✔ Co personalizuje iPresso?
- Personalizacja czasu komunikacji - dla każdego odbiorcy komunikat będzie wysyłany w najbardziej dogodnym czasie. Przekłada się to bezpośrednio na open rate oraz zwiększa zainteresowanie komunikatem.
- Personalizacja może być wielokanałowa - automatyczne dostosowywanie dogodnego kanału komunikacji dzięki zaawansowanym scenariuszom np. część użytkowników otrzyma e-mail, inni sms, a niektórzy webpush.
- Personalizacja treści - oferta może być dopasowana i wysłana na podstawie odpowiednich danych o kontaktach, jak imię, miasto, stanowisko itp.
- Personalizacja formy komunikatu - zróżnicowany język komunikatu (np. do młodzieży i osobno dla klientów firmowych) jest bardziej zrozumiały i przekonujący. Doborem wariantu zajmuje się już oczywiście iPresso.
✔ Jak szeroko można personalizować?
- Segmenty
Pozwala automatycznie kwalifikować kontakty do segmentów i prowadzić dla nich zindywidualizowaną komunikację według spełniających kryteria scenariuszy. - Mikro-segmenty
Segmenty mogą być zawężone do bardzo szczegółowo i precyzyjnie opisanych grup, dzięki temu można prowadzić selektywną komunikację o wysokiej skuteczności. - Użytkownicy anonimowi
Użytkownik, który odwiedza stronę www pierwszy raz i jest anonimowy wcale nie musi być pozostawiony bez odpowiedniej obsługi. System będzie dyskretnie obserwował sekwencje jego zachowań i w zależności od potrzeb oraz klasyfikacji reagował dobierając treść i formę komunikacji on-site. - Indywidualny klient - 1:1
Jest to najbardziej wyrafinowana forma komunikacji z wykorzystaniem automatyzacji. Przy odpowiednim przygotowaniu scenariuszy dostarcza najwyższej jakości obsługę klienta. W tym modelu komunikacji można uzyskać efekt nawet setek tysięcy indywidualnie obsługiwanych klientów bez udziału np. handlowca. - Zmieniaj stronę www dla każdego użytkownika
iPresso daje szereg narzędzi do dostosowywania treści stron www bez konieczności ingerowania w CMS ani zatrudniania programistów. Można wyświetlać nie tylko tzw. layery typu pop-up, notyfikacje, sidebar itp. ale również dostosowywać bloki, a nawet podmieniać całą zawartość!
Personalizacja dopasowana do branży
Dzięki segmentacji i analizie zachowań użytkowników można szybko identyfikować użytkowników potencjalnie zainteresowanych konkretną ofertą i przygotować dla nich niezależną strategię komunikacji.