Rozwiązania

Skup się na strategii i pomysłach
- iPresso zajmie się resztą.

Dowiedz się więcej

Zbuduj unikalne rozwiązanie

W tworzeniu praktycznych rozwiązań dla różnych branż, które dają przewagę, uwzględniają unikalne know-how marki i są niekopiowalne iPresso pomaga profesjonalnym marketerom od wielu lat. Z naszym wsparciem system Enterprise może być wdrożony w ciągu kilku godzin, a pierwszymi efektami skutecznej automatyzacji można się cieszyć już po paru dniach.

Rozwiązanie unikalne jak Twoja branża

iPresso posiada wersje odpowiednio przygotowane dla konkretnych branż w zakresie możliwości technologicznych oraz wiedzy, wsparcia i gotowych procesów.Na bazie danych, które gromadzi nasz system tworzymy unikalne procesy automatyzacji oraz wsparcie dla komunikacji, które działają w konkretnym kontekście marki, biznesu, grupy klientów, czy użytkowników.

Indywidualne wsparcie

Specjalizujemy się w wybranych branżach również w zakresie know-how. Dostarczamy dopasowane wsparcie sprawnie integrując się z zespołami marketingu i rozumiejąc ich potrzeby.
Naszą rolą w budowie unikalnego rozwiązania jest działanie proaktywne. Monitorujemy procesy i rekomendujemy kolejne kroki, tak aby osiągać większą wartość z automatyzacji marketingu.

Rozwój zespołów

Wspierając na co dzień użytkowników dbamy również o dostarczenie odpowiedniej wiedzy fachowej i uczymy umiejętności wykorzystania technologii, aby osiągać większą produktywność i budować wartość marki.

Strategia Marketing Automation

Wspólnie przygotowujemy strategię automatyzacji marketingu poprzedzając ją audytem wykorzystywanych technologii, analizą rynku oraz wykorzystywania danych. Przygotowujemy rekomendacje oraz konkretne rozwiązania zawierające work-flow pracy zespołów, narzędzia komunikacji oraz odpowiednie szkolenia.

MarTech Stack

Technologia Marketing Automation to nie wszystko. Prawidłowo, świadomie rozwinięty ekosystem wykorzystywanych narzędzi wspierających marketing, sprzedaż i codzienną pracę staje się kluczowy w osiąganiu efektów jakich oczekują odbiorcy. Angażujemy się w proces budowy i rozwoju MarTech Stack’ów z punktu widzenia automatyzacji.

Personalizacja

Miliony kontaktów, miliony komunikatów, a wszystkie dopasowane indywidualnie, co do czasu, treści i formy. Wszystko to automatycznie i jak należy.

Co personalizuje iPresso?

  • Personalizacja czasu komunikacji - dla każdego odbiorcy komunikat będzie wysyłany w najbardziej dogodnym czasie. Przekłada się to bezpośrednio na open rate oraz zwiększa zainteresowanie komunikatem.
  • Personalizacja może być wielokanałowa - automatyczne dostosowywanie dogodnego kanału komunikacji dzięki zaawansowanym scenariuszom np. część użytkowników otrzyma e-mail, inni sms, a niektórzy webpush.
  • Personalizacja treści - oferta może być dopasowana i wysłana na podstawie odpowiednich danych o kontaktach, jak imię, miasto, stanowisko itp.
  • Personalizacja formy komunikatu - zróżnicowany język komunikatu (np. do młodzieży i osobno dla klientów firmowych) jest bardziej zrozumiały i przekonujący. Doborem wariantu zajmuje się już oczywiście iPresso.

Jak szeroko można personalizować?

  • Segmenty
    Pozwala automatycznie kwalifikować kontakty do segmentów i prowadzić dla nich zindywidualizowaną komunikację według spełniających kryteria scenariuszy.
  • Mikrosegmenty
    Segmenty mogą być zawężone do bardzo szczegółowo i precyzyjnie opisanych grup, dzięki temu można prowadzić selektywną komunikację o wysokiej skuteczności.
  • Użytkownicy anonimowi
    Użytkownik, który odwiedza stronę www pierwszy raz i jest anonimowy wcale nie musi być pozostawiony bez odpowiedniej obsługi. System będzie dyskretnie obserwował  sekwencje jego zachowań i w zależności od potrzeb oraz klasyfikacji reagował dobierając treść i formę komunikacji on-site.
  • Indywidualny klient - 1:1
    Jest to najbardziej wyrafinowana forma komunikacji z wykorzystaniem automatyzacji. Przy odpowiednim przygotowaniu scenariuszy dostarcza najwyższej jakości obsługę klienta. W tym modelu komunikacji można uzyskać efekt nawet setek tysięcy indywidualnie obsługiwanych klientów bez udziału np. handlowca.
  • Zmieniaj stronę www dla każdego użytkownika
    iPresso daje szereg narzędzi do dostosowywania treści stron www bez konieczności ingerowania w CMS ani zatrudniania programistów. Można wyświetlać nie tylko tzw. layery typu pop-up, notyfikacje, sidebar itp. ale również dostosowywać bloki, a nawet podmieniać całą zawartość!
  • Personalizacja dopasowana do branży
    Dzięki segmentacji i analizie zachowań użytkowników można szybko identyfikować użytkowników potencjalnie zainteresowanych konkretną ofertą i przygotować dla nich niezależną strategię komunikacji.

Dowiedz się więcej o możliwościach personalizacji w iPresso:

Real-Time Marketing

Marketing Automation musi odpowiadać natychmiast na reakcje użytkowników, zmieniające się potrzeby klientów, identyfikowane preferencje oraz wiele innych czynników wpływających na komunikację. Technologia iPresso daje takie możliwości - dostarcza konkretne narzędzia oraz metody przetwarzania danych do prowadzenia działań w czasie rzeczywistym.

Możliwości

  • Błyskawiczna analiza atrybutów i zachowań użytkowników stron i aplikacji mobilnych - przetwarzanie każdego pojedynczego kontaktu
  • Kwalifikacja do segmentów większej grupy kontaktów na bieżąco (bez oczekiwania na cykliczne przetwarzanie znane m.in. z klasycznych systemów CRM)
  • Wywoływanie działań (w tym w systemach zewnętrznych jak np. call centre) według ustalonych aktywności kontaktów
  • Pobieranie danych do przygotowania treści “w locie”, obróbka i wyświetlenie wskazanemu użytkownikowi

Wybrane korzyści

  • Wzrost konwersji z komunikacji na www i mobile
  • Realizacja strategii marka i firma zawsze dostępne i reagujące 24/7
  • Zwiększony cross-sell w oparciu o szybką analizę zachowań odbiorców
  • Wykrywanie sekwencji zachowań i natychmiastowa reakcja
  • Wyświetlanie treści w oparciu o charakterystyczne zachowania jednostki
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania użytkowników

Dowiedz się więcej o możliwościach działania w czasie rzeczywistym z iPresso:

iPresso CareLine

Zintegrowane rozwiązanie wsparcia i obsługi klientów z automatyzacją i rejestracją Customer Journey.

Co się składa na rozwiązanie iPresso CareLine?

  • iPresso Enterprise - system Marketing Automation w wersji dedykowanej dla branży
  • iPresso 360 CareLine View - aplikacja przeznaczona dla osób obsługujących klientów, która zapewnia podgląd ich działań w wymiarze 360. W skład aplikacji mogą wchodzić dodatkowe komponenty jak np. rozpoznawanie kontaktu po dzwoniącym numerze telefonu
  • Narzędzia zintegrowane - Call Centre, CRM, Live Chat. Każde narzędzie można wdrożyć za pośrednictwem API ze wsparciem naszych specjalistów lub pobrać konkretne komponenty gotowe do natychmiastowego działania z udostępnionej listy

Możliwości

  • Specjalny widok klienta dla konsultantów, którzy go wspierają
    integracja kanałów e-mail, sms, www, mobile, live chat, messenger, mobile, call centre
  • Zautomatyzowane scenariusze ze spersonalizowaną komunikacją
  • Automatyczne działania po określonych zachowaniach klientów
  • Zautomatyzowana obsługa procesów windykacyjnych i retencyjnych
  • Analityka zachowań
  • Zaawansowana segmentacja
  • Łatwo obsługa dużych baz danych z możliwością integracji z wielu źródeł
  • Łączenie kontaktów w relacje
  • Testy schematów komunikacji dla konkretnych grup

Korzyści

  • Poprawa jakości obsługi klienta
  • Obniżenie kosztów obsługi i utrzymywania wielu narzędzi i systemów
  • Zautomatyzowane raportowanie z danych pochodzących z wielu źródeł
  • Kontrola procesów w czasie rzeczywistym
  • Przejrzystość tworzenia komunikatów, testowania i funkcjonowania scenariuszy

iPresso eCouponing

eCouponing to między innymi sposób na budowanie lepszych relacji lojalności z klientami, dynamicznego rozszerzania bazy klientów oraz prowadzenia spersonalizowanych akcji sprzedażowych.

Od prostych mechanizmów z kodami wysyłanymi na e-mail do zaawansowanych programów monetyzacyjnych ze zintegrowanymi liniami produkcyjnymi. iPresso daje olbrzymie możliwości tworzenia programów sprzedażowych i lojalnościowych z wykorzystaniem narzędzi kuponowych zarówno elektronicznych, jak również drukowanych.

Możliwości

W wersji Basic:
  • unikalne kupony jako listy kodów
  • natychmiastowe wdrożenie w kanałach: e-mail, sms, www, mobile
  • pełna kontrola nad wykorzystaną ilością
  • rozbudowane raporty aktywności kuponowej
  • indywidualne komunikaty dopasowane do kanałów dystrybucji kuponów dla poszczególnych grup
  • mechanizmy scoringowe
  • scoring oraz integracja z programami lojalnościowymi w iPresso
Dodatkowo w wersji Enterprise:
  • system generowania unikalnych kodów (alfanumeryczne, QR, paskowe) w bardzo dużych wolumenach (nawet > 500 mln)
  • dystrybucja kuponów na nadruki, opakowania, korespondencja seryjna i in.
  • kontrola wydawania kuponów/kodów do produkcji i dystrybucji
  • analityka kodów (Data Science i modelowanie Machine Learning), dedykowane raportowanie, zarządzanie work-flow generowania i logistyki

Wybrane korzyści

  • rozbudowanie bazy kontaktów
  • większa aktywność, zaangażowanie i lojalność kontaktów
  • jeden zestaw narzędzi do wykorzystania w różnych akcja promocyjnych
  • niższe koszty prowadzenia programów lojalnościowych i monetyzacyjnych
  • lepsze wyniki w upsell i cross-sell
  • dokładniejsze dane o klientach/konsumentach

Testowanie, badanie i ciągła poprawa wyników

Testowanie niezliczonych wariantów scenariuszy komunikacji w tym samym czasie, pod kątem wielu kanałów, z których każdy może być dokładnie rozfragmentaryzowany to tylko wybrana możliwość jaką daje iPresso w zakresie poprawy efektywności.

Szeroko zakrojone testowanie

W jednym miejscu, w ramach iPresso Studio można przeprowadzać wielowymiarowe, wielowariantowe testy A/B/X - testy e-maili (czytaj więcej tutaj i tutaj), akcji wyzwalanych na stronach www (czytaj więcej tutaj i tutaj) oraz innych w zależności od specyfiki firmy i metryk, na których analizie się skupia.

Testy scenariuszy Customer Journey

Każdy ze scenariuszy można dzielić na wiele odnóg - losowych grup, które będą dodatkowo posiadały własny, oddzielny scenariusz. Wielkość grup kontaktów w każdy wariancie można dokładnie ustalić. W miarę realizacji scenariusza kontakty przepływają do poszczególnych wersji dając jednoznaczną odpowiedź, która wersja działa najlepiej. Rozszerza to możliwości szukania najefektywniejszej drogi dotarcia do odbiorców i osiągnięcia pożądanych rezultatów.

Grupy kontrolne

Rozbijanie scenariuszy pozwala również na wykorzystanie grup kontrolnych. Wystarczy wydzielić wskazaną próbę (podając % i/lub wielkość bezwzględną liczby kontaktów), a iPresso automatycznie i losowo będzie “podbierać” kontakty sprzed dalszego wątku scenariusza, aby móc sprawdzić czy przejście przez niego faktycznie przynosi oczekiwane rezultaty.

Porównawcza analiza konwersji w kanałach

W systemie iPresso można również raportowanie oraz rozpoznawanie efektywności. Dzięki unikalnemu narzędziu pomiaru wyników kampanii możliwe jest porównywanie zdefiniowanej konwersji w wybranych kanałach w jakich kampania była prowadzona. Co więcej można porównywać wyniki w ujęciu tzw. konwersji bezpośrednich i pośrednich.

Data Science & Machine Learning

A może jeszcze więcej? Dla zaawansowanych użytkowników, posiadających już dane pokazujące różne zjawiska przygotowujemy modele na podstawie zaawansowanej analizy statystycznej. Możliwe jest wpięcie ich w iPresso w postaci dedykowanych modułów obliczeniowych i raportów.

MarTech Stack

iPresso pozwala integrować dane, przetwarzać i przekazywać je dalej. Dzięki temu iPresso Enterprise tworzy solidny fundament do tworzenia indywidualnych zestawów technologii marketingowych, które będą w pełni dopasowane do unikalnych potrzeb danej firmy.

Wykorzystaj w pełni potencjał swoich narzędzi

iPresso umożliwia automatyczne wyzwalanie konkretnych działań w innych systemach i aplikacjach oraz prowadzić działania w wyniku zapytań z innego systemu. Dzięki temu cały ekosystem MarTech w organizacji funkcjonuje dynamicznie, automatycznie realizując zadania i skracając czas reakcji do niezbędnego minimum.

Zintegrowane raportowanie

Łączenie posiadanych narzędzi MarTech w iPresso to przede wszystkim większe możliwości raportowania i oceny sytuacji we wszystkich podpiętych kanałach oraz wiedzy o klientach.

Dowiedz się więcej o MarTech Stack na blogu:

Co to jest MarTech i czemu go potrzebujesz?

MarTech czyli marketing technology to wszelkiego rodzaju aplikacje wspomagające marketera

Czytaj dalej
Bezpieczeństwo w sieci a MarTech

Czujność firm zajmujących się technologiami musi być większa i ciągle testowana.

Czytaj dalej
Sprawdź, co potrafi ipresso

Wybierz funkcjonalność z listy poniżej

Zbuduj unikalne rozwiązanie

W tworzeniu praktycznych rozwiązań dla różnych branż, które dają przewagę, uwzględniają unikalne know-how marki i są niekopiowalne iPresso pomaga profesjonalnym marketerom od wielu lat. Z naszym wsparciem system Enterprise może być wdrożony w ciągu kilku godzin, a pierwszymi efektami skutecznej automatyzacji można się cieszyć już po paru dniach.

Rozwiązanie unikalne jak Twoja branża

iPresso posiada wersje odpowiednio przygotowane dla konkretnych branż w zakresie możliwości technologicznych oraz wiedzy, wsparcia i gotowych procesów.Na bazie danych, które gromadzi nasz system tworzymy unikalne procesy automatyzacji oraz wsparcie dla komunikacji, które działają w konkretnym kontekście marki, biznesu, grupy klientów, czy użytkowników.

Indywidualne wsparcie

Specjalizujemy się w wybranych branżach również w zakresie know-how. Dostarczamy dopasowane wsparcie sprawnie integrując się z zespołami marketingu i rozumiejąc ich potrzeby.
Naszą rolą w budowie unikalnego rozwiązania jest działanie proaktywne. Monitorujemy procesy i rekomendujemy kolejne kroki, tak aby osiągać większą wartość z automatyzacji marketingu.

Rozwój zespołów

Wspierając na co dzień użytkowników dbamy również o dostarczenie odpowiedniej wiedzy fachowej i uczymy umiejętności wykorzystania technologii, aby osiągać większą produktywność i budować wartość marki.

Strategia Marketing Automation

Wspólnie przygotowujemy strategię automatyzacji marketingu poprzedzając ją audytem wykorzystywanych technologii, analizą rynku oraz wykorzystywania danych. Przygotowujemy rekomendacje oraz konkretne rozwiązania zawierające work-flow pracy zespołów, narzędzia komunikacji oraz odpowiednie szkolenia.

MarTech Stack

Technologia Marketing Automation to nie wszystko. Prawidłowo, świadomie rozwinięty ekosystem wykorzystywanych narzędzi wspierających marketing, sprzedaż i codzienną pracę staje się kluczowy w osiąganiu efektów jakich oczekują odbiorcy. Angażujemy się w proces budowy i rozwoju MarTech Stack’ów z punktu widzenia automatyzacji.

Personalizacja

Miliony kontaktów, miliony komunikatów, a wszystkie dopasowane indywidualnie, co do czasu, treści i formy. Wszystko to automatycznie i jak należy.

Co personalizuje iPresso?

  • Personalizacja czasu komunikacji - dla każdego odbiorcy komunikat będzie wysyłany w najbardziej dogodnym czasie. Przekłada się to bezpośrednio na open rate oraz zwiększa zainteresowanie komunikatem.
  • Personalizacja może być wielokanałowa - automatyczne dostosowywanie dogodnego kanału komunikacji dzięki zaawansowanym scenariuszom np. część użytkowników otrzyma e-mail, inni sms, a niektórzy webpush.
  • Personalizacja treści - oferta może być dopasowana i wysłana na podstawie odpowiednich danych o kontaktach, jak imię, miasto, stanowisko itp.
  • Personalizacja formy komunikatu - zróżnicowany język komunikatu (np. do młodzieży i osobno dla klientów firmowych) jest bardziej zrozumiały i przekonujący. Doborem wariantu zajmuje się już oczywiście iPresso.

Jak szeroko można personalizować?

  • Segmenty
    Pozwala automatycznie kwalifikować kontakty do segmentów i prowadzić dla nich zindywidualizowaną komunikację według spełniających kryteria scenariuszy.
  • Mikrosegmenty
    Segmenty mogą być zawężone do bardzo szczegółowo i precyzyjnie opisanych grup, dzięki temu można prowadzić selektywną komunikację o wysokiej skuteczności.
  • Użytkownicy anonimowi
    Użytkownik, który odwiedza stronę www pierwszy raz i jest anonimowy wcale nie musi być pozostawiony bez odpowiedniej obsługi. System będzie dyskretnie obserwował  sekwencje jego zachowań i w zależności od potrzeb oraz klasyfikacji reagował dobierając treść i formę komunikacji on-site.
  • Indywidualny klient - 1:1
    Jest to najbardziej wyrafinowana forma komunikacji z wykorzystaniem automatyzacji. Przy odpowiednim przygotowaniu scenariuszy dostarcza najwyższej jakości obsługę klienta. W tym modelu komunikacji można uzyskać efekt nawet setek tysięcy indywidualnie obsługiwanych klientów bez udziału np. handlowca.
  • Zmieniaj stronę www dla każdego użytkownika
    iPresso daje szereg narzędzi do dostosowywania treści stron www bez konieczności ingerowania w CMS ani zatrudniania programistów. Można wyświetlać nie tylko tzw. layery typu pop-up, notyfikacje, sidebar itp. ale również dostosowywać bloki, a nawet podmieniać całą zawartość!
  • Personalizacja dopasowana do branży
    Dzięki segmentacji i analizie zachowań użytkowników można szybko identyfikować użytkowników potencjalnie zainteresowanych konkretną ofertą i przygotować dla nich niezależną strategię komunikacji.

Dowiedz się więcej o możliwościach personalizacji w iPresso:

Real-Time Marketing

Marketing Automation musi odpowiadać natychmiast na reakcje użytkowników, zmieniające się potrzeby klientów, identyfikowane preferencje oraz wiele innych czynników wpływających na komunikację. Technologia iPresso daje takie możliwości - dostarcza konkretne narzędzia oraz metody przetwarzania danych do prowadzenia działań w czasie rzeczywistym.

Możliwości

  • Błyskawiczna analiza atrybutów i zachowań użytkowników stron i aplikacji mobilnych - przetwarzanie każdego pojedynczego kontaktu
  • Kwalifikacja do segmentów większej grupy kontaktów na bieżąco (bez oczekiwania na cykliczne przetwarzanie znane m.in. z klasycznych systemów CRM)
  • Wywoływanie działań (w tym w systemach zewnętrznych jak np. call centre) według ustalonych aktywności kontaktów
  • Pobieranie danych do przygotowania treści “w locie”, obróbka i wyświetlenie wskazanemu użytkownikowi

Wybrane korzyści

  • Wzrost konwersji z komunikacji na www i mobile
  • Realizacja strategii marka i firma zawsze dostępne i reagujące 24/7
  • Zwiększony cross-sell w oparciu o szybką analizę zachowań odbiorców
  • Wykrywanie sekwencji zachowań i natychmiastowa reakcja
  • Wyświetlanie treści w oparciu o charakterystyczne zachowania jednostki
  • Zwiększenie poziomu zaangażowania użytkowników

Dowiedz się więcej o możliwościach działania w czasie rzeczywistym z iPresso:

iPresso Care Line

Zintegrowane rozwiązanie wsparcia i obsługi klientów z automatyzacją i rejestracją Customer Journey.

Co się składa na rozwiązanie iPresso CareLine?

  • iPresso Enterprise - system Marketing Automation w wersji dedykowanej dla branży
  • iPresso 360 CareLine View - aplikacja przeznaczona dla osób obsługujących klientów, która zapewnia podgląd ich działań w wymiarze 360. W skład aplikacji mogą wchodzić dodatkowe komponenty jak np. rozpoznawanie kontaktu po dzwoniącym numerze telefonu
  • Narzędzia zintegrowane - Call Centre, CRM, Live Chat. Każde narzędzie można wdrożyć za pośrednictwem API ze wsparciem naszych specjalistów lub pobrać konkretne komponenty gotowe do natychmiastowego działania z udostępnionej listy

Możliwości

  • Specjalny widok klienta dla konsultantów, którzy go wspierają
    integracja kanałów e-mail, sms, www, mobile, live chat, messenger, mobile, call centre
  • Zautomatyzowane scenariusze ze spersonalizowaną komunikacją
  • Automatyczne działania po określonych zachowaniach klientów
  • Zautomatyzowana obsługa procesów windykacyjnych i retencyjnych
  • Analityka zachowań
  • Zaawansowana segmentacja
  • Łatwo obsługa dużych baz danych z możliwością integracji z wielu źródeł
  • Łączenie kontaktów w relacje
  • Testy schematów komunikacji dla konkretnych grup

Korzyści

  • Poprawa jakości obsługi klienta
  • Obniżenie kosztów obsługi i utrzymywania wielu narzędzi i systemów
  • Zautomatyzowane raportowanie z danych pochodzących z wielu źródeł
  • Kontrola procesów w czasie rzeczywistym
  • Przejrzystość tworzenia komunikatów, testowania i funkcjonowania scenariuszy

iPresso eCouponing

eCouponing to między innymi sposób na budowanie lepszych relacji lojalności z klientami, dynamicznego rozszerzania bazy klientów oraz prowadzenia spersonalizowanych akcji sprzedażowych.

Od prostych mechanizmów z kodami wysyłanymi na e-mail do zaawansowanych programów monetyzacyjnych ze zintegrowanymi liniami produkcyjnymi. iPresso daje olbrzymie możliwości tworzenia programów sprzedażowych i lojalnościowych z wykorzystaniem narzędzi kuponowych zarówno elektronicznych, jak również drukowanych.

Możliwości

W wersji Basic:
  • unikalne kupony jako listy kodów
  • natychmiastowe wdrożenie w kanałach: e-mail, sms, www, mobile
  • pełna kontrola nad wykorzystaną ilością
  • rozbudowane raporty aktywności kuponowej
  • indywidualne komunikaty dopasowane do kanałów dystrybucji kuponów dla poszczególnych grup
  • mechanizmy scoringowe
  • scoring oraz integracja z programami lojalnościowymi w iPresso
Dodatkowo w wersji Enterprise:
  • system generowania unikalnych kodów (alfanumeryczne, QR, paskowe) w bardzo dużych wolumenach (nawet > 500 mln)
  • dystrybucja kuponów na nadruki, opakowania, korespondencja seryjna i in.
  • kontrola wydawania kuponów/kodów do produkcji i dystrybucji
  • analityka kodów (Data Science i modelowanie Machine Learning), dedykowane raportowanie, zarządzanie work-flow generowania i logistyki

Wybrane korzyści

  • rozbudowanie bazy kontaktów
  • większa aktywność, zaangażowanie i lojalność kontaktów
  • jeden zestaw narzędzi do wykorzystania w różnych akcja promocyjnych
  • niższe koszty prowadzenia programów lojalnościowych i monetyzacyjnych
  • lepsze wyniki w upsell i cross-sell
  • dokładniejsze dane o klientach/konsumentach

Testowanie, badanie i ciągła poprawa wyników

Testowanie niezliczonych wariantów scenariuszy komunikacji w tym samym czasie, pod kątem wielu kanałów, z których każdy może być dokładnie rozfragmentaryzowany to tylko wybrana możliwość jaką daje iPresso w zakresie poprawy efektywności.

Szeroko zakrojone testowanie

W jednym miejscu, w ramach iPresso Studio można przeprowadzać wielowymiarowe, wielowariantowe testy A/B/X - testy e-maili (czytaj więcej tutaj i tutaj), akcji wyzwalanych na stronach www (czytaj więcej tutaj i tutaj) oraz innych w zależności od specyfiki firmy i metryk, na których analizie się skupia.

Testy scenariuszy Customer Journey

Każdy ze scenariuszy można dzielić na wiele odnóg - losowych grup, które będą dodatkowo posiadały własny, oddzielny scenariusz. Wielkość grup kontaktów w każdy wariancie można dokładnie ustalić. W miarę realizacji scenariusza kontakty przepływają do poszczególnych wersji dając jednoznaczną odpowiedź, która wersja działa najlepiej. Rozszerza to możliwości szukania najefektywniejszej drogi dotarcia do odbiorców i osiągnięcia pożądanych rezultatów.

Grupy kontrolne

Rozbijanie scenariuszy pozwala również na wykorzystanie grup kontrolnych. Wystarczy wydzielić wskazaną próbę (podając % i/lub wielkość bezwzględną liczby kontaktów), a iPresso automatycznie i losowo będzie “podbierać” kontakty sprzed dalszego wątku scenariusza, aby móc sprawdzić czy przejście przez niego faktycznie przynosi oczekiwane rezultaty.

Porównawcza analiza konwersji w kanałach

W systemie iPresso można również raportowanie oraz rozpoznawanie efektywności. Dzięki unikalnemu narzędziu pomiaru wyników kampanii możliwe jest porównywanie zdefiniowanej konwersji w wybranych kanałach w jakich kampania była prowadzona. Co więcej można porównywać wyniki w ujęciu tzw. konwersji bezpośrednich i pośrednich.

Data Science & Machine Learning

A może jeszcze więcej? Dla zaawansowanych użytkowników, posiadających już dane pokazujące różne zjawiska przygotowujemy modele na podstawie zaawansowanej analizy statystycznej. Możliwe jest wpięcie ich w iPresso w postaci dedykowanych modułów obliczeniowych i raportów.

MarTech Stack

iPresso pozwala integrować dane, przetwarzać i przekazywać je dalej. Dzięki temu iPresso Enterprise tworzy solidny fundament do tworzenia indywidualnych zestawów technologii marketingowych, które będą w pełni dopasowane do unikalnych potrzeb danej firmy.

Wykorzystaj w pełni potencjał swoich narzędzi

iPresso umożliwia automatyczne wyzwalanie konkretnych działań w innych systemach i aplikacjach oraz prowadzić działania w wyniku zapytań z innego systemu. Dzięki temu cały ekosystem MarTech w organizacji funkcjonuje dynamicznie, automatycznie realizując zadania i skracając czas reakcji do niezbędnego minimum.

Zintegrowane raportowanie

Łączenie posiadanych narzędzi MarTech w iPresso to przede wszystkim większe możliwości raportowania i oceny sytuacji we wszystkich podpiętych kanałach oraz wiedzy o klientach.

Dowiedz się więcej o MarTech Stack na blogu:

Co to jest MarTech i czemu go potrzebujesz?

MarTech czyli marketing technology to wszelkiego rodzaju aplikacje wspomagające marketera

Czytaj dalej
Bezpieczeństwo w sieci a MarTech

Czujność firm zajmujących się technologiami musi być większa i ciągle testowana.

Czytaj dalej