iPresso eCouponing

eCouponing to między innymi sposób na budowanie lepszych relacji lojalności z klientami, dynamicznego rozszerzania bazy klientów oraz prowadzenia spersonalizowanych akcji sprzedażowych.

Od prostych mechanizmów z kodami wysyłanymi na e-mail do zaawansowanych programów monetyzacyjnych ze zintegrowanymi liniami produkcyjnymi. iPresso daje olbrzymie możliwości tworzenia programów sprzedażowych i lojalnościowych z wykorzystaniem narzędzi kuponowych zarówno elektronicznych, jak również drukowanych.

✔ Możliwości


  • natychmiastowe wdrożenie w kanałach: e-mail, sms, www, mobile
  • pełna kontrola nad wykorzystaną ilością
  • rozbudowane raporty aktywności kuponowej
  • indywidualne komunikaty dopasowane do kanałów dystrybucji kuponów dla poszczególnych grup
  • mechanizmy scoringowe
  • scoring oraz integracja z programami lojalnościowymi w iPresso

Dodatkowo w wersji Enterprise:

  • system generowania unikalnych kodów (alfanumeryczne, QR, paskowe) w bardzo dużych wolumenach (nawet > 500 mln)
  • dystrybucja kuponów na nadruki, opakowania, korespondencja seryjna i in.
  • kontrola wydawania kuponów/kodów do produkcji i dystrybucji
  • analityka kodów (Data Science i modelowanie Machine Learning), dedykowane raportowanie, zarządzanie work-flow generowania i logistyki

✔ Wybrane korzyści

  • rozbudowanie bazy kontaktów
  • większa aktywność, zaangażowanie i lojalność kontaktów
  • jeden zestaw narzędzi do wykorzystania w różnych akcja promocyjnych
  • niższe koszty prowadzenia programów lojalnościowych i monetyzacyjnych
  • lepsze wyniki w upsell i cross-sell
  • dokładniejsze dane o klientach/konsumentach