iPresso FMCG

#1 Marketing automation dla branży fmcg

To przede wszystkim rozwiązanie dopasowane do branży. Zbuduj unikalną przewagę z technologią i wsparciem rozumiejącym jej specyfikę.

Umów się na rozmowę

Automatyzacja marketingu w FMCG

wersja iPresso enterprise dedykowana branży fmcg

Gromadzenie, integracja danych o konsumentach

+

Wielokanałowa, spersonalizowana komunikacja

+

Raportowanie w czasie rzeczywistym

=

Unikalne doświadczenia konsumenta
Wartości dla marki, których nie da się skopiować.

  • firm produkcyjnych i marek dóbr szybkozbywalnych żywności: nabiał, przekąski, wędliny, makarony, sosy
  • firm produkcyjnych i marek napoi bezalkoholowych i alkoholi lekkich (piwa, cydry)
  • marek z branży chemii gospodarczej
  • marek z branży higieny osobistej (kosmetyki, środki do pielęgnacji)
  • marek produktów specjalistycznych: karma dla niemowląt, posiłki dla chorych
  • managerowie marketingu, brand managerowie
  • specjaliści i managerowie digital marketingu
  • analitycy
  • dyrektorzy marketingu
  • specjaliści przedstawiciele agencji reklamowych - partnerzy marek

Dla kogo iPresso FMCG?

  • firm produkcyjnych i marek dóbr szybkozbywalnych żywności: nabiał, przekąski, wędliny, makarony, sosy
  • firm produkcyjnych i marek napoi bezalkoholowych i alkoholi lekkich (piwa, cydry)
  • marek z branży chemii gospodarczej
  • marek z branży higieny osobistej (kosmetyki, środki do pielęgnacji)
  • marek produktów specjalistycznych: karma dla niemowląt, posiłki dla chorych

Kto pracuje z iPresso FMCG?

  • managerowie marketingu, brand managerowie
  • specjaliści i managerowie digital marketingu
  • analitycy
  • dyrektorzy marketingu
  • specjaliści przedstawiciele agencji reklamowych - partnerzy marek

Wybrane marki korzystające z iPresso FMCG

Podstawowe korzyści
osiągane przez użytkowników iPresso FMCG

1
Budowa bazy konsumentów
2
Zwiększenie baz konsumenckich
3
Zintegrowana komunikacja
4
Realna wartość dla marek i biznesu - bezpośrednie dotarcie do konsumentów
5
Zwiększenie ilości realnych danych gromadzonych o konsumentach
6
Zgodność i kontrola procesów ochrony danych osobowych
7
Porządek w danych i ich integracja per konsument a nie tylko per brand
8
Kontrola nad procesami tworzenia kampanii nawet przez wielu partnerów jednocześnie
9
Skuteczniejsza adaptacja technologii marketingowych przez organizację
10
Szybsze uczenie się organizacji
11
Ciągłość gromadzenia danych
Sprawdź, jak wiele możesz zyskać

Koordynacja pracy zespołów i agencji

  • Presso dostosowuje uprawnienia i funkcje do sposobu pracy zespołów marketingu - to narzędzie ich codziennej pracy. Dlatego można nadawać dostępy nie tylko do poszczególnych funkcjonalności np. ze względu na rolę w firmie, ale również ze względu na grupę docelową komunikacji.
  • Pozwala również na angażowanie do iPresso partnerów zewnętrznych, którzy opracowują projekty oraz schematy kampanii bezpośrednio w systemie.
iPresso teams
ipresso łączy i buduje wartość

Dlatego iPresso FMCG to m.in.:

  • przygotowywanie kampanii w jednym miejscu przez pracowników marketingu oraz agencje reklamowe
  • kontrola wyników kampanii przez bieżący pomiar m.in. KPI
  • zaawansowane zarządzanie uprawnieniami dające większą kontrolę nad procesem tworzenia i uruchamiania kampanii
Sprawdź, co możesz z nami osiągnąć

Dowiedz się więcej

Umów się na prezentację i sprawdź, co zyskasz!
Napisz do nas

W sprawie oferty, pytań, integracji, zagadnień technicznych.

Wypełnij formularz
Brief

Przygotujemy rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.

Określ swoje potrzeby
Spotkanie video

Zorganizujemy webinar, na którym wspólnie omówimy nurtujące Cię zagadnienia.

Umów się
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Wykorzystywane są one między innymi do lepszego spersonalizowania reklam pod Twoje indywidualne preferencje. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej polityce prywatności.
Zgadzam się