Automatyczne powiadomienia o dostępnych stypendiach

region
Europa
branża
Education
27%
wzrost aplikacji o stypendia
15%
wzrost retencji studentów
24%
wzrost zadowolenia studentów

Wyzwanie

Prywatna szkoła wyższa oferowała różne formy stypendiów, ale niewielu uprawnionych studentów składało wnioski. Większość nie wiedziała o dostępnych możliwościach finansowania. Niektórzy studenci rezygnowali ze studiów z powodów finansowych, ponieważ nie wiedzieli o dostępnych opcjach wsparcia ze strony uczelni.

Uczelnia postanowiła wdrożyć centralny system automatycznych powiadomień o stypendiach dopasowanych do profilu każdego studenta.

Działanie

  1. Automatyczna ocena uprawnień studentów
    System iPresso analizował dane demograficzne studentów, a także wysyłał im ankietę, żeby automatycznie zidentyfikować tych uprawnionych do konkretnych stypendiów.
  1. Spersonalizowane powiadomienia o terminach złożenia wniosków
    Studenci otrzymywali powiadomienia o tym, jakie dokumenty należy wypełnić, żeby uzyskać stypendium. Każda wiadomość zawierała konkretną kwotę stypendia, wymagania i termin, do kiedy trzeba złożyć wniosek.
  1. Sekwencyjne przypomnienia z dodatkowymi materiałami
    System wysyłał kilka przypomnień - pierwsze z ogólnymi informacjami, drugie z instrukcją krok po kroku, trzecie z checklistą wymaganych dokumentów.
  1. Automatyczne informacje o statusie wniosku
    Po złożeniu wniosku studenci automatycznie otrzymywali aktualizacje o statusie rozpatrywania, przewidywanym terminie decyzji i następnych krokach. System informował też o możliwości odwołania w przypadku negatywnej decyzji.

Efekty

  • Nastąpił wzrost retencji studentów o 15%.
  • 27% więcej studentów złożyło wnioski o stypendia
  • Zadowolenie studentów wzrosło o 24%, co wyrazili w ankietach NPS.
Sprawdź iPresso Education

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami