Reklamy dynamiczne na podstawie lokalizacji

region
Europa
branża
Travel
14%
wzrost CTR
18%
wzrost konwersji
15%
wzrost zadowolenia klientów

Wyzwanie

Reklamy linii lotniczej były niedopasowane do lokalizacji i potrzeb klientów. Firma szukała sposobu, by w reklamach automatycznie proponować loty z najbliższego dla klienta lotniska.

Działanie

  1. Stworzenie bazy lotnisk
    Dzięki iPresso firma stworzyła własną bazę GeoPunktów - lotnisk. Do tych lokalizacji przyporządkowano (wg miejsca zamieszkania) klientów.
  2. Dynamiczne dopasowanie treści reklam
    Oferty lotów i pakietów wycieczek automatycznie wyświetlały ceny i dostępność z najbliższego lotniska, dodatkowo uwzględniając aktualne promocje. Kiedy ceny ulegały zmianie, użytkownik od razu otrzymywał odpowiednie powiadomienie.
  3. Automatyczna wysyłka powiadomień
    Klienci dostawali spersonalizowane SMS-y z aktualnymi ofertami i promocjami.

Efekty

  • Wskaźnik CTR wzrósł o 14%.
  • Konwersja wzrosła o 18%.
  • O 15% wzrosło zadowolenie klientów, co potwierdziły ankiety NPS.
Sprawdź iPresso Travel

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami