Kampanie retargetingowe dla osób, które odwiedziły stronę hotelu

region
Europa
branża
Travel
30%
wzrost liczby rezerwacji
20%
wzrost wartości rezerwacji
15%
spadek kosztów pozyskania klienta

Wyzwanie

Duża sieć hoteli zauważyła, że ludzie wchodzili na stronę, oglądali pokoje i udogodnienia, ale nie kończyli rezerwacji. Takie osoby były już zainteresowane ofertą, ale z jakiegoś powodu odchodziły bez zakupu. Hotel chciał przekonać potencjalnych klientów do powrotu.

Działanie

  1. Segmentacja odbiorców retargetingowych
    Użytkownicy, którzy odwiedzili stronę hotelu, byli segmentowani na podstawie ich zachowań:
    1. Klienci, którzy rozpoczęli rezerwację (ale jej nie dokończyli)
    2. Osoby, które spędziły dużo czasu na stronie
    3. Osoby, które oglądały konkretne daty i pokoje
  2. Dynamiczne tworzenie reklam
    Reklamy były automatycznie generowane i personalizowane dla każdego użytkownika. Zawierały one dynamicznie zmieniającą się treść dopasowaną do tego, jakie rzeczy użytkownik przeglądał na stronie i co najbardziej zwróciło jego uwagę.
  3. Wielokanałowa dystrybucja reklam
    Kampanie retargetingowe były prowadzone w kluczowych kanałach, takich jak e-mail i SMS.
  4. Optymalizacja częstotliwości
    System był ustawiony tak, aby nie "przeładowywać" użytkowników reklamami, jednocześnie dbając o to, by reklamy były widoczne przez odpowiednio długi czas od wizyty na stronie. Testowano różne odstępy czasowe i limity wyświetleń, aby znaleźć optymalny balans.

Efekty

  • Wskaźnik konwersji wzrósł o 30%.
  • Przychody wzrosły o 18%.
  • Koszty pozyskania klienta spadły o 15%.
Sprawdź iPresso Travel

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami