Wyzwanie
Reklamy linii lotniczej były niedopasowane do lokalizacji i potrzeb klientów. Firma szukała sposobu, by w reklamach automatycznie proponować loty z najbliższego dla klienta lotniska.
Działanie
- Stworzenie bazy lotnisk
Dzięki iPresso firma stworzyła własną bazę GeoPunktów - lotnisk. Do tych lokalizacji przyporządkowano (wg miejsca zamieszkania) klientów. - Dynamiczne dopasowanie treści reklam
Oferty lotów i pakietów wycieczek automatycznie wyświetlały ceny i dostępność z najbliższego lotniska, dodatkowo uwzględniając aktualne promocje. Kiedy ceny ulegały zmianie, użytkownik od razu otrzymywał odpowiednie powiadomienie. - Automatyczna wysyłka powiadomień
Klienci dostawali spersonalizowane SMS-y z aktualnymi ofertami i promocjami.
Efekty
- Wskaźnik CTR wzrósł o 14%.
- Konwersja wzrosła o 18%.
- O 15% wzrosło zadowolenie klientów, co potwierdziły ankiety NPS.