Badania opinii klientów

iPresso Marketing Automation to nie tylko możliwość gromadzenia danych o klientach i ich zachowaniu, w celu dostarczenia im lepszego doświadczenia na stronach, aplikacjach oraz bardziej dopasowanych ofert. To także możliwość prowadzenia badań opinii wprost. Dzięki wbudowanym narzędziom możliwe jest wprowadzenie kompleksowego systemu badań na różnych punktach styku, w różnej formie: od prostej oceny jakości po pogłębione, indywidualne i anonimowe ankiety.

Dostępne w iPresso narzędzia badań bezpośrednich:

✔ NPS

Natychmiastowa ocena przez odbiorców w skali 1-10 swojej gotowości do polecenia produktu, usługi lub konkretnej treści odwiedzanej na stronie. Ankieta NPS może być wyświetlana na www oraz przez e-mail.

✔ Ankiety

Ankiety wysyłane drogą e-mail pozwalają na zbieranie odpowiedzi jeno-, wielokrotnego użytku oraz na pytania otwarte.

✔ Akcje na stronach

iPresso dzięki narzędziom do segmentacji bazy kontaktów umożliwia tworzenia grup do prowadzenia testów i badań. Może odbywać się to na kilka sposobów:

  • grupa panelowa (panel badawczy) - stały segment wyznaczonych kontaktów, które systematycznie poddawane są badaniom
  • grupa losowa - kontakty dobierane są losowo przez scenariusz, który automatycznie wyznacza np. co dziesiątą osobę w populacji
  • grupa wyznaczana ad-hoc - segment odbiorców tworzony automatycznie w wyniku wystąpienia konkretnego zdarzenia, np. w wyniku zakończenia akcji promocyjnej.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zgadzam się