iPresso Marketing Automation
Produkt
funkcjonalności
Scenariusze MA
E-mail marketing
WhatsApp
Feed manager
Ramki rekomendacji
Raporty RFM
Porzucone procesy
Więcej funkcjonalności (+23)
Funkcjonalności ➜

Bądź zawsze tam, gdzie Twoi klienci

Context-based MA, czyli...  ➜

Sprawdź, czym jest i dlaczego warto!

Rozwiązania ➜

Zbuduj z nami unikalną maszynę wzrostu

Usługi ➜

Co możemy jeszcze dla Ciebie zrobić?

Integracje ➜

Dostęp do ponad 20 aplikacji

Ceny ➜

Sprawdź dostępne pakiety lub zapytaj o wycenę

Wersje branżowe ➜

Dostęp do ponad 30 aplikacji

Rozpocznij 30-dniowy trial
wersje branżowe
E-commerce
Finance
FMCG
Media&Entertainment
Travel
Education
iPresso Basic ➜
iPresso Enterprise ➜
Branże
E-commerceFinanceFMCGMedia&EntertainmentTravelEducation
Dlaczego iPresso?Klienci
Zasoby
zasoby
Case studies➜
Baza inspiracji ➜
Baza demo ➜
Blog ➜
Leksykon iPresso ➜
Baza wiedzy ➜
iPresso w mediach ➜
Dla mediów ➜
Dla partnerów ➜
Dla developerów ➜
iPresso Academy➜
Bezpieczeństwo ➜
Help Center ➜
Kontakt
Formularz kontaktowy ➜
Spotkanie video ➜
Zamów ofertę ➜
O nas ➜
Kariera ➜
SALES@IPRESSO.COM
Umów demo
PL
ENDE
INFORMACJE PRAWNE
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin świadczenia usług iPresso BASIC drogą elektroniczną
  • Polityka Antyspamowa
  • Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
  • Klauzule informacyjne

Polityka Antyspamowa

Niniejszy dokument stanowi zasady określane łącznie mianem Polityki Antyspamowej stosowanej przez iPresso S.A.z siedzibą w Katowicach (40-514), przy ul. Ceglanej 4, (dalej: „iPresso”) wobec wysyłania niezamawianych informacji handlowych. iPresso stosuje politykę “zero tolerancji” wobec wysyłania tego typu wiadomości. Założenie konta w usłudze iPresso (dalej nazywanej „Usługą”), jako użytkownik tej Usługi („Użytkownik”) i korzystanie z Usługi, oznacza wyrażenie zgody na poniższe zasady i zobowiązanie się do korzystania z Usługi w sposób zgodny z Polityką Antyspamową iPresso, której treść opisana jest w tym dokumencie. 

Wstęp

Niezależnie od obowiązku przestrzegania postanowień niniejszej Polityki, Użytkownicy muszą stosować się do wszystkich wymogów prawnych przewidzianych dla dostawców usług elektronicznych w kraju zamieszkania Użytkownika i jego Kontaktów oraz w odpowiednim zakresie, do postanowień następujących aktów prawnych (w obowiązującej wersji):   

  • Dyrektywy 2000/31/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 8 czerwca 2000 r. w sprawie niektórych aspektów prawnych usług społeczeństwa informacyjnego, w szczególności handlu elektronicznego w ramach rynku wewnętrznego (Dyrektywa o handlu elektronicznym), 
  • Dyrektywy 2002/58/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 lipca 2002 r. dotyczącej przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności w sektorze łączności elektronicznej (Dyrektywa o prywatności i łączności elektronicznej),
  • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE,
  • aktu CAN SPAM z 2003 r. wraz z innymi mającymi zastosowanie regulacjami prawnymi w zakresie prywatności i komunikacji elektronicznej.

Co to jest spam?

Spam to niepożądana i niezamawiana przez odbiorców informacja (najczęściej handlowa), przesyłana drogą elektroniczną, zwykle wysyłana masowo do wielu odbiorców jednocześnie. Termin “niezamawiana” oznacza, że odbiorca nie udzielił uprzedniej zamierzonej zgody na otrzymywanie tego typu wiadomości. Określenie “spam” odnosi się do przekazywania, dystrybuowania lub dostarczania, zwłaszcza w sposób masowy, niechcianej informacji handlowej za pomocą elektronicznych środków przekazu. Spam to również niepożądane wiadomości wysyłane masowo poprzez wiadomości e-mail lub SMS do Odbiorców, których adresy pochodzą z baz stworzonych w sposób niezgodny z prawem lub niezgodnie z dobrymi praktykami e-mail marketingu.

Zasady korzystania z usług iPresso

Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za zgodność z prawem wysyłki wszelkich wiadomości do konkretnego odbiorcy. Użytkownik jest zobowiązany do pozyskania wszelkich niezbędnych, uprzednich i weryfikowalnych zgód w tym zakresie, a także do ich utrwalenia. Zgoda odbiorcy musi być wyraźna i jednoznaczna, nie może być w jakikolwiek sposób domniemywana ani wywodzona z wypowiedzi lub oświadczenia o innej treści. Dodatkowo odbiorca musi być uprawniony do łatwego odwołania zgody w dowolnym momencie. Zabronione jest wysyłanie Wiadomości do adresatów, którzy wycofali zgodę na ich otrzymywanie. iPresso S.A. nie ponosi odpowiedzialności za treść, poprawność oraz sposób pozyskania zgód, o których mowa w niniejszym ustępie.

Zabronione jest wysyłanie wiadomości do osób, które nie wyraziły zgody na ich otrzymywanie. Dozwolone jest przechowywanie i zarządzanie danymi oraz wysyłanie informacji elektronicznych tylko do tych osób, które wyraziły zgodę na ich otrzymywanie.

W ramach Usługi iPresso S.A. wyśle każdemu nowemu subskrybentowi wiadomość potwierdzającą jego zainteresowanie otrzymywaniem wiadomości. Użytkownicy mogą poprosić o dezaktywację takiego potwierdzenia przy zapisie przez email i formularz.

W ramach Usługi iPresso S.A. stanowczo zabrania się Użytkownikom wypożyczania oraz zakupu adresów email od podmiotów trzecich. Zabronione jest również pozyskiwanie adresów poprzez jakiekolwiek niejawne działania, takie jak m.in. scraping czy harvesting. Zabronione jest stosowanie wszelkiego rodzaju zautomatyzowanych rozwiązań, oprogramowania lub skryptów umożliwiających zbieranie danych kontaktowych. 

Zastrzegamy prawo weryfikacji importowanej przez Użytkownika listy subskrybentów pod względem posiadania wymaganych zgód na wysyłanie wiadomości elektronicznych, poprawności i aktualności adresów email, obecności spam-trapów lub błędów w adresach email. Negatywny wynik weryfikacji uprawnia nas do odrzucenia importowanej listy.

Zawartość wiadomości

Temat lub oznaczenie nadawcy wiadomości nie może wprowadzać w błąd co do intencji i treści wiadomości. Użytkownik jest zobowiązany do wskazywania w Wiadomości zgodnych z prawdą i dokładnych informacji dotyczących nadawcy oraz tematu.  Wiadomości nie mogą także zawierać treści sprzecznych z prawem, nawołujących do popełnienia czynów niezgodnych z prawem, dyskryminacyjnych, obrażających lub wulgarnych. Kategorycznie zabronione jest wysyłanie za pośrednictwem Aplikacji iPresso S.A. wiadomości typu SPAM lub Phishing.

W przypadku treści o charakterze reklamowym, wiadomość powinna w widoczny sposób wskazywać, że jej głównym celem jest reklama.

Użytkownik jest wyłącznie odpowiedzialny za treści wysyłanych wiadomości. iPresso S.A. nie ponosi odpowiedzialności za treści wysyłane przez Użytkownika przy korzystaniu z Usługi.

Usuwanie adresów z listy mailingowej

Wiadomości kierowane do Kontaktów za pośrednictwem Aplikacji iPresso, powinny zawierać link umożliwiający wypisanie się z listy mailingowej. Link automatycznie aktualizuje listę mailingową, dzięki czemu subskrybent, który kliknął w link w celu wypisania się, nie będzie już otrzymywał żadnych wiadomości z tego źródła. Zabrania się usuwania, ukrywania lub modyfikacji linku, a także pobierania opłat lub żądania innych niż adres email informacji identyfikujących osobę chcącą się wypisać z listy mailingowej. 

Zgodnie z niniejszą Polityką Antyspamową zabronione jest również wysyłanie wiadomości do osób, które w przeszłości zostały dodane do listy subskrybentów, a następnie się z niej wypisały. 

Naruszenie warunków Polityki Antyspamowej

Korzystanie z Usługi w celu wysyłania wiadomości typu Spam jest bezwzględnie zabronione. 

Jeżeli Użytkownik rozsyła Spam lub w inny sposób korzysta z Usługi niezgodnie z prawem albo Regulaminem świadczenia usług, iPresso podejmie stosowne kroki, takie jak natychmiastowa dezaktywacja konta bez możliwości zwrotu opłaty oraz powiadomienie o praktykach Użytkownika jego dostawcy internetowego lub odpowiednich władz. Podjęcie wskazanych kroków nie musi zostać uprzedzone powiadomieniem Użytkownika o takim zamiarze.  

Ponadto w przypadku, w którym iPresso S.A. miałaby ponieść jakąkolwiek odpowiedzialność (cywilną, administracyjną, karną, inną) wynikającą z naruszenia przez Użytkownika obowiązków, wskazanych w niniejszej Polityce – Użytkownik jest odpowiedzialny wobec iPresso na zasadzie regresu za wszelkie szkody, w tym utracone korzyści powstałe z tego powodu.

Użytkownik odpowiada ponadto za szkody poniesione przez iPresso oraz podmioty trzecie w związku z niezastosowaniem się przez Użytkownika do Polityki Antyspamowej.

Jeżeli uważasz, że otrzymałeś wiadomości Spam – prosimy o kontakt pod adresem spam@ipresso.com

Zmiany w Polityce Antyspamowej

Właściciel systemu iPresso - firma iPresso S.A. zastrzega prawo do wprowadzania zmian w Polityce Antyspamowej, związanych między innymi ze zmianami w przepisach. Użytkownik zostanie poinformowany o wszelkich modyfikacjach polityki antyspamowej poprzez jej opublikowanie na niniejszej stronie oraz przekazanie informacji o zmianach w newsletterze lub e-mail.

Context-based
Marketing Automation

Odkryj iPresso z naszym ekspertem
iPresso Marketing Automation
Platforma Marketing Automation, która zwiększa sprzedaż przez wielokanałową, spersonalizowaną komunikację z klientami.
O nas
Arrow\

Szczegóły kontaktowe

↓
  • Kariera Rekrutujemy
  • KontaktNasi klienciDla mediów
iPresso S.A.
ul. Ceglana 4
40-514 Katowice
NIP: 6342678033

Funkcjonalności

↓
  • Scenariusze MA
  • Mierzenie wyników
  • Real-Time Marketing
  • Content Automation
  • Scoring
  • Powiadomienia Push
  • Pop-up
  • Segmentacja
  • Data Collector
  • Reakcje na porzucone procesy
  • Integracje
  • Zarządzanie bazą kontaktów
  • E-mail marketing
  • SMS marketing
  • WhatsApp
  • Narzędzia lojalnościowe
Zobacz wszystkie
Arrow\

Produkt

↓
  • Dlaczego iPresso?
  • iPresso Basic
  • iPresso Enterprise
  • Rozwiązania
  • Usługi

iPresso Academy

↓
  • Marketing Automation Essentials
  • E-mail Marketing Expert

Rozwiązania BASIC

↓
  • E-commerce
  • B2B

Rozwiązania Enterprise

↓
  • FMCG
  • Finanse
  • Edukacja
  • E-commerce
  • Media&Entertainment
  • Travel

Więcej wiedzy

↓
  • E-booki
  • Case studies
  • Blog ↗
  • Baza inspiracji
  • Baza demo
  • Baza wiedzy
  • Szczegółowa specyfikacja
  • Leksykon iPresso
  • Help Center ↗

newsletter ipresso

Zapisz się do newslettera magazynu Marketing Automagic.
iPresso Marketing Automation
Platforma Marketing Automation, która zwiększa sprzedaż przez wielokanałową, spersonalizowaną komunikację z klientami.
O nas
Arrow\
  • Kariera Rekrutujemy
  • KontaktNasi klienciDla mediów
iPresso S.A.
ul. Ceglana 4
40-514 Katowice
NIP: 6342678033
✉️ sales@ipresso.com
Arrow\

Funkcjonalności

  • Scenariusze MA
  • Mierzenie wyników
  • Real-Time Marketing
  • Content Automation
  • Scoring
  • Powiadomienia Push
  • Pop-up
  • Segmentacja
  • Data Collector
  • Reakcje na porzucone procesy
  • Integracje
  • Zarządzanie bazą kontaktów
  • E-mail marketing
  • SMS marketing
  • WhatsApp
  • Narzędzia lojalnościowe
  • eCouponing
Zobacz wszystkie
Arrow\

Produkt

  • Dlaczego iPresso?
  • Context-based Marketing Automation
  • iPresso Basic
  • iPresso Enterprise
  • Rozwiązania
  • Usługi

iPresso Academy

  • Marketing Automation Essentials
  • E-mail Marketing Expert

Rozwiązania Basic

  • E-commerce
  • B2B

Rozwiązania Enterprise

  • FMCG
  • Finanse
  • Edukacja
  • E-commerce
  • Media&Entertainment
  • Travel

Więcej wiedzy

  • E-booki
  • Case studies
  • Blog ↗
  • Baza inspiracji
  • Baza demo
  • Baza wiedzy
  • Szczegółowa specyfikacja
  • Leksykon iPresso
  • Help Center ↗
  • FAQ

newsletter

Zapisz się do newslettera magazynu Marketing Automagic.
Polityka prywatności Polityka antyspamowaRegulamin
Język witryny
PolskiEnglishDeutsch
Copyright © 2020-2024 iPresso S.A. Marketing Automation