepszych relacji lojalności z klientami, dynamicznego rozszerzania bazy klientów oraz prowadzenia spersonalizowanych akcji sprzedażowych.
Od prostych mechanizmów z kodami wysyłanymi na e-mail do zaawansowanych programów monetyzacyjnych ze zintegrowanymi liniami produkcyjnymi. iPresso daje olbrzymie możliwości tworzenia programów sprzedażowych i lojalnościowych z wykorzystaniem narzędzi kuponowych zarówno elektronicznych, jak również drukowanych.
iPresso pozwala integrować dane, przetwarzać i przekazywać je dalej. Dzięki temu iPresso Enterprise tworzy solidny fundament do tworzenia indywidualnych zestawów technologii marketingowych, które będą w pełni dopasowane do unikalnych potrzeb danej firmy.
iPresso umożliwia automatyczne wyzwalanie konkretnych działań w innych systemach i aplikacjach oraz prowadzić działania w wyniku zapytań z innego systemu. Dzięki temu cały ekosystem MarTech w organizacji funkcjonuje dynamicznie, automatycznie realizując zadania i skracając czas reakcji do niezbędnego minimum.
Łączenie posiadanych narzędzi MarTech w iPresso to przede wszystkim większe możliwości raportowania i oceny sytuacji we wszystkich podpiętych kanałach oraz wiedzy o klientach.
Mierzenie etapów sprzedaży oraz konwersji z działań promocyjnych jest kluczowe dla oceny ich skuteczność oraz szybkości pokonywania przez potencjalnych klientów kolejnych etapów. Dzięki temu planowanie oraz egzekucja działań może przebiegać sprawniej.
Jedną z najpowszechniejszych metod pomiarów i obserwacji postępów jest stosowanie tzw. raportów lejkowych (pipeline).
Podziel proces na etapy, nazwij je i określ kryteria, jakie musi spełnić dany kontakt, aby zostać do niego zakwalifikowany.
Na przykład:
Zarejestrowany użytkownik newslettera → Pobrany dokument → Wypełniony formularz z zapytaniem ofertowym na WWW → Kupiony produkt
lub jeszcze prostszy:
Liczba odbiorców newslettera → klikniętych linków z e-bookiem → pobranych e-booków
Utwórz segmenty dla każdego z etapów ze wskazaniem odpowiednich kryteriów, a następnie utwórz lejek przypisując segmenty do odpowiednich etapów.
I już - gotowe!
Takich lejków można stworzyć wiele, a każdy z nich będzie codziennie odświeżany. Co więcej, można sprawdzać jakie kontakty znajdują się na danym etapie lejka.
Sprzedażowe
Pierwszy kontakt → Prezentacja → Wysłana oferta → Negocjacje → Podpisana umowa
Promocyjne
Rejestracja w konkursie → potwierdzenie uczestnictwa → wypełnienie ankiety konkursowej
Odebranie e-maila z promocją → wejście na stronę promocyjną → potwierdzenie zamówienia promocyjnego
E-commerce
Dodanie do koszyka → potwierdzone zamówienie → opłacone zamówienie → wysłane zamówienie → dostarczone zamówienie
Zintegrowane rozwiązanie wsparcia i obsługi klientów z automatyzacją i rejestracją Customer Journey.
iPresso Marketing Automation to nie tylko możliwość gromadzenia danych o klientach i ich zachowaniu, w celu dostarczenia im lepszego doświadczenia na stronach, aplikacjach oraz bardziej dopasowanych ofert. To także możliwość prowadzenia badań opinii wprost. Dzięki wbudowanym narzędziom możliwe jest wprowadzenie kompleksowego systemu badań na różnych punktach styku, w różnej formie: od prostej oceny jakości po pogłębione, indywidualne i anonimowe ankiety.
Dostępne w iPresso narzędzia badań bezpośrednich:
Natychmiastowa ocena przez odbiorców w skali 1-10 swojej gotowości do polecenia produktu, usługi lub konkretnej treści odwiedzanej na stronie. Ankieta NPS może być wyświetlana na www oraz przez e-mail.
Ankiety wysyłane drogą e-mail pozwalają na zbieranie odpowiedzi jeno-, wielokrotnego użytku oraz na pytania otwarte.
iPresso dzięki narzędziom do segmentacji bazy kontaktów umożliwia tworzenia grup do prowadzenia testów i badań. Może odbywać się to na kilka sposobów: