funkcjonalności ipresso

Ramki rekomendacji

Pokaż klientom swoje produkty i usługi.
Prezentuj automatycznie zaciągane treści na stronie WWW.

Umów demoDowiedz się więcej

Zobacz jak działają ramki rekomendacji
oraz jak łatwo je skonfigurować!

OBEJRZYJ EXPLAINER VIDEO

Czym są ramki rekomendacji?

Ramki rekomendacji analizują dane o wcześniejszych zachowaniach klienta - takich jak zakupy, przeglądanie produktów.
Na podstawie tej analizy dostarczają spersonalizowane sugestie treści czy produktów, które mogą zainteresować danego użytkownika.

Integracja z Vertex AI

Rozszerz spektrum produktów, które pokazujesz klientom w feedzie. Odtąd nie będą to produkty pokazywane “na sztywno” według tego co w pliku feeda, ale (po tym, jak Google nauczy się Twoich danych) propozycje odnoszące się do konkretnej aktywności użytkowników strony.

Integrację z Vertex AI szczególnie polecamy w e-commerce, gdzie otwiera możliwości pokazania produktów w kilku modelach rekomendacji:

Others You May Like

Przewiduje następny produkt, którym najprawdopodobniej użytkownik się zainteresuje (lub nawet dokona konwersji). Predykcja na podstawie historii zakupów i przeglądania użytkownika.

Frequently Bought Together

Przewiduje produkty często kupowane razem w jednej sesji zakupowej. Rekomendacja przydatna, gdy klient ma zamiar kupić konkretny produkt, a Ty chcesz polecić mu produkty uzupełniające.

Recommended for You

Przewiduje kolejny produkt, który klient najprawdopodobniej kupi lub chociaż się nim zainteresuje. Ta rekomendacja jest zwykle używana na stronie głównej.

Similar Items

Przewiduje inne produkty z atrybutami podobnymi do rozważanego produktu. Rekomendacja przydaje się na stronach produktowych, szczególnie gdy wybrany przez klienta produkt jest niedostępny.

Buy It Again

Zachęca do ponownych zakupów w oparciu o poprzednie powtarzające się zakupy. Ten spersonalizowany model przewiduje produkty, które zostały kupione co najmniej raz i które są kupowane regularnie.

On-Sale

Spersonalizowany model oparty na promocjach. Może polecać produkty w wyprzedaży.

Recently Viewed

Zawiera identyfikatory produktów, z którymi użytkownik ostatnio wchodził w interakcję.

Page Level Optimization

Rozszerza rekomendacje od optymalizacji dla pojedynczego pakietu rekomendacji na raz do optymalizacji dla całej strony z wieloma panelami, wybieranymi przez model automatycznie.

Jak wykorzystać ramki rekomendacji?

Personalizacja komunikacji

Dostosuj treści marketingowe i komunikaty do indywidualnych preferencji odbiorcy.

Rekomendacje produktów / usług

Proponuj klientom produkty lub usługi dobrane na podstawie wcześniejszych interakcji i preferencji.

Spersonalizowane oferty

Generuj indywidualne oferty promocyjne lub rabaty w zależności od zachowań klienta.

Rekomendacje działań

Zaproponuj użytkownikowi kolejne kroki do wykonania w procesie korzystania z Twoich usług.

Rekomendacje treści

Sugeruj treści takie jak artykuły blogowe, filmy poradnikowe lub dodatkowe kursy dostosowane do tego, co wyszukiwał / kupował wcześniej Twój klient.

Jak działają ramki rekomendacji w iPresso?

Pełna integracja danych i ich automatyzacja

iPresso jest platformą CDP (Customer Data Platform) - gromadzi informacje o Twoich klientach w postaci atrybutów i aktywności. Dane wykorzystasz do wielokanałowej, zautomatyzowanej komunikacji (email, SMS, web push, mobile push, on-site). Trafiasz do odbiorców z adekwatnym komunikatem w odpowiednim czasie.

Edytowalne szablony i możliwość tworzenia własnych szablonów od zera

Prosty oraz intuicyjny kreator ramek. Możesz wykorzystać gotowe zestawy, które od razu dostosujesz pod swoje preferencje i zapisać je jako szablony do wykorzystania w przyszłości. Kreator ramek stworzyliśmy z dbałością o to, żeby dobrze się prezentowały i nie wymagały zaangażowania zespołu IT do pokazania ich na Twojej stronie internetowej.

Feed Manager + Ramki rekomendacji

Ramki rekomendacji to tak naprawdę kropka nad i, która znakomicie uzupełnia naszą autorską funkcjonalność, jaką jest Feed Manager. Teraz jeszcze lepiej wykorzystasz potencjał feedów, które użyjesz już nie tylko w kreacjach mailowych, SMS-ach, web push’ach, ale teraz także jako element strony WWW oraz pop-upy. Dzięki ramkom zyskujesz szeroki kontekst zaprezentowania produktów oraz usług.

Raporty

Dane do raportów generujemy na bazie aktywności kontaktów, które weszły w interakcję z daną ramką. Dzięki temu wiemy, komu dana ramka się wyświetliła oraz ile było kliknięć.

W jakich branżach sprawdzą się ramki rekomendacji?

E-commerce

Rekomendacje produktów to nie tylko zwiększenie konwersji, ale też budowanie trwałych relacji z klientami - każdy lubi dostawać oferty dostosowane do swoich potrzeb.
Dynamiczne sugestie produktowe stymulują dodatkowe zakupy, promują nowe produkty i zwiększają średnią wartość koszyka.

Finance

Ramki rekomendacji w sektorze finansowym mogą obejmować sugestie dotyczące różnych produktów finansowych, takich jak kredyty, konta oszczędnościowe, inwestycje czy ubezpieczenia, uwzględniając przy tym aktualną sytuację finansową klienta.
Dodatkowo, rekomendacje mogą być wykorzystywane do promowania narzędzi do zarządzania finansami, analizy portfela inwestycyjnego czy planowania emerytalnego.

Education

Analizując dane dotyczące aktywności ucznia, takie jak wyniki testów, preferowane tematy czy tempo przyswajania materiału, ramki rekomendacji mogą generować rekomendacje dostosowane do indywidualnych potrzeb i stylu nauki każdego ucznia.
Rekomendacje w edukacji mogą obejmować sugerowane kursy, materiały dodatkowe, lekcje online, zadania domowe czy testy diagnostyczne.

Travel

Rekomendacje w branży travel mogą obejmować propozycje miejsc docelowych, ofert hoteli, atrakcji turystycznych, restauracji czy aktywności rekreacyjnych. Dzięki temu podróżni otrzymują spersonalizowane sugestie, które podkreślają ich indywidualne gusta i oczekiwania, co przekłada się na bardziej satysfakcjonujące doświadczenia podróżne.
Dodatkowo, ramki rekomendacji mogą być wykorzystywane do promowania programów lojalnościowych, ofert specjalnych czy dodatkowych usług, które mogą zainteresować konkretnego podróżnego.

Retail

Analizując dane związane z historią zakupów, preferencjami, oraz aktywnością online, ramki rekomendacji dostarczają spersonalizowane propozycje produktów i usług. To narzędzie pozwala skutecznie dostosować ofertę sklepu do indywidualnych potrzeb i gusta klientów, zwiększając tym samym ich zaangażowanie i lojalność.

Przykłady wykorzystania ramek rekomendacji

Ramka rekomendacji dla e-commerce: sklep internetowy z meblami
Prezentuj nie tylko produkty, ale również usługi lub treści
Zaprezentuj swój zespół

Wypróbuj iPresso już teraz!

30-dniowy trial za 0 zł
Bez
zobowiązań
Działasz,
jak chcesz
Rozpocznij trialDowiedz się więcej o iPresso BASIC
Rozwiązania dopasowane do branży. Zbuduj unikalną przewagę z technologią i wsparciem rozumiejącym specyfikę Twojej firmy.
Umów demoDowiedz się więcej o iPresso Enterprise